Hmmmmja ik begrijp je opzich wel. Maar vind het met speelgoed bijvoorbeeld wel riskant (itt kleding), want onbewust prent je daar toch snel bepaalde verwachtingspatronen mee in. Dan bepaal je toch ook deels al zelf wat ze leuk horen te vinden.
Ik kan je hierin wel volgen, maar van die typische gender reveal parties vind ik echt maar niks. Dan maak je echt een ding van het geslacht van je kind, en dat vind ik persoonlijk niet nodig
Lees je mee op fadims nu? Haha
Stomme vraag misschien maar vragen kinderen daar dan naar? Als ze nooit een pop gehad hebben, weten ze toch niet wat dat is?
Kinderdagverblijf etc denk ik
Ik ben vast iemand die mijn dochter in een bepaalde hoek drukt maar voor mij kan het soms niet Gemma Glitter genoeg !!! Heerlijk
Maar ik weet zeker dat het heel erg in haar zit
Ohja natuurlijk, dom van me
Oh is toch niet dom ik vond het wel een goede vraag
Hahaha hier hetzelfde hoor, enkel voor speciale gelegenheden en als we op reis zijn
Hahahaha hou je hooivorken bij je. Nou meid, lekker zelf weten waar je wel en niet je geld aan uitgeeft! Ik vind het sowieso raar als mensen daarover gaan oordelen bij anderen
Ik heb er een hekel aan als mensen het woord āverloofdeā gebruiken in een serieuze setting. Ja het is je vriend/vriendin met wie je iets van plan bent, maar waarom is vriend/vriendin niet meer genoeg. Door die ene vraag? Ik vind het overdreven een zoeken naar aandacht.
Oooh ik heb hier ook geen probleem mee. Als ik een meisje krijg, dan wordt alles in haar kamer roze en bij een jongen wordt alles lekker lichtblauw. Misschien komt het doordat mijn ouders altijd vonden dat ik lekker stoer moest zijn (wat ik niet was) en dat ik dat bij mijn kinderen wil gaan inhalen. Zodra ze een eigen willetje krijgen is het wel over, maar het eerste jaar van hun leven ben ik even de baas.
āVerloofdeā klinkt gewoon altijd gemaakt/niet natuurlijk.
Sommige mensen doen dat ook met āmijn manā. Veel mensen kunnen dat op een natuurlijke manier zeggen maar sommige mensen zeggen zoiets van: āen toen zei ik tegen mijn man⦠adempauzeā¦ā maar āmijn verloofdeā heb ik nog nooit iemand op een natuurlijke manier horen zeggen.
Ik kan nog niet eens normaal āmijn manā zeggen, laat staan dat ik verloofde uit mijn strot zou kunnen krijgen.
Ok over dat visionboard⦠guilty as charged⦠(en ik snap best dat dat treurig is) maar dit stukje snap ik dus nooit. Dit kun je op een gegeven moment toch gewoon bespreken?
Het is ook echt een bepaald soort type man dat trouwen een āvrouwendingā vindt en dat als een soort worst voorhoud. Zoān iemand die dan zegt: 'Zij wil graag trouwen, maar we zullen nog wel zien of dat ooit gaat gebeuren/ik haar ooit ga vragen, he schat
ā Alsof het feit dat zij dan met hem mag trouwen echt het grootste geschenk ooit is of zo. Echt heel erg 2000 romcom-achtig vind ik dat.
(Prima trouwens als mensen (ook mannen) niet willen trouwen hoor, maar als je weet dat je partner dat wel heel graag wilt vind ik het altijd zo gemeen om daar dan zo mee om te gaan. Zeg dan gewoon eerlijk hoe je er over denkt of dat je het gewoon nog niet weet.)
Haha wow ik heb hier echt een mening over merk ik.
Hahaha toch wat populairdere mening dan ik dacht!
Ik vind dat ook echt onbegrijpelijk en eerlijk gezegd zelfs een beetje triest. Als je iets wil, vraag het dan gewoon of maak het bespreekbaar. Niet je wensen uitspreken en vervolgens 5 jaar lang smachtend zitten wachten en jezelf opvreten en je partner van alles verwijten waar hij geen weet van heeft. Ja nee daās een lekkere basis voor een relatie of huwelijk inderdaad.
Maar die mannen waar jij het over hebt zijn natuurlijk net zo triest, dat zijn waarschijnlijk dezelfde types die 30 jaar later van die grapjes maken over hun vrouw. āJa we zijn al 30 jaar gelukkig getrouwd, zij is gelukkig en ik ben getrouwd hihaho.ā
In beide gevallen lijkt me het het beste als ze nog ff aan de communicatie binnen hun relatie gaan werken voor ze daadwerkelijk voor de rest van hun leven getrouwd zijn.
Haha dat was ik, lees nu pas deze discussie terug
Hier omgekeerd. Vanaf 2 jaar zoān voorkeur voor roze en glitters en prinsessen, terwijl dat totaal niet gestimuleerd werd. En 4 jaar later nog steeds zo, niet te doen.
Ik loop ook niet meer met petten op en heb mijn haar ook niet meer in een kuif. Het komt wel goed
Wat verwacht je, kind van een discopony.