Ik heb zin in donuts
Ik heb een hekel aan donut accessoires, wie heeft dat bedacht?
Net als flamingo’s, uilen, palmbomen, cacti, ananas accessoires en nu vergeet ik er vast nog 80.
Alpaca’s/lama’s
Unicorns
Emoji’s (die vind ik het allerergst denk ik. Vooral dingen met die poepemoji erop.).
Trouwens even om Stel hier je persoonlijke vraag + Impopulaire meningen te combineren: ik vind spaghetti kut.
Je krijgt nooit genoeg saus/groente/andere vulling mee in 1 hap. En ik vind het gevoel van spaghetti in m’n mond gewoon niet prettig.
Ik haat natuurfoto’s.
Ik heb een hekel aan de muziek van Ogene. Of hoe je dat ook schrijft. Nadat ik laatst een liedje had aangeklikt krijg ik nu constant nieuwe liedjes van ze getipt door YouTube. Nee bedankt, herrie.
Snorren
Hmm ja oké daar heb je wel gelijk in.
Maar dan nog… dat slijmerige sliertige ervan. Meh.
Ik houd trouwens gek genoeg wel van ramen/udon/etc… Misschien is spaghetti gewoon verpest door hoe m’n ouders het maakten, haha.
Spaghetti hoort ook alleen maar met dunne saus die aan de pasta blijft kleven, met misschien een enkel schelpdiertje erin. Dikke sauzen met vulling eet je met dikke pasta’s, zoals penne of rigatoni, want die zijn dik genoeg om die dikke saus vast te houden.
Je kan wel zeggen dat die Italianen gek zijn met al hun regeltjes, maar dit slaat ook nog wel echt ergens op.
Edit: spuit 11
Nu het toch over pasta gaat: ik vind zelfgemaakte pasta overrated. Natuurlijk is het lekkerder dan gedroogde pasta maar ik vind het verschil in smaak niet gelijkstaan aan de moeite en tijd die het kost om het zelf te doen.
Ik heb het pas door jou door nu
Eindelijk iemand die me begrijpt!!
De enige pasta die ik lust is ravioli.
Volgens mij vinden kerken het ook best chill. Het komt steeds minder voor en in sommige kerken kun je zelfs trouwen als één van de partners niet gedoopt/ingeschreven is. De kerk zelf heb je er niet mee denk ik.
Ik vind het feit dat je familie er waarde aan hecht overigens ook best een ok argument, zolang je er zelf ook achter staat.
Ik zou het zelf nooit willen maar ik kan me ook voorstellen dat als je bent gedoopt, je communie hebt gedaan, etc. dat je het dan op deze manier wil ‘afmaken’ vanuit traditie.
Naah hoezo? Love alle Clairesspulletjes
Ik vind eigenlijk al die argumenten wel prima haha. Ik ben niet christelijk maar ik vind dat ik daar gewoon mag trouwen. Ik heb wel enige binding met de kerk maar ook als ik dat niet had vind ik dat nog steeds niet hetzelfde als dat ik in een synagoge/moskee trouw zonder er ooit een stap binnen gezet te hebben.
Echt hè, van die kleffe cakedonuts met matige glazuur. Ik wil gewoon zo een vette gefrituurde yeast doughnut hebben.
Ooooomg deze waren echt vies lekker ja, ik proef ze gewoon weer als ik ze zie
Nu heb ik honger. Ik zou willen dat ik zin had om het zelf te maken maar dat vind ik te veel moeite. Waarom is er geen entrepreneur die goede donuts introduceert in Nederland?
https://youtu.be/shMrJtobIJ4 of het wordt tijd om zo’n ding aan te schaffen.