Impopulaire meningen #2

Wat is er mis met Wonderwall???

Not sure if joking… :thinking:

12 likes

oh wow dit wist ik niet, aan ons werd altijd verteld dat het juist goed beveiligd was :o_o: gebruik dit ook met mijn cliƫnten. ik ga even jouw website onderzoeken.

1 like

Het piano equivalent van Stairway to Heaven

Heel erg joking.

Haha dit doet me denken aan de allereerste sms die ik van mijn man kreeg toen we 16 waren en elkaar dus wel leuk vonden. Toen stond er ook Groet Naam.:joy:

6 likes

Ik vind kleding met stippen zo zo zo lelijk en wacht echt al langer dan een jaar voordat die trend voorbij gaat maar elk lenteshirtje in een leuk model heeft weer zo’n kleuterstip. Rot op.

15 likes

:anguished:

afbeelding

16 likes

Same.
Heb het eigenlijk met alle dierenprints die op een dier horen (slangenprint etc), behalve als er echt dieren op staan (katten, hondjes, konijnen).

4 likes

Laf deze reactie en dan zo klein :joy:

1 like

2 likes

Ik heb dit met prints van iets erop, je denkt oh leuk een printje en van dichterbij blijken en het dan kleine dieren/violen/vruchten
Dat vind ik nou echt sullig

10 likes

Ik vind Runfunk echt stom. Dat onvoldoende-filmpje is wel aardig maar verder vind ik het echt saai en dom.

17 likes

Ik heb dit met zwart :grimacing: kan me gewoon niks saaiers voorstellen dan alleen zwart dragen. Denk niet dat deze mening impopulairder kan

15 likes

Ik vind blauwe spijkerbroeken eigenlijk heel lelijk en saai. Ongedacht het model, de wassing en of een broek voorzien is van decoratie (bijv. emblemen). Het aantal blauwe spijkerbroeken dat ik mijn hele leven heb gedragen is ook niet eens op 1 hand te tellen. Ik vind het ook echt kut dat het onderdeel was van het tenue van de HEMA.

16 likes

Nog altijd beter dan die lelijke beige dingen die ze vroeger hadden en waar ik op mijn vijftiende amper inpaste…

2 likes

Was dat zoiets een chino o.i.d.?

Ik paste dus niet de spijkerbroeken van de Hema en mocht dus bij hoge uitzondering een eigen blauwe spijkerbroek dragen mits die dus maar qua kleur in die richting kwam en nog vond ik het kut om dagelijks een blauwe spijkerbroek te dragen. :’) Soms ben ik echt een volwassen kleuter.

1 like

Dit is echt net het moment dat je een film kijkt en dat een van de hoofdpersonen de titel van de film in een zin gebruikt

3 likes

En in beide gevallen gebeurt het express.

Of zoals bij liedjes dat je opeens de titel hoort van de cd in een nummer.

1 like