Impopulaire meningen #2

Ik vind het echt veel te ver gaan om de politie te bellen voor feestjes of als je meer dan drie mensen samen ziet buiten.

23 likes

Ja ik ook, krijg er gewoon een vervelend gevoel van. Ik vind het anders als er echt feestjes worden georganiseerd met veel mensen zoals die schijt aan corona feestjes (wtf)
Maar als ik 4 mensen op een pleintje zie of de buurman met 5 mensen in de tuin ja ehm ga ik echt niet bellen

8 likes

Is dit nou een indirecte omg op de biecht van @Yzile?

2 likes

Nee.

Deze twee zaken/posts zijn beide zo relevant dat de waarschijnlijkheid hoog is dat ze beide oprecht los van elkaar kunnen (be)staan, imo

Ik dacht ook ā€œhee dit lijkt een reactie op iets wat ik eerder lasā€, maar deze impopulaire mening kan toch in deze tijd prima op zichzelf staand zijn?

1 like

Ik denk dat dit hier hoort. Maar ik begin een echte crush op Mark Rutte te krijgen :no_mouth: Niet per se wat hij zegt maar meer hoe hij beweegt en praat enz. En het is voor zijn leeftijd zeker geen lelijke verschijning. Maar omg haha dit doet de hele corona gekte met me dus.

42 likes

En als je dan eenmaal blij bent dat het na uuuuuuren eindelijk afgelopen is… de Avondetappe

4 likes

Ik vond Rumag tot dit hele coronagebeuren best grappig.

3 likes

Het probleem is ook deels dat ze grappig deden met andermans grappen. Ik kon soms ook wel lachen om hun posts. Tot ik ontdekte dat ze 99,9% jatten.

Ik kan, zeker tijdens deze pandemie, dagenlang niksen zonder een greintje schuldgevoel of iets om mijn gebrek aan productiviteit.

Als er niks te doen is, is er gewoon niks te doen. Chill’em.

58 likes

Ik voel echt helemaal niks voor het true crime genre.

20 likes

ik wilde altijd zo iemand zijn maar helaas ik heb ook een trash smaak en kan het verschil tussen de onderste fles wijn en de duurste soorten ook niet proeven

4 likes

Mocht de HEMA failliet gaan en niet meer terugkeren in het winkellandschap, dan zal ik dit warenhuisketen tegenwoordig niet gaan missen. Vooral omdat de kwaliteit van veel artikelen achteruit is gegaan en ze ook niet altijd even fijn met hun personeel omgaan.

7 likes

Op Internet kan je ook deze kopen als je een mens op de vloer wilt. :wink:

18 likes

Hoe bedoel je? Een chocoladeletter en een gedichtje aan het einde jaar moet je waarderen! Boeien dat andere ketens kerstpakketten geven!

3 likes

Ik heb er zelf gewerkt. Ik wil hier niet alles neer gaan neerknallen, maar het had in ieder geval daar niks mee te maken.

Iets kleinschaligs dan? Ik vond ze altijd wel oke, behalve naar jongeren toe

1 like

Het enige lekkere bij de Hema is hun chips.

1 like

@Zemraluani ik denk dat de Jumbo die dan gewoon overneemt net zoals ze met La Place hebben gedaan.

1 like

En de tomsoesjes!

1 like