Ja doei ik wil ook niet hier als vis (mijn scheldnaam op de middelbare) bekend staan.
Je had toen die app waarbij je een foto kon uploaden en dat hij je met foto’s vergeleek. Toen kreeg ik Willem de derde
Ik denk dat het de Willem de 3e voordat we een monarchie werden was. Maar ik ga even zoeken naar de foto
Deze Willem. Wat ik raar vind, want hij heeft wel een kin
https://www.mauritshuis.nl/-/media/ca8d38d110ad4ea2ad640a0c73ac2e65.ashx?mh=500&mw=500
Oke, hier weer niet
Lijkt geen lelijkerd zo! Misschien valt het bij jou dan ook mee
Ik vind het ook geen opvallend profiel of je het nou mooi vind of niet: ik zie zo een soort profiel regelmatig op straat hoor
Herkenbaar! En iedereen bleef ook maar benadrukken hoe goed het leek.
Ik win, ik heb het profiel van Carlos “de behekste” II van Spanje, de meest inteelt Habsburger ooit.
Idk
Maar vraag me wel eens af of Helena van Troye “de allerknapste vrouw ooit” met “een gezicht dat 1000 oorlogsschepen lanceerde” beledigd zou zijn dat ze duizenden jaren later door een 6je basic bitch als Diane Kruger gespeeld zou worden.
OK, you win.
Ik vind het heel erg tokkie om voor een baby/peuter van die kleine nikes te kopen.
Dit dus :
Krijg op die stomme site ook gewoon in beeld dat het een populair item is.
ja dit inderdaad altijd afgevraagd why, alleen al briseis is in die film knapper
Dr. Pepper is mijn lievelingsdrankje!
Ik koop graag merkkleding voor mijn kinderen maar dat is vooral omdat ik dat mega leuk vind wat exclusievere merkjes, ik graag naar wat duurzamere merken kijk en ik dat altijd (mits gaten en vlekken) dat goed kan weggeven/ doorverkopen… vind vaak de pasvorm veel mooier en vind het gelijk leuker staan
Maar ik koop net zo lief tweedehands merkkleding of in de sale.
Maar geen nikies voor jou gelukkig
Haha nee niet mijn smaak maar ik vind schoenen zeker voor baby’s echt zo stom en lomp. Ze hebben er niets aan doen dan leuke sloffen ofzo maar schoenen voor een kind die niet kan lopen, niet mijn smaak
Oh ja vreselijk! Zo’n 15 jaar geleden zag ik een filmpje van mezelf van de zijkant. En ik dacht echt wtf zie ik er zo uit? Ik heb blijkbaar een soort onderkin en zwakke kaaklijn. Dat wist ik daarvoor echt niet!
Ik vind het echt stom als mensen nep sproeten laten tatoeëren, nep sproeten tekenen met make-up of een sproetenfilter gebruiken
Omg die tattoos! Zo heftig
Ik vind babies en kinderen in spijkerbroek echt mishandeling laat ze lekker leggings en majo’s dragen. Spijkerbroeken moet je de rest van je leven nog zo veel aan.
Mijn zusje heeft in haar 9 levensjaren misschien 10 keer een spijkerbroek aangehad? En leeft verder in leggings. Ik ben echt jaloers