Impopulaire meningen #2

Gekookte aardappels is bij mij net zoiets als koffie. Ik moet erg écht trek in hebben, anders vind ik het maar niks, maar soms heb ik ineens echt cravings ernaar en dan vind ik het ook echt megalekker.

1 like

Eens. Ook altijd eens met het zinnetje “17 miljoen mensen, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde” ofzo uit dat ene nummer.

Maar vind het in Ne nog meevallen hoe erg we de wet aanhouden. Er worden veel oogjes dichtgeknepen. Gelukkig

Juist gekookt :heart_eyes:

1 like

Ik vind Kim Kardashian echt geweldig

13 likes

Nee maar ik ga altijd uit van een heersende onpopulaire mening op dit forum en niet de rest van de wereld

7 likes

Kim is echt mn bestie.

1 like

Had ik ook niet :joy:

21 likes

Ik zit hier op m’n pallet omdat ik in een nieuwbouwhuis zit met een zandbak als tuin en dit de enige manier is om thuis te zitten :sob::sob:

Heb de pallets tijdens de bouw gejat van de bouwplaats.

5 likes

Grappig, ik vind juist zo’n loungeset als hier onder echt zo lelijk en het toppunt van burgerlijk. Het Leen Bakker interieur van de Nederlandse tuin. Geef mij dan maar pallets.

loungeset_licht_grijs_hoofdfoto_site

59 likes

Dit zit ook echt helemaal niet comfortabel

1 like

wanneer je je kringverjaardag buiten moet vieren

13 likes

En deze niet te vergeten

34 likes

Misschien mensen die geen geld hebben voor pallets

11 likes

Maar voor de kussens voor erop betaal je ook een godsvermogen.

1 like

Ja dit! Ik had met (gekregen overigens) pallets en een ingewikkelde bouwtekening echt de beste chillbank ooit gemaakt, toen ik erachterkwam dat ik €300 aan kussen nodig had.

2 likes

Maar dit is niks geks toch? Half Nederland heeft een set of een variant ervan. Van dat plastic gevlochten ‘riet’.:face_vomiting:

7 likes

Geen idee of ik dan weer een populaire mening heb: maar echt liefde voor mijn setje op het balkon. Ligt oprecht best wel top (en zit ook sowieso beter dan die plastic tuinstoelen, dat was mijn grootste nachtmerrie).

1 like

OG’s hebben dit:

image https://cdn.shopify.com/s/files/1/0194/1245/1427/products/3579117_usn_grande.jpg?v=1559706753

22 likes

Hahahaha echt erg, wij hebben thuis de gevlochten loungeset en de tafel met achteroverleustoelen. En de OG hierboven hadden we hiervoor. Oh en daarnaast nog twee kunststof ligbedden :joy:

5 likes

Haha wij hebben ook zo’n grijs gevlochten ding en vind m ook echt lekker liggen