Impopulaire meningen #2

Ik voel echt helemaal niks voor het true crime genre.

20 likes

ik wilde altijd zo iemand zijn maar helaas ik heb ook een trash smaak en kan het verschil tussen de onderste fles wijn en de duurste soorten ook niet proeven

4 likes

Haha ik heb dit bij chai latte! Ik vind het alleen lekker als het met melk en poeder gemaakt wordt. Soms vraag ik van ‘hoe maken jullie de chai latte?’ en dan zeggen ze trots ‘met gefilterd water en echte chai uit India en biologische melk’ en dan zeg ik ‘ok nee bedankt dan’ hahah #lovechemisch

38 likes

Mocht de HEMA failliet gaan en niet meer terugkeren in het winkellandschap, dan zal ik dit warenhuisketen tegenwoordig niet gaan missen. Vooral omdat de kwaliteit van veel artikelen achteruit is gegaan en ze ook niet altijd even fijn met hun personeel omgaan.

7 likes

Nog iets anders waar ik me al een tijd over verbaas (zag het toevallig net in het interieurtopic maar zie het overal bij influencers en in kinderwinkels), maar ik vind zulke vloerkleedjes altijd zo gek om in een kinderkamer te leggen. Je zou toch ook geen echte tijger in je woonkamer leggen, maar dan wel een ‘kinderversie’ van een gevild dier in de babykamer.

26 likes

Op Internet kan je ook deze kopen als je een mens op de vloer wilt. :wink:

18 likes

Hoe bedoel je? Een chocoladeletter en een gedichtje aan het einde jaar moet je waarderen! Boeien dat andere ketens kerstpakketten geven!

3 likes

Ik heb er zelf gewerkt. Ik wil hier niet alles neer gaan neerknallen, maar het had in ieder geval daar niks mee te maken.

Iets kleinschaligs dan? Ik vond ze altijd wel oke, behalve naar jongeren toe

1 like

Het enige lekkere bij de Hema is hun chips.

1 like

@Zemraluani ik denk dat de Jumbo die dan gewoon overneemt net zoals ze met La Place hebben gedaan.

1 like

En de tomsoesjes!

1 like

Ik ben van de topdownbenadering.

1 like

Ik ben zo in de war door je nieuwe profielfoto :sob:.

leuk voor op het werk.

oke, dit kan echt niet :joy:

38 likes

" je hoeft bij mij niet meer over de vloer te komen, daar ligt Henk al’.

8 likes

Ik haat water. Zo haat ik zwemmen, douchen en in een bad liggen. Uiteraard doe ik het (douchen dan alleen). Maar ik HAAT het.

11 likes

Naar aanleiding van het huidige onderwerp in het opbiechttopic: ik vond Womentalk oprecht een leuk forum! Al werd het na een paar maanden wel minder omdat iedereen naar FF over was gestapt, maar ik vind het hier nog altijd zo druk vergeleken met dat kleinere groepje.

8 likes

Ik snap niets van kaartenacties. Een kind kan ik nog enigszins inkomen, maar ieder ander verhaal vind ik stom. Ik zou echt niet blij worden van kaarten van onbekende mensen, omdat ik ziek ben of mijn verjaardag niet kan vieren.

26 likes

Ik vind mensen die zoom gebruiken echt heel naïef.
En ik vind het echt heel dom dat zoveel werkgevers zoom aanraden?!
Spendeer je zoveel tijd aan de avg naleven en dan laat je je werknemers zo’n programma gebruiken.

7 likes