jaa true maar die zijn alleen naar een vriendin die t zelf ook doet en leuk vind.
De andere voice memos die ik stuur zijn niet langer dan " Mmmm heb zin in je babyyyy"
jaa true maar die zijn alleen naar een vriendin die t zelf ook doet en leuk vind.
De andere voice memos die ik stuur zijn niet langer dan " Mmmm heb zin in je babyyyy"
Ik vind haar irritant door hoe ze met al haar relaties om ging op social media. En omdat ze best een relatie hopper (lijkt) en daarbij gun ik haar dat niet
Ik vind een hongergevoel vaak best lekker omdat ik mezelf dan altijd gelijk 5 kilo lichter voel. Meestal compenseer ik dat alweer snel en geef ik mij over en vreet ik direct weer heel veel
Ohjaaa als ik wakker word met honger of ik eet niet meteen nadat ik wakker ben en krijg daarna honger, dan voel ik me altijd zooo slank.
Hahaha zo herkenbaar
Ja helemaal waar hoor. Ik hoef er helemaal niks van te vinden want het zijn mijn zaken niet, maar daarom plaats ik het hier
En ik bedoelde niks met haar geaardheid ofzo maar dat ze met het vlaggetje zichzelf meer een special snowflake voelt dan wanneer ze “gewoon” haar nieuwe liefde deelt op social.
Bij haar laatste foto met haar vriendin staat geen vlaggetje en toen dacht ik, oh kijk zie je wel ze doet het niet elke keer. Maar toen zag ik dat ze op Twitter de foto een dag later ook had gedeeld maar toen mét. En dat viel me toen heel erg op.
Ik wilde laten weten dat je niet de enige bent, terwijl ik niet trots ben op wat ik denk. Maar no shame in je onpopulaire mening in ieder geval.
Is het een pyjama?
Is dit een trend?
En @Vaiana haha jaa ik zie ‘m heel vaak langskomen in show je laatste aankopen. Volgens mij is het een gewone jumpsuit… maar ik weet het niet zeker
Dan denk ik dat de forummers hem vast beter stylen dan het model
Volgens mij (of in ieder geval voor mij) is dit de enige echt impopulaire mening ooit in dit topic
Ik krijg het ook niet uit mijn hoofd hoe KUN je dit nou missen
Het zijn twee losse items.
Ik vind barbecuen echt extreem overrated.
Je kunt toch ook gewoon ander eten buiten eten? Met zijn allen naast een stinkend object staan om dan 1029 stukken vlees naar binnen te werken. Ik snap de hype gewoon echt niet.
Helemaal als je zelf een barbecue geeft. Echt tering veel werk om alles voor te bereiden en klaar te maken en je bent de hele avond heen en weer aan het rennen. Ik serveer liever 1x eten en ga daarna aan de wijn.
Waarom doe je dit in een spoiler?
Lang, niet boeiend verhaal over waarom ik barbecuen stom vind. De impopulaire mening staat in de bovenste zin.
Impopulaire mening in mijn omgeving:
Ik ga echt niet straks naar de bios, restaurant of attractiepark zolang we nog in een anderhalve meter samenleving leven. Niet omdat ik bang ben voor het virus maar als ik geld aan ‘luxe’ uitgeef wil ik er optimaal van genieten en dat gaat nu niet.
Ik zou ook nooit enorme bedragen uitgeven deze zomer voor vakantie In eigen land. (Ik hoorde zelfs van mensen in mijn omgeving die normaal ver weg gaan voor een zeer actieve vakantie nu het tegenovergestelde boeken in Nederland. Zijn zowat even veel kwijt nu voor iets heel simpels. Ik vind het bizar dat de nood zo hoog zit dat je 2,5 k uitgeeft aan een huisje huren in een omgeving waar weinig te doen is. Ik wacht nog wel even een halfjaar.
Ik ga denk ik juist wel naar de bios, normaal zit je naar het gekraak en gehoest en gemompel van 300 man te luisteren terwijl je moet armworstelen met de buurman voor het leuninkje en in je rug getrapt wordt door de achterburen, straks zit je er maar met z’n 30-en en iedereen zit minstens 3 stoelen verderop, genieten!
Daar heb ik meestal wel een oplossing voor. Ik ga meestal vaak naar films al ze tamelijk lang al draaien en soms op minder voor de hand liggende tijden. ik denk dat ik trouwens er gewoon van zou kunnen genieten nu een première of zo met popcorn etende mensen. De behoefte aan normaliteit in deze AbSurdiTIJD is hoog.