Impopulaire meningen #2

Maar als ze er helemaal niks over zeggen, krijgen ze daar weer gezeik over.

Beddengoed of kleding dat buiten heeft gedroogd stinkt. Echt een vieze muffe geur. Totaal niet fris.

10 likes

HahHa ja mensen die van buiten komen kunnen ook zo ruikenja

2 likes

Ik begrijp echt totaal niet wat jullie bedoelen over een vieze buitengeur
? Ik vind buitenlucht gewoon lekker fris ruiken, lekker veel zuurstof. Wonen jullie naast een fabriek ofzo waar de lucht heel vervuild is?

11 likes

Of naast poep bomen

17 likes

Oh die vreselijke bomen hebben wij ook in de straat. Zodra het weer zo heftig stinkt bedek ik mijn neus want echt zoooo vies!

1 like

Ik vind groepsapps leuk

15 likes

Ik ook!!!

1 like

Welk topic is dit?

Ze mag hier toch gewoon reageren

7 likes

Ja maar het is niet logisch om te zeggen “huh wat vinden jullie niet lekker aan frisse lucht het ruikt juist heerlijk!!”
Het is toch een onpopulaire mening daarom staat het hier

Jaaa maar echt! Dit had ik in mijn vorige straat ook, echt een paar weken per jaar niet te hárden! Vrienden verklaarden me voor gek tot ze het zelf een keertje roken. Ik heb toen ook een keer gegoogeld “waarom ruikt het naar sperma” en toen kwam ik ook uit bij die perenbloesem die overal in de straat bloeide.

32 likes

Waarom?

Wauw
 ik zou daar zo bloedchagrijnig van worden dat ik op mn rollator zou klimmen om die kabels eruit te jassen. Dan maar een kunstheup.

31 likes

Dat lijkt me later zo kut. Heb je heel af en toe een uitje en dan word je met rolstoel en al van je kamer afgehaald om ergens Marco Borsato of palingsoundmuziek te horen.

18 likes

Ik dacht dat marteling verboden was.

4 likes

Ik hoop tegen die tijd echt een gehoorapparaat te hebben. Die kan je tenminste nog uitschakelen of verbinden met je eigen spotify

23 likes

Weet je zeker dat ze sliepen? :cautious:

6 likes

Hahah ik ben nu dat boek van Hendrik Groen ‘pogingen om iets van het leven te maken’ aan het lezen en jullie omschrijvingen van hoe kut het moet zijn om een bejaarde te zijn lijken echt op zijn teksten haha (aanrader dus)

12 likes

Deze vrouw durft gewoon te zeggen dat ze het niets vindt,
https://www.dvhn.nl/groningen/Studenten-treden-goedbedoeld-op-in-verzorgingstehuizen-maar-de-bejaarden-beleefden-meer-lol-aan-het-shantykoor-25218749.html

5 likes