Het is wel relevant, want dit topic heet ‘impopulaire mengen #2’ en mijn mening is, in dit forum, duidelijk eeeeerg impopulair. En daar was ik al een beetje bang voor (puur vanwege het onderwerp van deze demonstratie) en vandaar dat ik mijn mening hier plaatste. Maar ik heb noooooooooit gezegd dat ik tegen het protesteren zelf was (als er geen fucking virus was had ik MEE GEPROTESTEERD gaf ik later nog aan) en ik vind dat iedereen daar maar overheen zat te lezen.
Trouwens even voor iedereen, ik blijf bij mijn menig dat er te weinig geregeld was om de veiligheid te waarborgen voor de demonstranten en verdere kwetsbare in deze pandemie. Ik had mijn bericht precies het zelfde getypt als het zou gaan over een demonstratie met 5000 mensen tegen dierenleed - hoe trots ik ook zou zijn dat zoveel mensen in NL daarvoor bij elkaar zouden komen. En ik had ook precies het zelfde getypt bij een demonstratie met 5000 mensen tegen de uitleveringswet (Hongkong/China debat). Beide dingen die ik erg belangrijk vind… 
@Banananana
Ik werd als eerste benaderd vanwege mijn “racisme” door @Daytona met haar plaatje (bericht #5397), geliked door 8 mensen. En dat plaatje had ze geplaatst nadat de discussie over mijn eerste bericht al was begonnen, dus ik trok het me persoonlijk aan. Ze zei ook in een ander bericht onderaan haar tekst “fucking white privilege”, maar dat heeft ze volgens mij weggehaald want ik zie het niet meer. Ik heb dat iig wel gelezen bij haar of iemand anders en dat nam ik mee in mijn reactie.
Ik reageerde toen alleen op @Daytona, bericht #5406, waarbij het duidelijk is dat ik me aangevallen voelde want ze gaf me het gevoel dat ik een racist ben (omdat op haar plaatje, laatste zin, staat: “je bent gewoon racistisch”).
Verder gaf ik aan dat ik sommige reacties van andere ver vond gaan.
Daarna zei @ezw “vermoeiend dat mensen die racistische dingen zeggen superbeledigd zijn als je ze een racist noemt. dat is wat racisme is, doe er wat aan dan.”. En zei @flwhrs dat ik mezelf in een slachtofferrol plaats.
En daardoor ging het verder over racisme.
Dus nee, ik ben er niet uit mezelf over begonnen en het is dus niet bespottelijk dat ik hierover ging discussiëren.
Anyway, dat ik zo snel voor racist (ook daarna) werd uitgescholden vind ik nog absurd. En sws dat ik zo ben aangevallen omdat ik het onveilig vind om zo’n grote groep mensen bij elkaar te zijn in deze tijd??? Bizar. En ik wil daarom weg van dit forum. Ik moet alleen helaas 3 dagen wachten voor mijn account verwijderd wordt (bedenktijd) en dit forum staat als mijn startpagina vandaar dat ik jullie berichten weer ging lezen
Dat dit forum mijn startpagina is haal ik nu weg dus wees niet bang, ik ga niet 3 dagen lang dramatisch afscheid nemen voor aandacht of whatever. Maar moest hier wel ff op reageren.