Impopulaire meningen #2

Op het werk is Zoom geblokkeerd door de kans op lekken en nu is videobelllen via Skype geblokkeerd. Fine by me!

1 like

Oeioeioei mijn therapie gaat via zoom. Ga daar toch maar wat van zeggen dan

Ja ik zou dat zeker doen!
Ik had het ook bij mn baas gemeld, en ze heeft het toen nagevraagd en besloten het toch te gebruiken.
Maar gister (week later) koppelde ze terug dat het toch niet oké was, ze ook eigen research had gedaan, en dat we over stappen op Jitsi (dit is open source en heel goed qua privacy).

Ik had gister via videoconsult.clickdoc.nl een fysio sessie, dat werkte zelfs met een wachtkamer!

1 like

Thanksss. Heb dit door gestuurd naar eem vriendin die graag wilt dat de dans lessen via zoom gaan. Hell no dat ik wil dat mensen me kunnen googlen en me dan zien dansen met een " kuuhuuut ik heb niet geoefend" hoofd

Ik vind comptine d’un autre Ă©tĂ© echt mooi en het is een van m’n lievelingsliedjes om te spelen op de piano.

14 likes

Haha ja maar denk dat ze bedoelt dat het wel nogal de Wonderwall van de pianoliedjes is om te spelen.

10 likes

Dit ja haha

Wat is er mis met Wonderwall???

Not sure if joking
 :thinking:

12 likes

oh wow dit wist ik niet, aan ons werd altijd verteld dat het juist goed beveiligd was :o_o: gebruik dit ook met mijn cliënten. ik ga even jouw website onderzoeken.

1 like

Het piano equivalent van Stairway to Heaven

Heel erg joking.

Haha dit doet me denken aan de allereerste sms die ik van mijn man kreeg toen we 16 waren en elkaar dus wel leuk vonden. Toen stond er ook Groet Naam.:joy:

6 likes

:anguished:

afbeelding

16 likes

Same.
Heb het eigenlijk met alle dierenprints die op een dier horen (slangenprint etc), behalve als er echt dieren op staan (katten, hondjes, konijnen).

4 likes

Laf deze reactie en dan zo klein :joy:

1 like

2 likes

Ik heb dit met prints van iets erop, je denkt oh leuk een printje en van dichterbij blijken en het dan kleine dieren/violen/vruchten
Dat vind ik nou echt sullig

10 likes

Ik vind Runfunk echt stom. Dat onvoldoende-filmpje is wel aardig maar verder vind ik het echt saai en dom.

17 likes