Impopulaire meningen #2

Pf ja drugsverhalen. Omdat ik geen drugs gebruik denken mensen altijd dat ik super benieuwd ben hoe dat dan zal zijn. Ik heb echt zo vaak dat iemand tegen me zegt: ‘Als je ooit wil weten hoe het voelt mag je altijd met me praten he! Je mag me alles vragen!’
Ja ok thanks, maar laten we bespreken wat er deze week in de bonus is.

76 likes

Ik vind mijn vriend mega sexy in wielrenoutfit aan… Als ik dat zie wil ik hem altijd direct bespringen
Vind het sowieso wel sexy wielrenners

4 likes

Ik heb dit boek nog ongelezen in de kast staan,moet hem binnenkort eindelijk maar eens gaan lezen dus haha.

Ik herken dit zooooo erg. Mijn god en er is echt geen enkel onderwerp wat me minder interesseert ongeveer. Pas zei iemand zelfs tegen me “maar jij doet biomedisch, dit zou je juist moeten interesseren, hoor mijn ervaring!!!”. Ja vriend, het is voor mij professioneel inderdaad óntzettend interessant dat jij laatst aan de keta zat, vertel me alsjeblieft meer.

20 likes

Ik vind wielrenners echt kutte onbeschofte wezens die denken dat de hele wereld van hun is.

Sorry Du$hi , zie nu pas dat het jouw post is :joy: geen uitzondering

45 likes

Hahahahha geweldig!

1 like

Ik vind ui echt smerig.

Gebruik het alleen soms als smaakmaker in soep ofzo maar alleen als ik het toch ga blenderen en ik er niks meer van terugvind. Ik compenseer dit met zeer veel knoflook.

3 likes

Dushi ik zie nu vaak bij natuurpaden gedragsregels staan voor wielrenners
Zitten wel echt aso’s bij @DonnieDarko

1 like

In spanje stonden echt borden met een rood kruis door een wielrenner heen, daar waren ze ook echt mega irritant op de snelweg in de bergen. Haat haat haat :triumph::triumph::triumph::face_with_symbols_over_mouth:

Schoenen (laarzen) die zowel een rits als veters hebben zijn suf en lelijk. Extra minpunten als maar één van de opties functioneel is, al is het ook nogal onzinnig om op twee manieren je schoen uit te kunnen trekken.

16 likes

Een van mijn lievelingsonderwerpen om over te praten is wat iemands persoonlijke bonus is.

15 likes

Jaa en dan bonuskaart delen als de bonus goed is.
(ik deel m’n bonuskaart enkel op voorwaarde dat mensen geen dierlijke producten kopen want heb keihard gewerkt voor de perfecte aanbiedingen)

5 likes

Er is op Reddit ook een subreddit waar mensen hun bonuskaart streepjescode delen als ze een chille persoonlijke bonus hebben!

5 likes

Is echt mijn favo moment elke week weer om dat te delen

1 like

Geen aanbiedingen meer hier in BE :cry: Hoe stel ik nu mijn weekplanning op

Ik heb er 1: Welmoed wijn :biggrin:

1 like

Nee ik ook niet!

Als je nog droge feitjes kan opdreunen over waarom een druk bepaalde effecten heeft werkt dat heel goed om snel op een ander onderwerp over te gaan!! Ben een keer met uitgestreken gezicht een verhaal over ADH en waarom je aan de xtc niet kan plassen begonnen tegen iemand die me heel graag wilde vertellen hoe hard 'ie ging vorig weekend. Hij ging snel weg en kwam niet meer terug!

6 likes

Liever een betweter dan drugsverhalen aanhoren hahahaha

2 likes

Waarom dan? :flushed: Ik wil dit ook gebruiken maar ik weet echt niks hiervan.