Impopulaire meningen #2

Is dit het fameuze Dan Humphrey konijn?

4 likes

Zeker weten! Maar je moet er wel tegen kunnen om een liter van die dikke pap door te slikken.
Ik vind het echt vies dus misschien ben ik bevooroordeeld, er zijn mensen die er wel 4 per dag nemen en dan nog een beetje bij eten, dus blijkbaar kan het.

Bright eyes
 burning like fire

2 likes

Ze verkopen wel plenny in Nederland, zijn ook maaltijd repen en shakes en niet bedoeld om af te vallen.

Vind ik ook! En daarom vind ik het ook extra leuk dat mijn woningbouwvereniging een vleermuizenkast op onze gevel heeft geplaatst (is omdat ze elders gaan bouwen en daarom andere slaapplekken voor de dieren willen faciliteren).

5 likes

Ja wow onze nieuwbouw wijk heeft ook allemaal van dat soort kastjes. Viel me vorige week pas op en woon hier al sinds november.

2 likes

ANYA!! :heart:

3 likes

Geen enkele test zal perfect zijn en een bias in welke vorm dan ook zal altijd wel aanwezig blijven. Dan bedoel ik niet alleen in de testen maar ook bij de behandelaar zelf. Alleen het is inderdaad ook naast gesprekken etc. Je kan natuurlijk altijd doorvragen naar aanleiding van een vraag/om voorbeelden vragen en het zo beter inschatten. En nog wat andere dingen die @Kurisu al zei.

COTAN beoordeelt tests op validiteit en betrouwbaarheid dus daar kun je sowieso kijken hoe en wat precies, maar niet alle meetinstrumenten zijn altijd al COTAN beoordeeld. Dan kan je altijd nog uitgaan van wetenschappelijk onderzoek wat al gedaan is.

Er zijn zoveel factoren die de betrouwbaarheid en validiteit kunnen beoordelen ook zoiets simpels als een vragenlijst vertalen. Het kan zo zijn dat er wat nuance verdwijnt omdat dingen minder goed vertaalbaar zijn of dat bepaalde woorden in de ene taal een ander lading/betekenis hebben dan in de andere taal. Dan kan de vraag nog wel hetzelfde zijn maar hij wordt anders opgevat dus krijg je andere antwoorden. Lost in translation.

4 likes

Ik vind loempia’s niet te vreten (nee, ook niet vers van een kraam). Vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen daar echt trek in kunnen hebben.

9 likes

Hahahahha ken jij mij? Heb ik dit net op Insta gezet? Ja! :joy:

10 likes

Ja wtf was dat ook voor film?

Sorry maar dit moet echt in een spoiler:

erg eng konijn

afbeelding

6 likes
Konijnen zijn levensgevaarlijk

image

image

image

28 likes

Verschrikkelijk echt :joy: die doodenge scene met die zwevende konijnenhoofd geesten staat ook echt op mijn netvlies gegrift

1 like

Mijn vader vindt dit dus een fantastische film en wilde die met mij bekijken. Ik was 6 of 7 jaar!! Heb echt nachtmerries ervan gehad en mijn moeder gesmeekt om die videoband weg te gooien. Wat een horror film. Van dat liedje alleen al krijg ik de kriebels.

4 likes

Hij is ook U-rated, wat volgens mij zoiets betekent als onze ‘AL’ (geschikt voor alle leeftijden). Ik ben echt niet tegen een beetje uitdagende kinderprogramma’s. (Ben DOL op VPRO-achtige rebelse kinderprogramma’s.) Deze film is echter gewoon te ziek voor woorden haha.

5 likes

Ik ben 30+ en vind TikTok echt heel erg leuk. Ook om zelf filmpjes te maken en deze plaats ik ook nog op Insta!

16 likes

Ik hou van tiktok. Ik plaats alleen geen filmpjes omdat ik bang ben dat de jeugd denkt wie is deze dikke oude griek.

12 likes

Please doe het ik denk dat jij er heel goed in bent en grappig. Je kunt ze op privé zetten op TikTok en ze lekker op de grams gooien

11 likes

Eens!

1 like

Niks mis mee toch?