Impopulaire meningen #2

ik vind partner wel fijn dan is het meteen duidelijk dat het je lover is. In het vlaams vind ik dat dan mooier met lief.

5 likes

Het is zo ongemakkelijk als ik vriendin zeg en mensen denken een ‘gewone’ vriendin :sweat_smile:

6 likes

Ah oh ja dat kan ik me voorstellen!

Ik kom haar wel eens tegen met uitgaan en ze is ook echt heel lief in het echt hahahaha.

1 like

Ik vind dit helemaal niet impopulair, gewoon normaal? Ik was mn oksels ook niet eens ‘s ochtends

5 likes

Ik ook niet haha. Ik douche gewoon voor ik naar bed ga en natuurlijk als je in bed nog seks hebt gehad. Maar s morgens poets ik gewoon mijn tanden en mijn ogen en that’s it. Als ik s morgens ga douchen wil ik weer mijn warme nestje in hoor

6 likes

Hahaa ja same!!

Voor mijn eigen egoïstische hetero reden ook nog dat ik dan het gevoel heb dat mensen mijn relatie serieuzer nemen dan dat als ik ‘boyfriend’ zeg. Alhoewel ik dat in het Nederlands mss minder zou hebben met ‘vriend’ denk ik.

2 likes

Haha precies dit, ik val echt in slaap van douchen.

1 like

Ja ik ook en vooral als ik heet heb gedoucht. Dan moet ik soms zelfs een paar minuten even gaan zitten of liggen om bij te komen. Lijkt me geen goed idee als ik daarna nog moet werken

1 like

@grace In Korea kan je je mondhoeken liften. Krijg je wel een subtiele Joker effect helaas
smile-lipt-lead-image

6 likes

Om even in te haken op de vriend/vriendin/partner discussie. Als ik het heb over een vriend/vriendin die niet mijn partner is. Vind ik het onpersoonlijk om te zeggen: ik ga met “een vriend” op vakantie. Maar als je zegt: ik ga met mijn vriend op vakantie of met mijn vriendin denken mensen: oh dat is je liefdes vriend/vriendin.

1 like

KAK. Ik ontdek nu door jou dat ik dat ook krijg😱. Ik voel ze nu ook gewoon hangen.

Ja als je eenmaal zoiets ziet bij jezelf, dan zie je het echt bij iedereen.

Ik moest ooit voor een training op mijn werk voor de spiegel staan en dan je gezicht tekenen, dus de vorm omtrekken. Ik dacht altijd dat ik wel een okĂ© gezichtsvorm had, wel een dikke kop maar gewoon prima. Mijn hoofd heeft de vorm van een aardappel. Can’t unsee nou hoor.

19 likes

Wat een kutopdracht ook haha

6 likes

Hahah ik haat ook mijn zijkant, maar ik troost me met de gedacht date de meeste mensen dat hebben. Als ik zou worden opgepakt en er moet een mugshot worden gemaakt van de voor en zijkant dan zou ik bijna willen weigeren.

Ik ben altijd verbaasd dat mensen er oké mee zijn mijn profiel te zien. Ik ben echt duizend keer knapper van de voorkant dan van de zijkant, en ik ben niet zo knap dus dat zegt al heel wat.

3 likes

Ik had echt tot 5 jaar geleden een hele strakke kaaklijn en kin, vond het zelfs iets too much. En opeens is dat verdwenen, heb ik ronde kaken en van opzij gaat mijn kin gewoon over in mijn nek. Snap echt niet hoe dat opeens is gebeurd.

2 likes

Jullie kunnen niet van mij winnen met meest slechte zijkantgenen. Mijn profiel lijkt op een schilderij uit de middeleeuwen en dan bedoel ik niet een mooie. Zelfs Google zegt dat ik op Willem de derde lijk :frowning:

10 likes

Fotoo nee maar hoezo dat laatste?!