Haha je hebt er nu niets meer aan, maar dat went denk ik ook gewoon! Ik moest ook stage lopen naast mijn scriptie en ik vond het juist een hele chille periode, zoals @Rilah al zegt is het je eigen project, je hoeft met niemand rekening te houden en je kunt in je eigen tempo werken. Mijn stage was ook heel erg leuk en daar kreeg ik dan weer energie van! Dus mocht je het met je nieuwe studie moeten combineren is het echt wel het proberen waard!
Ik deed een meeloopstage in een heel ander vakgebied, dus het was echt heel zwaar om te combineren. Bij de studie die ik nu doe ga ik dat beter plannen
Hier in mijn omgeving zijn ze erg enthousiast
Ik heb de babyshower van mijn zus georganiseerd en die vond ik heel leuk eigenlijk maar dat was alleen vreten, praten en dan wel zoân lijstje invullen maar daarna weer eten!
Vriendin van mij is zwanger maar dan willen we gewoon even echt iets leuks doen met haar zonder al die ongein, veel leuker
Een vriendin (eerder kennis) van mij ging binnenkort trouwen en ze ging een vrijgezellen weekend hebben. Echt zo een heel weekend in een buurland blabla. Was ik niet voor uitgenodigd, helemaal prima want zo goed kennen we elkaar niet.
Door corona valt dat nu in het water dus zou die vrijgezellen veel simpelder zijn en opeens mag heel onze vriendengroep komen. Maar ik heb daar helemaal geen zin in? Hele dag spenderen met een gigantische groep die ik amper ken en geforceerd plezier maken? + een mannelijke vriend die mee in onze vriendengroep zit mag niet komen, want ja girls only
Niet hetzelfde als babyshowers maar moest er aan denken.
Amen
We hadden een grote babyshower voor jou dushi inclusief gipsbuik en buikschildering. Maar als jij zo doet âŠ
Als ik mijn tweede bachelor ook mocht afsluiten met een scriptie dan was ik nu heel blij.
Druilerige herfstwandelingen > zonnige dagen van 30 graden in hartje zomer
Mag dit in een spoiler aub? Wat een horror.
Ik zou gewoon niet gaan hoor. Wat is dit nu weer voor onzin, eerst niet uitgenodigd zijn en dan wel? Die meid mag wel even een lesje van Amy.
Ik vind Zara echt een schijtwinkel.
Ja klopt inderdaad nogal krom. Maar ondertussen is heel de boel uitgesteld, dus wie weet wat gaat het worden.
Weet niet of dit een impopulaire mening is maar ik vind trouwen voor de kerk stom en hypocriet. Als je jaren niet naar de kerk gaat en niet gelovig bent, vind ik dat je daar ook niets te zoeken hebt voor je trouw omdat het âmooier/specialerâ is.
Ik vind katten vaak echt saai of stom. Ja sommigen kunnen wel leuk en schattig zijn maar de meesten niet. Ik vind het ook irritant als mensen helemaal dwepen met katten, voor mân gevoel doet nu ongeveer de halve wereld dat.
Soms vergeet ik hoe kut ik die winkel ook al weer vind. Tot ik wil gaan passen en die bitches je meteen toesnauwen âwe bewaren geen kleding hier voor je, het gaat meteen terug de winkel inâ. Misschien moeten ze hun kleding dan eens wat meer true to size laten maken, dan hoef ik niet 3 verschillende maten mee het pashokje in te nemen.
Ja de sfeer daar vind ik echt verschrikkelijk! Voel me daar zo niet op mân gemak. En idd je komt er altijd weer achter hoe kut het is als je met je stomme kop toch weer die winkel in bent gelopen.