Ik was dus ook nieuwsgierig maar moet je gewoon maar scrollen of zijn er ook echt leuke tiktokkers ofzo om te volgen? Ik voel me net mijn moeder toen ze voor de eerste keer op Facebook zat.
Persoonlijk volg ik bijna niemand, omdat zonder te volgen ik ook al de leuke posts krijg. Hoe meer je liket,hoe meer de feed zich naar jouw smaak gaat aanpassen
Ja de actie! Sorry haha
Deze 30+ halve Indiër volgt je met liefde. Maak nog steeds de fout om af en toe voor het slapen ‘even’ twee filmpjes te kijken.
Hahaah oke ik ga vanavond eens kijken hoe het allemaal werkt met filmpjes maken en posten!
Vind het heel jammer dat de lockdown straks afgelopen is
Mijn man werkt lekker thuis en ik werkt maar de helft van mijn “normale” uren.
Dit mag van mij nog best even duren tbh
Vind ik ook niet! Maar op dit forum lijkt het een impopulaire mening te zijn, vandaar.
Ik volg zelf alleen iemand die spaanse woorden leerd en zelf nederlands probeert te leren omdat ik dat leuk vind om in de gaten te houden.
Voor de rest scrol ik alleen maar. En als ik iemand heel grappig vind dan kijk ik even naar meer filmpjes van diegene.
Mensen die geloven in de Law of Attraction, kristallen die voor positieve energie zorgen of natuurlijke olieen de je ziel genezen vind ik dom.
Alsof het het eerste huis is waarop ze heeft geboden. Sanny is niets anders dan tieners die alleen foto’s posten als ze iets leuks doen en niet als ze een somber momentje hebben. Ik snap niet hoe een volwassene vrouw hierin kan geloven. Voel je je niet gegeneerd tegenover anderen die niet zomaar een huis kunnen krijgen, hebben al die mensen een ‘negatieve energie’.?
Inderdaad helemaal! Past helemaal in het rijtje van mensen die naar Ibiza gaan in een goedkoop hotel en dan naar een duur hotel gaan om iets te drinken en zichzelf daar gaan taggen. Het is gewoon nep. Mensen die op instagram posten: best day ever with the hubby, en die gewoon relatieproblemen blijken te hebben. Ik geloof heel erg dat mensen die alleen maar positief doen op internet en dat ook nog gaan verklaren waarom zij het geluk hebben (terwijl je geluk echt niet in eigen hand hebt wat neppe coaches je ook willen vertellen), de meest ongelukkige mensen op aarde zijn.
Ik had een meisje in mijn klas op de middelbare school die perfect leek, alleen maar perfecte foto’s op facebook, leek het perfecte vriendje te hebben. Was altijd degene die haar leven aan iedereen wilde laten zien en later bleek ze heel ongelukkig te zijn gedurende die periode (door allemaal dingen die haar zijn overkomen waar ze niks aan kon doen). Natuurlijk helpt het als je af en toe probeert positief naar iets te kijken. Maar mensen die je schuldig willen laten voelen als je je een keer ongelukkig voelt omdat je mindset blijkbaar niet goed is zijn verschrikkelijk dom.
Ik vind het ook stom, want mensen hebben toch veel meer respect voor je als je zegt dat je er wel hard voor hebt gewerkt? Ik vind dat in ieder geval wel bewonderenswaardig.
Oh ja ik vond het ook heerlijk! Lekker aan mijn eigen projectje werken wanneer en hoe ik dat zelf wilde. Duidelijke timeline en eindresultaat om naartoe te werken. Niet afhankelijk van studiegenoten inderdaad.
Ik vond het schrijven van mijn scriptie alleen kut omdat op mijn opleiding je naast je scriptie ook nog gewoon vakken moest volgen
Ik moest er 24 uur stage naast lopen, nou doeii, ben toen ook met die opleiding gestopt (niet om die reden maar t was wel de druppel)
Hahahaha ik werd net ook echt ff witheet door die post! Zo werkt het niet vriendin. Betekent dat dan, dat die mensen die minder hebben geboden het minder hard wilden en/of niet verdienen? Ofzo?
Ben sowieso extra salty naar dat soort posts nu omdat wij ons oude huis niet verkocht krijgen en over een paar weken naar ons nieuwe huis verhuizen, maar dus zitten met een dubbele hypotheek én overwaarde die we nu niet hebben maar wel hard nodig hebben. Maar misschien willen we ons huis niet graag genoeg verkopen dan?
Je had er alvast champagne op moeten drinken, aldus Sanny.
Ik vind chocolade aardbeien niet lekker
Helemaal mee eens! Ben het zo ontzettend zat en ben blij dat steeds meer mensen zich ook kritisch uiten aan de andere kant in plaats van dat je daardoor direct met een 5g-complot-internetgekkie wordt geassocieerd.
Ik vind babyshowers echt heel suf, vooral met van die spelletjes namen raden lengte raden etc. Laat staan gender reveal party’s
Het is ook allemaal hetzelfde en ik vind het vaak belachelijk dat je ook nog soort van wordt gedwongen dure cadeaus of grote bedragen te geven. Ik kom wel als de baby is geboren