Ieeeee de musical! Flashbacks nu
En dat kutsjaaltje.
Oeh ja, ik werkte op de food-afdeling en volgens mij hadden we er ook nog zo’n mutsje bij op. Weet ik niet honderd procent zeker meer, is ruim 15 raar geleden inmiddels.
DIT JA. En dat sjaaltje en die mega grote, vormeloze donkerblauwe polo… Brr…
Elke keer als ik iemand voorbij zie lopen met zo’n pug hondje of hoe dat ook heet heb ik meteen een schijthekel aan die persoon.
Omdat die hond geen lucht krijgt of gewoon omdat ze lillek zijn?
Beide
En het betekent dat je echt een enorm saaie kut bent als je zelfs je huisdieren kiest op hoe ~tReNdY ze Zijn.
Zeg je tegen koning naaktkat
Heb sowieso een schijthekel aan jou Karl.
Maar jouw katten kunnen tenminste gewoon de belangrijke dingen in het leven doen: ademen en in bad gaan.
Dit zou echt geen impopulaire mening mogen zijn.
Geldt trouwens ook voor Franse Bulldogs.
en cocker spaniels
Nu weet ik weer waarom @Soy.peor mn katten gaat erven als ik ooit nog een keer dood zou gaan
En de hond van je ouders!
Wat mij betreft zou het fokken van rashonden en -katten überhaupt verboden mogen worden. Ook van die ‘normale’ honden waarbij je er niet van opkijkt als je er mensen mee op straat ziet lopen (labrador, golden retriever, duitse herder) staan in de top tien van zieke hondenrassen
Kunnen die dieren serieus minder goed ademen door de fok? Dan snap ik niet dat mensen die honden nog fokken en willen
Jep, omdat ze worden gefokt op uiterlijk zijn hun neuzen allemaal te kort geworden.
Vroeger was een franse bulldog nog dit:
En nu dit:
Ik vind Casa de Papel echt een slechte serie en ik erger me inmiddels kapot aan alle personages. Ik heb het eerste seizoen met plezier gekeken, ik vond het best leuk, spannend en keek graag naar die knappe mensen op beeld, maar ik snap de hype totaal niet en vind het ook helemaal niet leuk dat het maar door blijft gaan. Ieder personage is een karikatuur van zichzelf en die hele serie (net als zijn fans) neemt zichzelf te serieus.
Oh dat is wel heel zielig! Hoorde ook wel van een bepaald ras honden dat ze een te klein schedel hebben door het fokken en dus altijd hoofdpijn hebben daardoor, heel zielig.
Ik heb geen bad. Maar als ik er een had kwam ik daar nooit uit.
Ik vind dit ook zo bizar
https://dogzine.nl/nl/nieuwsartikelen/keizersnede-treft-vaak-kortsnuithond
Die beesten kunnen nauwelijks nog zelfstandig werpen, zoveel hondenrassen zouden sowieso uitsterven als het “aan de natuur” overgelaten zou worden