Impopulaire meningen #2

ik opende dit topic op deze reactie, en ik dacht ‘wil ik weten over welk ranzzzzzzig iets dit gaat??’
zat te denken aan resten die overblijven na liposuctie ofzo

gelukkig viel het mee

Gevonden! Was benieuwd dus ben gaan zoeken

nog meer geklaag

Ik vind het ook een beetje stom dat het een herdenking is en dan wordt er een fictief verhaal geschreven over angst en stel je voor hoe het geweest zou zijn blabla. Ja heel naar, maar daar weten jij en ik dus niks van (even generaliseren). Die mensen die daar staan wél.

Maar ik ben best een zuur persoon soms dus dat verklaart wel een hoop.

18 likes

Same! Ik ook. De enneagram ook. Die vind ik echt interessant. Ik probeer ook mensen altijd te typeren (in mijn hoofd hoor, gelukkig zit ik in het goede topic). Zo van: woowwww, die is echt een INFP, of écht duidelijk een 4 en mozarellapizza!
(welke types ben jij allemaal? Ik ben INTJ/ENTJ en een 8w7, verder vind ik mezelf wel een Phoebe)

4 likes

Ik zit altijd in gewetensnood door dat gedicht. Ik vind dat ik eigenlijk niet mag zeuren op zo’n plechtig moment, maar het liefst wil ik heel hard roepen ‘als dit het beste gedicht was wat moet er dan in hemelsnaam van de Nederlandse literatuur/schrijvers terecht komen in de toekomst???’

3 likes

Deze “test” triggert echt iets in me want de mbti test is dus precies nergens op gebaseerd maar wordt wel continu gebruikt door werkgevers. Als je zo’n test op verschillende momenten uit voert krijg je verschillende uitkomsten, en de beschrijvingen zijn zo breed bedacht dat je je er altijd wel in kan vinden. Je kan als werkgever net zo goed je potentiële werknemer een test laten maken over welk hoofdpersoon van Sex and the City te zijn, of welk gebakje ze vanmiddag moeten eten

Neemt niet weg dat het super leuk is om te doen, maar de uitslag is ongeveer net zo valide als een platte aarde

7 likes

Daarom zit ik in dit topic! Ik weet het, ik weet het. Maar ik ben nou eenmaal graag op deze manier met mezelf bezig :stuck_out_tongue:

1 like

Sommige zijn nog best jong toch? Dus dan hebben ze nog wat tijd.
En ik denk dat veel kinderen ook niet meedoen omdat ze het niet per se zien zitten om een gedicht voor te dragen (of te schrijven over de oorlog). Dus er is nog hoop haha

1 like

Hahaha ik snap het wel hoor, you do you. Maar omdat je zei dat je ook nadacht over wat andere mensen zouden zijn, stop ze niet in van die onzinnige hokjes :sob: behalve als je bedenkt wat voor pizza te zouden zijn. Ik ben denk ik een met champignons en olijven, you love it or you hate it :joy:

1 like

Ik denk er alleen maar over na, maar verder niet hoor. En ik bedenk ook welke kleur potlood mensen zouden zijn en op welke plek ze zouden staan in de boekenkast. In welk land ze zich thuis zouden voelen, en welke taal past bij hun hoofd.
En ik houd van pizza met champignons en olijven!!

2 likes

En terecht!

1 like

Ik besef nu pas dat ook dodenherdenking dit jaar zonder een volle dam is, super dom dat ik dat nu pas realiseer. Vind dat elke jaar toch weer een heel indringend en belangrijk moment dus had weer zo’n meehhhh moment na die realisatie

1 like

Ja, die hielp bij mij ook wel ja. Misschien was het alleen maar om meer over mezelf na te denken, maar het gaf wel het zetje dat ik nodig had voor reflectie. Groetjes van een 8w7 die altijd dacht dat ze te bazig was voor een meisje en haar mond moest houden

1 like

Dit had ik ook, maar ik denk dat een lege dam met maar een handje vol mensen, misschien nog wel indringender gaat zijn.

1 like

Denk ook dat dit wel bijzonder is idd!

Dat vind ik ook altijd leuk en interessant om te maken en te vergelijken :sweat_smile:

1 like

Millennialminpunten voor jou

8 likes

Alles is heel herkenbaar, maar vooral bovenstaande haha. Het boeit mij gewoon niet wat voor lamp er hangt, als het maar licht geeft. Lampen zijn sowieso ook nog eens mega duur. Ik woon nu 5jr in dit huis en op 1 plek na hangen overal nog peertjes haha. Continu ook mensen op bezoek die vragen ‘waarom hebben jullie geen lampen?!?!’ Euhm volgens mij zijn peertjes toch echt lampen. :roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

Maar maar maar, wat moeten mensen jou dan met Moederdag geven? :flushed:

Ik herken heel erg wat je zegt hier. Geef m’n geld zo veel liever uit aan leuke dingen, waarom moeten die saaie nuttige apparaten etc zo belachelijk duur zijn.
Ik heb inmiddels geleerd om dat soort spul gewoon tweedehands te kopen. Wanneer ik een nieuwe stofzuiger moet en een model van €400 op het oog heb ga ik gewoon jagen op Yard Sale en Marktplaats etc, tot ik er eentje vind die goed is maar een lekker prijsje heeft. Nog een stuk duurzamer ook!
Moet toegeven dat het wel helpt dat m’n vriend en ik zelf ook vrij handig zijn, vooral met dingen als badkamerkastjes moet je soms een beetje klussen om te zorgen dat het past.
Ons meest recente project is een nieuw aanrecht maken van 2 oude tafelbladen en dat vind ik zo leuk! Heb die tafel 10 jaar lang gehad en ik wilde een extra diep aanrecht, dat loopt flink in de papieren als je het nieuw koopt. Plus, die bomen krijgen nu een derde leven want het is supermooi massief hout.

1 like

Oh ja goeie