Maar maar maar, wat moeten mensen jou dan met Moederdag geven? 
Ik herken heel erg wat je zegt hier. Geef mân geld zo veel liever uit aan leuke dingen, waarom moeten die saaie nuttige apparaten etc zo belachelijk duur zijn.
Ik heb inmiddels geleerd om dat soort spul gewoon tweedehands te kopen. Wanneer ik een nieuwe stofzuiger moet en een model van âŹ400 op het oog heb ga ik gewoon jagen op Yard Sale en Marktplaats etc, tot ik er eentje vind die goed is maar een lekker prijsje heeft. Nog een stuk duurzamer ook!
Moet toegeven dat het wel helpt dat mân vriend en ik zelf ook vrij handig zijn, vooral met dingen als badkamerkastjes moet je soms een beetje klussen om te zorgen dat het past.
Ons meest recente project is een nieuw aanrecht maken van 2 oude tafelbladen en dat vind ik zo leuk! Heb die tafel 10 jaar lang gehad en ik wilde een extra diep aanrecht, dat loopt flink in de papieren als je het nieuw koopt. Plus, die bomen krijgen nu een derde leven want het is supermooi massief hout.
Oh ja goeie
Ik vind het woord âHubbyâ zo gruwelijk irritant en ik kan niet echt uitleggen waarom ik het zo weerzinwekkend vind. Ik kan het niet uitstaan en ik zie het ook alleen op het internet? En vaak alleen als er iemand op zit te scheppen. âMy hubby bought me this,â âLook what my HUBBY made me,â âTeehee my HUBBY suprised me with this!â
MY HUBBY MY HUBBY MY HUBBY
Ja eens! Ik vind de 16 personalities ook erg goed en treffend. Als je op de engelse pagina zit heb je een belachelijk uitgebreide beschrijving van elk vlak
Ik heb mân badkamermeubel van eikentafels.nl, zij maken echt mooie dingen van echt hout precies op de maten die jij wil voor echt weinig geld. Ik heb een onzichtbaar hangend meubel met 3 laden (2 aangepast voor afvoeren enzo) van massief eiken met matte lak voor nog geen âŹ500.
Al die Ikea-shit is teringduur voor een beetje fineer dat bij het eerst beste spatje vocht lelijk wordt.
Ken je dit kanaal al?
Btw: opmerken dat deze test niet wetenschappelijk onderbouwd is, is zóóó typisch ISTJ!
Ik heb dit dus precies met kleding, zo zonde van mijn geld.
Ik ben dan juist ook benieuwd waar iedereen die het onzin vind om geld uit te geven aan de âstandaard dingenâ (kleding, dingen voor in huis, etc.) wel graag geld aan uitgeeft. Ik heb het voorgevoel dat ik er iets van kan opsteken.
Eten! Ik ga graag uit eten en drink graag cocktails ipv een spa rood. Daarnaast ga ik graag ver op vakantie, maar dat zijn ook backpack trips, dus die kosten ook niet de wereld.
Ik ben vooral van het sparen, haha
Hahaha ik heb op mijn telefoon een mapje met links en notities van handige winkels, tems en opmerkingen en echt veel van die tips komen van jou!
Het meeste van mijn geld gaat op aan eten. Ik bestel niet vaak eten maar haal wel âluxeâ boodschappen zoals brood bij de bakker, lekkere kazen, en dat loopt samen best op. Ik koop ook vaak boeken en spullen om te tekenen en verven, die zijn ook vrij prijzig. Ik denk dat sommige hobbyâs vrij duur kunnen zijn, bijvoorbeeld een vriend van mij heeft zoân BMX en daar is altijd wel onderhoud aan.
Ik geef graag geld uit aan, eten, drank, feestjes, mijn kind. Maar ik ga liever een avond goed opstap dan dat ik een veel te dure tas koop bijvoorbeeld.
Ik vind keukeneilanden echt heel lelijk en ben sowieso geen fan van keukens en de woonkamer in dezelfde ruime en elke keer als ik dat zeg word ik raar aangekeken. Of wanneer er sowieso heel veel muurtjes worden doorgebroken. Doe mij maar gewoon kleine kamertjes die allemaal een eigen stijltje hebben. 
@grace Mân vriend moest dit ook laten invullen en toen moest ik van hem dus over hem wat in gaan vullen, ik zei al: weet je dit heel zeker?
Maar eigenlijk was het best leuk om te doen en uiteindelijk was het allemaal best aandoenlijk, de antwoorden die hij van anderen terugkreeg, al had die vragenlijst ook wel een vrij positieve insteek.
Haha, hoeft toch ook niet per sĂ©. Dit was in het kader van zoân loopbaanadviestraject, dus ging erg over (verborgen) talenten. Ook heel grappig in wat voor andere functies mensen om ons heen mân vriend zagen, heel veel zeiden dus onderwijs en dat vindt ie zelf echt vre-se-lijk, hahaha, al denk ik persoonlijk ook dat ie dat super goed zou kunnen. 
In de meeste goed gevalideerde psychologische testen zitten ook controlerende vragen bijv. Voor gebrekkig zelf inzicht of sociale wenselijkheid. Is zelfs een van de criteria dat dat mee moet worden genomen. En daarnaast zijn er altijd gesprekken, interviews, observatie, met de cliënt en diens omgeving
Ik vind het best zorgwekkend dat je tegenwoordig op internet steeds meer disclaimers moet plaatsen of normale dingen die in het dagelijks leven voorkomen moeten worden gecensureerd omdat iets als trigger kan fungeren. (En dan heb ik het niet over kots / fotoâs van ernstige ongelukken/geweldsdelicten etc.)
Vroeger werd ergens een foto van mij weggehaald omdat ik erg dunne polsen had en men daar meer achter zocht.
Laast was een foto van een konijn ook voor iemand een trigger en toen moest ik die weghalen.
Soms denk ik dat mensen er verstandig aan doen om gewoon aan zichzelf te werken en de juiste hulp in te roepen dan dat iedereen zich moet aanpassen aan één persoon. Een beetje zoals in mijn omgeving dat iemand een vriendin heeft met mogelijk een angststoornis en alles aanpast tot het extreme waardoor ze niet meer hoeft te werken en de deur uit hoeft. Met als gevolg dat alles nog veel erger is geworden. Daar is ze in de toekomst ook niet mee geholpen.
Rekening houden met anderen kent zo zijn grenzen.
Hoe kan een konijn een trigger zijn?
Zijn eng. Dus in plaats van een clownfobie eentje met konijntjes.