Dat ervaar ik juist andersom . (Al werk ik âgewoonâ vier dagen, maar daarover verdeeld 28 uur)
Die man had zich aan de regelen moeten houden maar dat de vrouw een schop beweging maakt vind ik ook achterlijk.
Daar kon ze een reactie op verwachten.
Ja die man komt er niet meer in, maar hoezo die vrouw wel dan? Wat een tokkiegedrag.
Ik had zoveel zin in mijn verlof want dan is precies het EK en zou ik ĂĄlle wedstrijden gaan kijken. Nu gaat dat feest niet door en is mijn vriend waarschijnlijk ook nog eens al die weken thuis aan het werk.
Ik kan me wel een beetje in die vrouw verplaatsen, niet dat ik fysiek word, maar ik merk dat ik ook echt boos/agressief word nu mensen geen afstand houden. Alleen houd ik het dan bij âAfstanddd!â en/of een boos gezicht. Het zijn ook 9/10 jongeren die je gewoon zo voorbij steken, met die houding alleen al lijkt het alsof ze er niks om geven.
Schopbeweging slaat dus helemaal nergens op, wat had ze gedacht. Maar ik neem aan dat ze niet nadacht.
Ik kijk nooit naar DWDD want heb een grafhekel aan die Matthijs. Maar toch fijn vinden dat hij er eindelijk mee stopt.
Hij duikt vast weer in een ander programma op of niet?
De Oude Lul in mij gaat ook erg goed op de avondetappe.
Die Franse sfeer zo voor een mooie verlichte brug of ruĂŻne snuif ik dan lekker op via de tv met mijn grote neus.
Genieten.
Ja dat had hij al een keer ergens gezegd.
Ik voel me echt vereerd als mensen naar mijn afkomst vragen!
25% Brits en dat valt natuurlijk meteen op door die enorme grassprieten op mijn oogleden!!!
Hier 100% tata, zo saaaaai. De Franse achternaam van mân moeder gaf me nog hoop, maar helaas.
Geen idee of dit impopulair is eigenlijk, maar ik ben stiekem teleurgesteld als ik over een week ineens weer naar mijn werk en kind weer naar school moet en de clubjes weer beginnen. Mentaal vind ik dit heerlijk overzichtelijk. Geen sociale verwachtingen, niet van afspraak naar afspraak.
(Ben alleen wel bang om ziek te worden, dat lijkt me evident. Maar verder houd ik t nog wel even vol)
Same. Ik een vriendin die meer mixed is en ook een donkere huidskleur heeft. Alleen zij heeft niks van dr cultuur meegekregen en spreekt alleen nederlands en niet eens engels. En ik ben dan altijd vet beledigd als mensen mij dan niet naar mn afkomst vragen. En dan sta ik daar zo naast te wachten terwijl mensen dan allemaal dingen in de talen van haar afkomst vragen en dan kijkt zij mij aan van vertaal ffâŠ
Ik vind die puzzels van Jan van Haasteren zo ongelooflijk lelijk. Echt een afschuwelijke tekenstijl ik snap niet waarom dit zo populair is.
Maar echt! Zie ze zoveel op insta nu, snap die hype ook niet.
Omdat ze zo gedetailleerd zijn en dus moeilijk en je er lang mee bezig bent denk ik?
Ik vind het ook zo gek dat mensen dan zeggen van kijk het is een plaatje van het strand. Terwijl ik gewoon een grote tering zooi zie.
Eens! Heerlijk die sociale rust m.b.t. verplichtingen. Ik heb nog nooit zoveel structuur en rust in mijn âgezinslevenâ gehad als nu.
Jaaa ! Verschrikkelijk. En ze doen me altijd denken aan zoân kijkplaat die bij de tandarts op het plafond hing. Ook geen fijne associatie.
Biecht: ik like alle puzzels in het puzzeltopic behalve de Van Haasteren puzzels. Omdat ze zo lelijk zijn.