Impopulaire meningen #2

Ja ik heb er ook niet zoveel mee. Komt denk ik ook wel omdat ik geen vlees eet want dan is het voor de meeste mensen een spare rib of burger ofzo en dan kom ik ervanaf met een portobello of droge vleesvervanger (organiseer het nooit zelf).

Maar ik heb dit ook heel erg met gourmetten. Iedereen is daar zo idolaat van en ik denk alleen maar de hele tijd “mag ik van tafel please”

3 likes

De mode van vandaag is niet aan mij besteed. Ik vind alles lelijk en het ziet er vaak zo cheap uit. Zelfs mijn favoriete merken.

En ik vind dat 90% van de Nederlanders niet begrijpt wat een goede pasvorm is. Maar goed, je kunt erover discussiëren hoe relevant dat is als je kleding (toch al) niet belangrijk vindt. There’s people dying enzo.

24 likes

Ik vind spijkerbroeken zo lelijk en lichtblauwe spijkerbroeken al helemaal.

4 likes

Omg jaaaa dit ga ik ook doen dit klinkt zo goed!!

Ik begrijp gourmetten echt niet, zogenaamd gezellig met z’n allen alleen maar de hele tijd aan iedereen vragen of ze een bakje kunnen aangeven. Echt bijna geen tijd voor andere gesprekken. En het duurt zo lang voordat je eindelijk iets te eten hebt en dat ene hapje valt altijd tegen. En dan heb ik het nog niet over de geur want er brand altijd wel iets aan binnen 5 minuten.

Ik ben ook geen fan van bbq’en, maar daar heb je tenminste vaak 1 persoon die zich opoffert om te bbq’en en kan je nog een leuk gesprek voeren met de rest. Maar ik vind bij bbq’en eigenlijk alle bijgerechten lekkerder dan het vlees, ik ben na 1 stokje saté en iets van vis alweer klaar terwijl de rest dan net een beetje op gang komt.

8 likes

Ik vind het wel een beetje lullig eigenlijk om iets waarvan je weet dat het veel gekocht word door mensen hier om dat dan in een ander topic belachelijk te maken eigenlijk.

Dan vind ik een ouderwetse NMSVPE wat meer klasse hebben denk ik

28 likes

Ik heb net drie weken terug gescrollt in het laatste aankopen topic en ben die outfit niet eens tegengekomen… Ook niet in andere topics volgens mij. Dus weinig forumtrend, geloof ik.

6 likes

Nee ik begrijp ook niet hoe dit ineens een trend is

4 likes

Welke trend? Ik lees niks over een bepaalde trend? Of is dat verwijderd?

Edit: sorry was te lui om terug te scrollen. Dacht dat het over de post van Lula ging.

1 like

Hij is daar gister nog gedeeld haha maar ben hem verder ook maar een keer eerder tegengekomen.

Haha belachelijk maken is een groot woord. Ik zei alleen dat ik niet snap dat het een forumtrend is. En het is in dat topic meerdere keren zo benoemd, dus vandaar!

Edit: dat is toch precies waar dit topic voor is. Dit kledingstuk is leuk = populaire mening (want veel mensen vonden dit blijkbaar leuk). En ik vind het niet leuk = impopulaire mening.

Verder denk ik sowieso ‘you do you’, als je dit wel heel leuk vindt moet je je niets aantrekken van mijn mening

3 likes

Hoe is dit een trend? Is dit een pyjama? Vind ik allemaal een beetje lullig als je weet dat een aantal mensen dat gekocht hebben. Net als ‘haha belachelijk maken is een groot woord’ want ik voel me inderdaad belachelijk gemaakt.

6 likes

Mode is nou eenmaal iets om een mening over te hebben

5 likes

Ach het is maar kleding, de een vindt iets mooi wat de ander niet mooi vindt en andersom. Volgens mij komt een afkeurende mening over birkenstocks bijvoorbeeld ook regelmatig voorbij, net als als foto’s of aankopen van die slippers in elk zomerseizoen. Kwestie van smaak, waarom zou je je daarover aangevallen voelen.

3 likes

Sorry! Was niet m’n bedoeling iemand te beledigen natuurlijk. Trek je ook vooral niets van mijn mening aan (ik draag birkenstocks)

13 likes

Niet om af te doen aan de ergernis die jullie over bbq’ en ervaren, maar dat van die duizend stukken vlees naar binnen werken is niet hoe het HOEFT te gaan. Is wel vaak hoe mensen het doen en dan vind ik er ook niks aan. Die Hollandse manier van duizend bakjes vlees bij de albert Heijn kopen en dan als een stel gekken dat allemaal opvreten, waarbij er ook geen samenhang is tussen de verschillende ‘gerechten’. Maar het kan ook anders, gewoon eén stuk vlees en dan veel salades en gegrilde groenten etc erbij.

19 likes

Dank u! Dit is hoe ik het liefste bbq, al die stukken vlees vind ik helemaal niks. Gewoon 1 goed stuk vlees en verder lekkere bijgerechten met wijn en dan heb ik een top avond

2 likes

Precies! Hier ook zo. En op de BBQ ook: gepofte aardappels, champignons met kruidenroomkaas in folie, stokbroodjes om te roosteren, maiskolven, groenten grillen. Ik hou daar echt van haha

16 likes

Ja ben ik het mee eens, maar zo gaat het in mijn omgeving helaas zelden. En dan alsnog vind ik het overrated. Ik vind het gewoon wel oké. Ook de smaak van barbecue vind ik gewoon wel ok, niet extreem bijzonder. Ik verbaas me er gewoon altijd over dat bij iedere Nederlandse zonnestraal heel het land gaat barbecueën alsof je bij zonlicht geen enkele andere maaltijd zou mogen eten.

8 likes

vind het echt leuk als mensen nummers (zo via spotify) in hun IG story delen

18 likes