Maar als ze er helemaal niks over zeggen, krijgen ze daar weer gezeik over.
Beddengoed of kleding dat buiten heeft gedroogd stinkt. Echt een vieze muffe geur. Totaal niet fris.
HahHa ja mensen die van buiten komen kunnen ook zo ruikenja
Ik begrijp echt totaal niet wat jullie bedoelen over een vieze buitengeur� Ik vind buitenlucht gewoon lekker fris ruiken, lekker veel zuurstof. Wonen jullie naast een fabriek ofzo waar de lucht heel vervuild is?
Of naast poep bomen
Oh die vreselijke bomen hebben wij ook in de straat. Zodra het weer zo heftig stinkt bedek ik mijn neus want echt zoooo vies!
Ik vind groepsapps leuk
Ik ook!!!
Welk topic is dit?
Ze mag hier toch gewoon reageren
Ja maar het is niet logisch om te zeggen âhuh wat vinden jullie niet lekker aan frisse lucht het ruikt juist heerlijk!!â
Het is toch een onpopulaire mening daarom staat het hier
Jaaa maar echt! Dit had ik in mijn vorige straat ook, echt een paar weken per jaar niet te hĂĄrden! Vrienden verklaarden me voor gek tot ze het zelf een keertje roken. Ik heb toen ook een keer gegoogeld âwaarom ruikt het naar spermaâ en toen kwam ik ook uit bij die perenbloesem die overal in de straat bloeide.
Waarom?
Wauw⊠ik zou daar zo bloedchagrijnig van worden dat ik op mn rollator zou klimmen om die kabels eruit te jassen. Dan maar een kunstheup.
Dat lijkt me later zo kut. Heb je heel af en toe een uitje en dan word je met rolstoel en al van je kamer afgehaald om ergens Marco Borsato of palingsoundmuziek te horen.
Ik dacht dat marteling verboden was.
Ik hoop tegen die tijd echt een gehoorapparaat te hebben. Die kan je tenminste nog uitschakelen of verbinden met je eigen spotify
Weet je zeker dat ze sliepen?
Hahah ik ben nu dat boek van Hendrik Groen âpogingen om iets van het leven te makenâ aan het lezen en jullie omschrijvingen van hoe kut het moet zijn om een bejaarde te zijn lijken echt op zijn teksten haha (aanrader dus)
Deze vrouw durft gewoon te zeggen dat ze het niets vindt,
https://www.dvhn.nl/groningen/Studenten-treden-goedbedoeld-op-in-verzorgingstehuizen-maar-de-bejaarden-beleefden-meer-lol-aan-het-shantykoor-25218749.html