Impopulaire meningen #2

Zooo herkenbaar, mijn vader kijkt ook altijd alle etappes van de Tour de France. Never forget dat ik als vijftienjarige met mijn ouders mee moest naar zo’n Centerparkshuisje zonder WiFi en een van de weinige dingen die ik kon doen meekijken was :sob:

8 likes

Pfff ja en dat karakteristieke helikoptergeluid wat je altijd hoort bij de Tour de France… word altijd meteen slaperig als ik een helikopter hoor

7 likes

Hahaha love dit sentiment, ook van jullie @Merrow @CaptainCheesecake @Mariposa ik herken het zo goed, zo slaapverwekkend. En ook zo erg dat er zo lang over geluld kan worden :zzz: Al die verslaggevers zijn ook zo gaar, met als klap op de vuurpijl Mart Smeets die dan altijd weer uit z’n hol vandaan komt, ookal doet hij er volgens mij officieel niets meer mee?

Ik vond de tour de france piemels vorig jaar wel echt een hoogtepunt
Ook zoo leuk dit verslag ervan

16 likes

Het is echt heerlijk om op een lome zomerdag een middagdutje te doen met de tour op de achtergrond. Tenminste, dat was het toen mijn opa en ik dit nog samen konden doen :heart:. Dat is de enige reden waarom ik warme gevoelens heb bij de tour haha

7 likes

Ja en 's avonds Mart Smeets met dit @Bird

3 likes

haha ik heb dat met hello fresh. heb al heel lang een abb maar hoe vaker ik influencers het betaald zie aanprijzen, hoe meer ik erover nadenk om het op te zeggen.

2 likes

Ohja dit snap ik ook helemaal. en dan zeg ik tegen mensen dat ik de tour niet begrijp, gaan ze het uitleggen :woman_facepalming: hallo, ik ben 35 jaar, als ik het wilde begrijpen dan had ik hier al 35 jaar aan kunnen besteden. Het interesseert me om precies te zijn niks

3 likes

Nou jongens, gezien de likes bij @Otzi, hierbij mijn impopulaire mening; ik geniet dus echt van wielrennen. Maar ik ben er mee opgegroeid en keek als kind altijd met mijn opa. Ik livestream ook gerust het laatste half uur van ritten in de Tour als ik in de trein naar huis zit.

Oh ja, en ik kijk ook F1

17 likes

En niet allemaal liken want dan is het niet meer impopulair :rage:

1 like

dacht dat het biechttopic voor écht impopulaire meningen was?

9 likes

Omg ja ik ook echt intens en een van mijn beste vriendinnen is in deze fase van haar leven exact daarmee bezig. Maar goed het is voor haar belangrijk dus ik luister braaf, maar man niet mijn onderwerp.

1 like

Alleen de tour of ook andere wedstrijden? Ik kan echt niet kiezen wat ik het leukst vind.
In het kader van non-leed in deze tijden: ik baal echt intens dat alle koersen dit voorjaar zijn gecanceld en nog het allermeest van Parijs-Roubaix. Nu heb ik mn hoop gezet op P-R in de herfst met kutweer, lijkt me ook fantastisch

Ik vind alles vermakelijk. Kijk ook veldrijden bijvoorbeeld.

3 likes

Ik kijk schaatsen op tv. Heel fanatiek, ik neem het echt serieus. Ik kan ook echt soms zeggen dat ik niet kan, omdat er belangrijke wedstrijden zijn die ik wil zien. In mijn omgeving heel impopulair

8 likes

Ik zeg afspraken niet af maar kijk het zodra ik thuis ben altijd helemaal terug. Ik wil als ik het niet live kan zien ook geen radio in mijn buurt en ik zet de pushmeldingen van de NOS af. Tijdens de vorige spelen ook echt meer de wedstrijden gekeken dan echt college gevolgd. Was wel heel grappig, want je wist wie het nog meer keken in de collegezaal omdat sommige dan per ongeluk hardop gingen juichen.

In mijn provincie is er niet eens een ijsbaan. Dus ik ben echt de enige die alles kijkt in plaats van alleen de Olympische Spelen. Terwijl ik vroeger schaatsen echt doodsaai vond, maar ja buikgriep precies tijdens de Olympische Spelen in Sochi dat helpt wel mee. Ik kon namelijk niks anders kijken dan de Olympische spelen en ben het gaan waarderen. Kan niet wachten tot de volgende winterspelen. Lekker weer gare wintersporten zoals biatlon kijken.

hahaha, ja dit! Ik heb bij de vorige spelen omdat ik geen laptop meeneem naar de collegezaal, al mijn internetdingen uitgezet en van tevoren uitzending gemist al klaargezet, waardoor ik geen spoilers kreeg.
Ik ben nu in deze tijden zelfs wat wedstrijden aan het terugkijken

1 like

Van mij mochten ze alles annuleren behalve het EK, zo verdrietig was ik :cry:

1 like

Ik was super blij dat ik net voor DE Tour beviel, want nu konden vriend en ik in ons verlof alles kijken. Alles. En dan ‘s avonds de Avondetappe, dat sportjournaal. Beste zomer van m’n leven :smiley: (ook een beetje omdat ik moeder werd)

Ben wel verdrietig dat het EK afgelast is, want met het WK vorige keer heb ik de poule gewonnen op werk en daar heb ik mooi een satisfier van gekocht.

20 likes

Ooh dat was een heel mooie match. Bij mij zit het verlies van de Belgen tegen Frankrijk ook nog diep, kan geen Franse voetbal meer zien.

Jaa en same voor als je zegt dat je graag werkt of 32+ uur per week werkt. Alsof je nog teveel beheerst wordt door het patriarchaat waardoor je niet snapt dat je eigk 20 uur wil werken of niet wil werken.

4 likes