Impopulaire meningen #2

Bij ubereats geef je de fooi pas nadat je eten is bezorgd (gewoon in de app met ideal), best handig en zo kan je ook alleen fooi geven als je de service/bezorging goed vond!

Ik vind het vaak ook niet lekker ruiken, heb ze voornamelijk in mijn huis staan om geur enigszins te maskeren als de katten net gepoept hebben. Ventileer mijn huis genoeg, de deur staat de hele dag open als dat kan maarja als die kat net heeft gescheten dan stinkt dat gewoon en dan zijn een geurkaars of geurstokjes ideaal.

1 like

Of natte hond :grimacing::grimacing:

1 like

Lokiiiiiiiiii :joy: haha

1 like

Wat een onaardige reactie, @kali geeft een inhoudelijke reactie en heb helemaal niet het idee dat ze expliciet wil benoemen dat ze al lang in de horeca werkt.

10 likes

Vond de toon niet aardig, enige wat ik opmaak uit @kali haar bericht is dat ze in haar 13 jaar ervaring horeca nog nooit dat verschil heeft opgemerkt, ik lees nergens dat ze de oma van de horeca is omdat ze al 13 jaar ervaring heeft en dat ze dus de enige is die recht van spreken heeft.

6 likes

Ik ben wel benieuwd hoe mensen het idee hebben dat er op basis van geslacht en/of huidskleur gediscrimineerd wordt. Hoe moet ik dat voor mij zien? Zijn dat keiharde feiten of zijn dat aannames omdat iemand bijvoorbeeld geen fooi geeft?

Oh ja zo idd, wat erg dat zoiets gebeurd. Verwacht je toch niet :frowning:

maar stereotype gender is feitelijk wel gewoon problematisch, vind ik weinig “mening” aan eigenlijk

10 likes

Hmmmmja ik begrijp je opzich wel. Maar vind het met speelgoed bijvoorbeeld wel riskant (itt kleding), want onbewust prent je daar toch snel bepaalde verwachtingspatronen mee in. Dan bepaal je toch ook deels al zelf wat ze leuk horen te vinden.

Ik kan je hierin wel volgen, maar van die typische gender reveal parties vind ik echt maar niks. Dan maak je echt een ding van het geslacht van je kind, en dat vind ik persoonlijk niet nodig

1 like

Lees je mee op fadims nu? Haha

1 like

Stomme vraag misschien maar vragen kinderen daar dan naar? Als ze nooit een pop gehad hebben, weten ze toch niet wat dat is?

Kinderdagverblijf etc denk ik

Ik ben vast iemand die mijn dochter in een bepaalde hoek drukt maar voor mij kan het soms niet Gemma Glitter genoeg !!! Heerlijk
Maar ik weet zeker dat het heel erg in haar zit

4 likes

Ohja natuurlijk, dom van me :woman_facepalming:

Oh is toch niet dom ik vond het wel een goede vraag

Hahaha hier hetzelfde hoor, enkel voor speciale gelegenheden en als we op reis zijn

1 like

Hahahaha hou je hooivorken bij je. Nou meid, lekker zelf weten waar je wel en niet je geld aan uitgeeft! Ik vind het sowieso raar als mensen daarover gaan oordelen bij anderen

5 likes

Ik heb er een hekel aan als mensen het woord ‘verloofde’ gebruiken in een serieuze setting. Ja het is je vriend/vriendin met wie je iets van plan bent, maar waarom is vriend/vriendin niet meer genoeg. Door die ene vraag? Ik vind het overdreven een zoeken naar aandacht.

26 likes
7 likes