Impopulaire meningen #2

Hm. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je die mening vormt. Als jij zelf geen wetenschappelijke kennis over onderwerp x hebt maar je baseert je mening op iets wat een wetenschapper zegt, dan vind ik dat anders wanneer je zomaar wat roept. Dat iets geen exacte wetenschap is, betekent toch alleen dat theorieën niet gebaseerd zijn op bijv. natuurwetten. Niet dat iedereen met een mening er iets zinnigs over kan zeggen. Althans, als ik het bijv. vergelijk met rechten: dat is ook geen exacte wetenschap maar er zijn genoeg roeptoeters die daar de meest achterlijke dingen over roepen die nergens op gebaseerd zijn.

Ik hoop altijd dat mensen dat soort opiniestukken/opinietelevisie als een soort handvat gebruiken om zelf op onderzoek uit te gaan en dan een mening te vormen i.p.v. dat ze gewoon weer iets napraten wat ze bijv. bij Lubach hebben gehoord.

Overigens weet ik echt niets van SS* en zijn kennis over de economie. Ik reageerde slechts op: ‘Niemand luistert naar hem omdat ze hem een seksist vinden.’

*Ik weet natuurlijk wel dat zijn vriendin oestervisser is want wie weet dat niet.

10 likes

Ik snap de hype van deze bandjes niet??? Ik zie ze steeds vaker voorbij komen. Hoopte eerst dat het een grap was.

Ik maakte die dingen vroeger zelf op de basisschool en nu wordt dit voor veel geld verkocht? :face_with_raised_eyebrow:

Zag ze net ook al bij Monica Geuze in ander topic. Echt why god why.

41 likes

Leuk voor mijn dochter van 4 en daarmee houdt het op

13 likes

Doet me denken aan die kandi rave bracelets, die ravers (voornamelijk uit de UK en USA) dragen, dat is blijkbaar een manier om de ‘PLUR’, hun motto, mee te vieren. Dan geven ze elkaar zo’n armbandje zodra ze elkaar leren kennen. Vind dit wel echt een gaar aftreksel.

2 likes

Dit komt toch om de zoveel jaar wel weer terug

de grote vraag: hoeveel moet zoiets kosten dan?
aangezien je die zelf voor 70 cent met een kralenset van de action in elkaar kan draaien

3 likes

ik vind de wc-rol vervangen totaal niet irritant. juist bevredigend, een nieuw begin heujj

10 likes

Ik vind Fabienne Chapot echt de nieuwe Desigual / King Louie. Lekker kleurrijk met een gewaagd printje. No thanks.

48 likes

En dan die prijzen! Wat een ellende

1 like

Vooral die prijzen voor polyester. Vind het soms best leuk maar dat ga ik echt niet betalen

23 likes

Überhaupt kleding van polyester, wat een ellende.

12 likes

Ik vind avocado vies. Zowel de smaak als de textuur. No thank you.

19 likes

Ja gadverdamme. Eén grote zompige, weeïge berg vet.

4 likes

Precies! En dan bij restaurants ook echt goed opletten want tegenwoordig gooien ze het overal doorheen.

1 like

Ik liep een uur geleden door de winkel en was juist zo blij dat je eindelijk weer ruime keuze hebt aan bonen uit blik. Het is hier echt weken uitverkocht geweest. :rofl:

Ik vind die gedichten van kinderen op dodenherdenking vaak echt helemaal niks.
Ik zei laatst ook tegen iemand van oh gelukkig is dat dit jaar dan niet omdat alleen het koningspaar en Mark en Femke er zullen zijn en misschien nog wat mensen. Maar nu lees ik dat er wel gewoon iemand is de wedstrijd heeft gewonnen en dus een gedicht zal voordragen.

35 likes

wie is Femke?

Halsema?

1 like

Halsema! Burgemeester

oooh! @Janniebeton
Ik zat al te zoeken of dat de vrouw van Mark was en ik dat gemist had ofzo.

1 like