Impopulaire meningen #2

Ik heb zelf niks met verjaardagen en krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als volwassenen hun eigen verjaardag super belangrijk vinden en de leukste dag van het jaar en ook er naar aftellen

Net als dit (ja ik Sylvie is wel een extreem voorbeeld) maar meit doe ff normaal met je kroontje en ballonnen

25 likes

Oh dit vond ik ook helemaal geweldig toen ik vijf werd.

6 likes

Laatst ging het hier over fb moms en mijn moeder is er ook zo 1. Nu heeft mijn zusje aangekondigd zwanger te zijn en mijn moeder heeft dat gedeeld, maar mijn zusje heeft maar 21 reacties en mijn moeder 112 :flushed::flushed::flushed:

67 likes

WAKE UP SYLVIE WAAKE UP

9 likes

Ik vind dit geweldig :joy::joy: (gefeliciteerd trouwens!!)

1 like

Hoe lang heb je het konijn al als foto?

Gefeliciteerd trouwens

Bedankt! Ik denk een week nu! Voel me eindelijk compleet

3 likes

Ik snap niet wat er boeiend is aan een lege Efteling

Dit filmpje wordt veel gedeeld

https://www.youtube.com/watch?v=yDXb5o-bO5g

De Dam ofzo, daar begrijp ik wel van dat het bijzonder is. Maar de Efteling is toch sowieso elke avond leeg. Boeiend haha. Krijg wel zin om in de python te gaan.

Ik word daarnaast ook moe van videos/commercials/dronebeelden waar Mark Rutte z’n persconferentietekst onder wordt gemonteerd.

22 likes

Ah die van de SBS met luctor et emergo in het zand irriteert mij zo hard :face_vomiting: :laughing:

2 likes

Ik vond een lege Efteling wel leuk om langs te lopen, omdat Holle Bolle Gijs bleef smeken om papier :sweat_smile:

6 likes

Vind dit heel stom van mezelf, maar ik vind zingende mensen voor me heel ongemakkelijk. Zie nu die video van een agent die een serenade brengt en ik zou dat zo ongemakkelijk vinden

Zingende kinderen vind ik nog erger

49 likes

Ik herken dit ook. Mijn ex zong wel eens liedjes voor me en ik snap niet waarom ik het niet eerder uit heb gemaakt. Hij deed het ook voor al z’n vrienden enzo, wat een extreme cringe

12 likes

Ik had ooit een date die mij saai noemde omdat ik niet wilde zingen voor hem. Hij bleef nog 5x doorpushen. Uiteindelijk niks geworden natuurlijk. Beetje uitdaging houd ik wel van, maar zingen: echt ongemakkelijk.

Dodged bullet die gast

2 likes

Laat het dan op zijn minst wel beelden van Zeeuwse stranden zijn. Een beetje het Zeeuwse motto jatten.

3 likes

Oh vind dit juist een super mooi filmpje maar ik word altijd beetje emo van de Efteling

Ik vind het gewoon geweldig het hele park haha maar ik snap wat je bedoelt dit is elke avond normaal

1 like

Oh neee, waar kijk je dan heen?? In z’n ogen kijken lijkt me nog erger

Hahaha dit denk ik dus ook elke keer als ik dat zie😂

1 like

Ik weet mij echt geen houding te geven als iemand een liedje voor mij zingt.

@pastelzwart hij kan toch ook gewoon voor zijn moeder zingen of oma :joy:

3 likes

Hahahahha ik ben zo blij deze berichten over dat zingen te lezen. Ik heb dat mega erg maar werd altijd uitgelachen als ik het aan iemand vertelde :woozy_face: Maar een jongen die echt met gitaar en al voor me gaat zingen, zeker als we echt alleen maar met z’n tweeën zijn, vind ik denk ik een van de ongemakkelijkste dingen ooit. Ik vind ook als mensen in een TV programma dat niet over zingen gaat opeens ‘even een stukje zingen’ zo voor de leuk (als de presentator dat dan vraagt ofzo) altijd ZO vreselijk ongemakkelijk.

10 likes