ADH is anti-diuretisch hormoon, wat er kortgezegd voor zorgt dat je lichaam vocht bij zich kan houden, waardoor het er ook voor zorgt dat je niet kan plassen. MDMA stimuleert de productie van ADH in je hersenen als het ware, waardoor je hele lichaam signalen krijgt om vocht vast te houden. Daarom is het ook zo gevaarlijk om te veel te drinken als je MDMA gebruikt, want je lichaam kan het teveel aan vocht ook niet kwijt.
Wat interessant! Kun je ook verklaren waarom in die situatie fluiten vaak helpt om wel te kunnen plassen? Daar ben ik echt al jaren benieuwd naar (en naar hoe iemand dat ooit heeft uitgevonden).
Kut nu beland ik toch in een gesprek over drugs :")
Ik heb geen idee
Je ontspant wat meer door fluiten, en je kan niet persen als je fluit. Maar vaak is het zo dat de blaascontracties uitblijven. Op je buik tikken als je zit helpt dan vaak wel, dat helpt bijvoorbeeld ook bij mensen met een dwarslaesie.
Of mensen die opeens ayahuasca goeroes zijn en dat oppressief aanprijzen want moet je zeker ook doen want zoveel verheven inzichten dat begrijp je niet als je het nooit gedaan hebt. En vanaf nu kunnen we niet meer levelen nu ik het leven doorheb en jij niet.
Neeeeee
Ja en de zogenaamde onderdrukte ervaringen die naar boven komen en je alleen met die trip bij kan komen. Best intelligente mensen ook die die shit allemaal geloven.
Of mensen die je niet echt kent die je dan op een feestje vragen ‘wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad?? ’
Fuck off
Ik heb dus ook zon ontzettende grafhekel aan de Tour de France?! Wie kijkt daar nou naar jongens, serieus. Het zijn letterlijk gasten in strakke pakken die aan het fietsen zijn. Echt wat is het appeal?!? Goh, deze berg is iets steiler dan de vorige, ik zie de extra inspanningen in de kuitspier! Echt ik kan uren doorgaan hierover. Ik snap het gewoon echt niet haha. Ik heb echt een irrationele haat voor de Tour de France, Al helemaal sinds het in Rotterdam kwam en mij het leven zuur maakte
Dat heb ik met de Tour de France en de Formule 1 en die mensen zeker met Eurovision. Wie kijkt daar nou naar jongens, serieus. Het zijn letterlijk gasten in strakke pakken die aan het schreeuwen zijn. Echt wat is het appeal?!? Goh, deze schreeuw is iets geiler dan de vorige, ik zie de extra inspanningen in de bilspier!
Hahahahaha ongetwijfeld. Al helemaal omdat het ook naar Rotterdam komt. En ik haar de formule 1 ook echt heel erg haha
Oh ik deel je haat zo erg. Bij mij is een kant van de familie groot fan van fietsen. Allemaal behalve ik. Met de Tour de France staat de hele dag de tv aan en zit iedereen gefocust te kijken en ik zit daar dan naast van ‘aha ze fietsen nu door een dorpje, wat leuk voor ze’ En zit verder een beetje hulpeloos om me heen te kijken tot het tijd is om te vertrekken. Het is ook niet Tour de France, maar ze gaan DE Tour kijken. Heb je gister DE Tour gezien? Spannend was het hè? Zit je zo ook weer klaar om DE Tour kijken?
Ik zie nu bij zoveel bloggers die een ixxi krijgen, echt stop making ixxi happen!
Haha helemaal eens, vind het ook echt niet mooi (sorry voor alle forummers die een ixxi hebben)
Ik zag nooit iets van Ixxi. Open na het lezen van dit bericht insta en BAM advertentie van Ixxi.
Ja het irritantste vind ik dat ze het allemaal krijgen, dus waarschijnlijk hadden ze het anders niet eens gekocht.
Hahah dat had ik dus ook, opeens is het overal
I feel you hahaha. Mijn vader keek ook altijd de Tour de France. Ver-schrik-ke-lijk vond ik dat. Ik vind het zo ontzettend niet interessant dat die momenten bijna meditatief waren zo ver waren mijn gedachten van wat er zich daadwerkelijk afspeelde
@Suvi hahaha het is wel mooi landschap waar ze doorheen fietsen idd, dat moet ik wel eerlijk toegeven!