Impopulaire meningen #2

25% Brits en dat valt natuurlijk meteen op door die enorme grassprieten op mijn oogleden!!!

4 likes

Hier 100% tata, zo saaaaai. De Franse achternaam van m’n moeder gaf me nog hoop, maar helaas.

3 likes

Geen idee of dit impopulair is eigenlijk, maar ik ben stiekem teleurgesteld als ik over een week ineens weer naar mijn werk en kind weer naar school moet en de clubjes weer beginnen. Mentaal vind ik dit heerlijk overzichtelijk. Geen sociale verwachtingen, niet van afspraak naar afspraak. :raised_hands:t3:
(Ben alleen wel bang om ziek te worden, dat lijkt me evident. Maar verder houd ik t nog wel even vol)

36 likes

Same. Ik een vriendin die meer mixed is en ook een donkere huidskleur heeft. Alleen zij heeft niks van dr cultuur meegekregen en spreekt alleen nederlands en niet eens engels. En ik ben dan altijd vet beledigd als mensen mij dan niet naar mn afkomst vragen. En dan sta ik daar zo naast te wachten terwijl mensen dan allemaal dingen in de talen van haar afkomst vragen en dan kijkt zij mij aan van vertaal ff

1 like

Ik vind die puzzels van Jan van Haasteren zo ongelooflijk lelijk. Echt een afschuwelijke tekenstijl ik snap niet waarom dit zo populair is.

58 likes

Maar echt! Zie ze zoveel op insta nu, snap die hype ook niet.

Omdat ze zo gedetailleerd zijn en dus moeilijk en je er lang mee bezig bent denk ik?

1 like

Ik vind het ook zo gek dat mensen dan zeggen van kijk het is een plaatje van het strand. Terwijl ik gewoon een grote tering zooi zie.

13 likes

Eens! Heerlijk die sociale rust m.b.t. verplichtingen. Ik heb nog nooit zoveel structuur en rust in mijn ‘gezinsleven’ gehad als nu.

5 likes

Jaaa ! Verschrikkelijk. En ze doen me altijd denken aan zo’n kijkplaat die bij de tandarts op het plafond hing. Ook geen fijne associatie.

5 likes

DE ARK VAN NOACH!!!
Eindelijk eens nuttig

50 likes

19 likes

Ik vind Noach best een slimme man. Door maar 2 van alles mee te nemen, voorkom je meer kans op coronabesmettingen.

28 likes

Ik heb dit weekend voor het eerst van mijn leven een puzzel gemaakt, want ik was daar altijd veel te ongeduldig voor. Ik was helemaal trots op mezelf. Tot nu. Want hij is van Jan van Haasteren.

Nu voel ik vet niet cool :pensive:.

11 likes

Kijk in welk topic je zit. Er zijn dus genoeg mensen die je wel vet mega cool vinden

1 like

Oooh gelukkig! Voor niks de hele nacht liggen piekeren;).

2 likes

Ik vind het koningslied een best een mooi nummer en soms als ik het luister word ik er zelfs een beetje emotioneel van. (Dan heb ik wel wijn op.)
Ik vind het niet het meest prachtige lied op aarde of zo maar ik vind het vooral heel aandoenlijk. Vooral ook dat clipje waarbij zo lekker geprobeerd is ‘alle kanten van onze samenleving’ te tonen.

21 likes

Ja same. Ik kijk de clip wel altijd met m’n ogen dicht want kan die geĂ«motioneerde koppen van Marco B en consorten echt niet aan.
Verheug me ook op het coronalied.

6 likes

Jaa haha ik ook. Zo leuk dat je denkt dat je meteen wel ziet wat er allemaal ongeveer gebeurt, maar er tijdens het puzzelen achterkomt dat je toch veel nog niet gezien had.

1 like

Hahaha aww ik vind dit echt alleen maar super lief. :heart:

1 like