Impopulaire meningen #2

DE ARK VAN NOACH!!!
Eindelijk eens nuttig

50 likes

19 likes

Ik vind Noach best een slimme man. Door maar 2 van alles mee te nemen, voorkom je meer kans op coronabesmettingen.

28 likes

Ik heb dit weekend voor het eerst van mijn leven een puzzel gemaakt, want ik was daar altijd veel te ongeduldig voor. Ik was helemaal trots op mezelf. Tot nu. Want hij is van Jan van Haasteren.

Nu voel ik vet niet cool :pensive:.

11 likes

Kijk in welk topic je zit. Er zijn dus genoeg mensen die je wel vet mega cool vinden

1 like

Oooh gelukkig! Voor niks de hele nacht liggen piekeren;).

2 likes

Ik vind het koningslied een best een mooi nummer en soms als ik het luister word ik er zelfs een beetje emotioneel van. (Dan heb ik wel wijn op.)
Ik vind het niet het meest prachtige lied op aarde of zo maar ik vind het vooral heel aandoenlijk. Vooral ook dat clipje waarbij zo lekker geprobeerd is ā€˜alle kanten van onze samenleving’ te tonen.

21 likes

Ja same. Ik kijk de clip wel altijd met m’n ogen dicht want kan die geĆ«motioneerde koppen van Marco B en consorten echt niet aan.
Verheug me ook op het coronalied.

6 likes

Jaa haha ik ook. Zo leuk dat je denkt dat je meteen wel ziet wat er allemaal ongeveer gebeurt, maar er tijdens het puzzelen achterkomt dat je toch veel nog niet gezien had.

1 like

Hahaha aww ik vind dit echt alleen maar super lief. :heart:

1 like

Ik vind het echt veel te ver gaan om de politie te bellen voor feestjes of als je meer dan drie mensen samen ziet buiten.

23 likes

Ja ik ook, krijg er gewoon een vervelend gevoel van. Ik vind het anders als er echt feestjes worden georganiseerd met veel mensen zoals die schijt aan corona feestjes (wtf)
Maar als ik 4 mensen op een pleintje zie of de buurman met 5 mensen in de tuin ja ehm ga ik echt niet bellen

8 likes

Is dit nou een indirecte omg op de biecht van @Yzile?

2 likes

Nee.

Deze twee zaken/posts zijn beide zo relevant dat de waarschijnlijkheid hoog is dat ze beide oprecht los van elkaar kunnen (be)staan, imo

Ik dacht ook ā€œhee dit lijkt een reactie op iets wat ik eerder lasā€, maar deze impopulaire mening kan toch in deze tijd prima op zichzelf staand zijn?

1 like

Ik denk dat dit hier hoort. Maar ik begin een echte crush op Mark Rutte te krijgen :no_mouth: Niet per se wat hij zegt maar meer hoe hij beweegt en praat enz. En het is voor zijn leeftijd zeker geen lelijke verschijning. Maar omg haha dit doet de hele corona gekte met me dus.

42 likes

En als je dan eenmaal blij bent dat het na uuuuuuren eindelijk afgelopen is… de Avondetappe

4 likes

Ik vond Rumag tot dit hele coronagebeuren best grappig.

3 likes

Het probleem is ook deels dat ze grappig deden met andermans grappen. Ik kon soms ook wel lachen om hun posts. Tot ik ontdekte dat ze 99,9% jatten.

Ik kan, zeker tijdens deze pandemie, dagenlang niksen zonder een greintje schuldgevoel of iets om mijn gebrek aan productiviteit.

Als er niks te doen is, is er gewoon niks te doen. Chill’em.

58 likes