Ohh thanks @Banananana en @Suvi ik had al gegoogled, maar kon niks vinden 
Oohhhh heerlijk, eerste zonnestralen loop ik door de buurt alsof ik op de camping ben hahaha sleppers kort broekske en een hemd
Ik zag (aansluitend op de outfits want geen mening dit) een meisje op een racefiets met zoān spijkerhotpants. Kreeg plaatsvervangend pijn aan mijn foef.
Ik ook! Zo veel spijt dat ik dat spel gekocht heb 
Kun je het niet doorverkopen
Verkoop je spel en switch aan mij
Ik vind mensen die kaders op fb profielfotoās plaatsen met " ik werk door, de zorg gaat door" echt vreselijk
Of ik zorg
I canāt stay home!!! Iām a nurse
Ooh ja echt. En die collages dat iedereen een papier vasthoudt met 1 woord vind ik ook irritant. WIJ. ziJn. hier. VOOR. jullLie. blijven. JULLIE. thuis. voOr.ons?
Vreselijk!!!
Ja dat⦠ik heb er nog steeds niet echt moeite mee. Kom er nu achter hoe alien ik eigenlijk ben. Vooral horeca mis is ik niet
Ik snap desenio/junique/en al die andere trendgevoelige muurbekleding, of āop zoek gaan naar iets om op de muur te hangenā niet. Je leeft al dertig jaar en het leukste wat je kunt bedenken om aan je muur te hangen zijn die karakterloze posters?
Nou ja, ik wil dus geen posters omdat ik ze stom vindt. Maar ik ben wel bijna dertig en weet alsnog niet wat ik dan aan de muur zou moeten hangen. Dus dan maar lege muren haha. Dus ik denk dat wel meer mensen dat hebben en dan toch maar voor posters kiezen.
Ik zou best wel ekte kunst of niet-ikea willen maar ja 
Koop jij mooie kunst voor mij, voor de prijs van een desennio poster ? 

Haha, ik vind oprecht regelmatig mooie kunst van beginnende kunstenaars bij pop-up verkopen, afstudeerexpoās, kunstveilingen (voor het goede doel of op museumveiling.nl), outsider art gemaakt op dagbestedingen etc. voor de prijs van een poster 
Maar niks tegen posters an sich hoor! Ik vind het alleen zo saai om een heel pakket posters te bestellen die iedereen heeft omdat je iets zoekt voor aan de muur. Dan vind ik leuke kaarten, schilderijtjes of tekeningen van vrienden/familie/kinderen, bob ross schilderijen van een feestje, dronken gemaakte tekeningetjes op bierviltjes, landkaarten, dingen van de kringloop, posters waar ik tegenaan loop bij museumwinkels enzovoorts gewoon duizend keer leuker!
Sowieso alle kaders. 
Ook na het ongeval met de Stint? Ik ben juist heel blij dat alles volgens de regels moet, zou liever niet willen dat ministers de wetten als richtlijn zien - lijkt me veel te veel macht bij ƩƩn persoon/ministerie.
Hee ik raak helemaal geĆÆnspireerd van je post! Ik heb zelf een aantal kustwerken (posters/schilderijen) in huis waar ik in mijn leven tegenaan ben gelopen, meestal op vakantie. En er zitten stukken bij die ik als eerste mee zou nemen als er brand zou zijn, zo blij ben ik er nog dagelijks mee. Door jouw opsomming besef ik me dat er nog allerlei andere plekken zijn waar ik lekker zou kunnen struinen. Normaal gesproken dan.
Dus ik ben wel benieuwd, heb jij vaste plekjes waar je heen gaat? Zoals bijvoorbeeld afstudeerexpoās, hoe ben je daarvan op de hoogte? En die beginnende kunstenaaars bij popups? Stuit je er per toeval op of heb je tips voor mij?!
Elk patatje was ooit een aardappel