Ja ik ook en vooral als ik heet heb gedoucht. Dan moet ik soms zelfs een paar minuten even gaan zitten of liggen om bij te komen. Lijkt me geen goed idee als ik daarna nog moet werken
Om even in te haken op de vriend/vriendin/partner discussie. Als ik het heb over een vriend/vriendin die niet mijn partner is. Vind ik het onpersoonlijk om te zeggen: ik ga met āeen vriendā op vakantie. Maar als je zegt: ik ga met mijn vriend op vakantie of met mijn vriendin denken mensen: oh dat is je liefdes vriend/vriendin.
KAK. Ik ontdek nu door jou dat ik dat ook krijgš¢. Ik voel ze nu ook gewoon hangen.
Ja als je eenmaal zoiets ziet bij jezelf, dan zie je het echt bij iedereen.
Ik moest ooit voor een training op mijn werk voor de spiegel staan en dan je gezicht tekenen, dus de vorm omtrekken. Ik dacht altijd dat ik wel een okĆ© gezichtsvorm had, wel een dikke kop maar gewoon prima. Mijn hoofd heeft de vorm van een aardappel. Canāt unsee nou hoor.
Wat een kutopdracht ook haha
Hahah ik haat ook mijn zijkant, maar ik troost me met de gedacht date de meeste mensen dat hebben. Als ik zou worden opgepakt en er moet een mugshot worden gemaakt van de voor en zijkant dan zou ik bijna willen weigeren.
Ik ben altijd verbaasd dat mensen er okƩ mee zijn mijn profiel te zien. Ik ben echt duizend keer knapper van de voorkant dan van de zijkant, en ik ben niet zo knap dus dat zegt al heel wat.
Ik had echt tot 5 jaar geleden een hele strakke kaaklijn en kin, vond het zelfs iets too much. En opeens is dat verdwenen, heb ik ronde kaken en van opzij gaat mijn kin gewoon over in mijn nek. Snap echt niet hoe dat opeens is gebeurd.
Jullie kunnen niet van mij winnen met meest slechte zijkantgenen. Mijn profiel lijkt op een schilderij uit de middeleeuwen en dan bedoel ik niet een mooie. Zelfs Google zegt dat ik op Willem de derde lijk
Fotoo nee maar hoezo dat laatste?!
Ja doei ik wil ook niet hier als vis (mijn scheldnaam op de middelbare) bekend staan.
Je had toen die app waarbij je een foto kon uploaden en dat hij je met fotoās vergeleek. Toen kreeg ik Willem de derde
Ik denk dat het de Willem de 3e voordat we een monarchie werden was. Maar ik ga even zoeken naar de foto
Deze Willem. Wat ik raar vind, want hij heeft wel een kin
https://www.mauritshuis.nl/-/media/ca8d38d110ad4ea2ad640a0c73ac2e65.ashx?mh=500&mw=500
Oke, hier weer niet
Lijkt geen lelijkerd zo! Misschien valt het bij jou dan ook mee
Ik vind het ook geen opvallend profiel of je het nou mooi vind of niet: ik zie zo een soort profiel regelmatig op straat hoor
Herkenbaar! En iedereen bleef ook maar benadrukken hoe goed het leek.
Ik win, ik heb het profiel van Carlos āde beheksteā II van Spanje, de meest inteelt Habsburger ooit.
Idk
Maar vraag me wel eens af of Helena van Troye āde allerknapste vrouw ooitā met āeen gezicht dat 1000 oorlogsschepen lanceerdeā beledigd zou zijn dat ze duizenden jaren later door een 6je basic bitch als Diane Kruger gespeeld zou worden.