Impopulaire meningen #2

OK, you win.

Ik vind het heel erg tokkie om voor een baby/peuter van die kleine nikes te kopen.

Dit dus :

Krijg op die stomme site ook gewoon in beeld dat het een populair item is.

:woozy_face::woozy_face:

18 likes

ja dit inderdaad altijd afgevraagd why, alleen al briseis is in die film knapper

1 like

Dr. Pepper is mijn lievelingsdrankje!

6 likes

Ik koop graag merkkleding voor mijn kinderen maar dat is vooral omdat ik dat mega leuk vind wat exclusievere merkjes, ik graag naar wat duurzamere merken kijk en ik dat altijd (mits gaten en vlekken) dat goed kan weggeven/ doorverkopen… vind vaak de pasvorm veel mooier en vind het gelijk leuker staan
Maar ik koop net zo lief tweedehands merkkleding of in de sale.

Maar geen nikies voor jou gelukkig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha nee niet mijn smaak maar ik vind schoenen zeker voor baby’s echt zo stom en lomp. Ze hebben er niets aan doen dan leuke sloffen ofzo maar schoenen voor een kind die niet kan lopen, niet mijn smaak

3 likes

Oh ja vreselijk! Zo’n 15 jaar geleden zag ik een filmpje van mezelf van de zijkant. En ik dacht echt wtf zie ik er zo uit? Ik heb blijkbaar een soort onderkin en zwakke kaaklijn. Dat wist ik daarvoor echt niet!

2 likes

Ik vind het echt stom als mensen nep sproeten laten tatoeëren, nep sproeten tekenen met make-up of een sproetenfilter gebruiken

35 likes

Omg die tattoos! Zo heftig

Ik vind babies en kinderen in spijkerbroek echt mishandeling :sob: laat ze lekker leggings en majo’s dragen. Spijkerbroeken moet je de rest van je leven nog zo veel aan.

Mijn zusje heeft in haar 9 levensjaren misschien 10 keer een spijkerbroek aangehad? En leeft verder in leggings. Ik ben echt jaloers

11 likes

Mishandeling vind ik een groot woord. Je hebt ook spijkerbroeken die eigenlijk joggingsbroeken zijn en die gaan heel makkelijk aan het uit. Echte stugge materiaal zou ik m’n zoontje ook niet aandoen.

2 likes

Oh vreselijk ja! Wij hebben ook een spijkerbroekje gekregen van echt stugge denim in maatje 56. Haha hoe dan?!

1 like

Vrijetijdsdwangbuis, dat ze dat kopen. Ik zag vandaag een baby van 6 maanden of zo met behoorlijk grote eerringen van enkele centimeters doorsnede ik dacht echt wtf.

1 like

Ik zou dat zelf wel willen :see_no_evil: overal op mijn lichaam krijg ik sproetjes behalve m’n gezicht

Hahaha ik heb die onderste laatst gehad!

1 like

Ik word altijd een beetje moe van die thrillseeker types die extreme sporten doen en daarbij ernstig gewond raken en dan hun zielige verhaal vertellen in één of ander tv-programma. Wat denk je nou? Dat je jezelf uit een vliegtuig kunt gooien en verwachten dat je daar elke keer zonder kleerscheuren vanaf komt? Ik snap ook niets van die heisa om die surfers die laatst zijn omgekomen toen ze 's avonds met windkracht 7 gingen surfen. Hoe roekelozer je bent, hoe eerder je doodgaat. Zo is het leven.

Wauw

69 likes

Ja dan lees het nog eens 2 keer maar het staat er echt en het is niet eens het opbiecht topic

Dus echt dikke OMG van mij @Memphis

26 likes

Tering. Dat kan wel zo zijn maar dat is het toch alsnog in en intriest dat zulke jonge jongens zijn overleden. Los van de manier waarop. Mijn god, wat hard.

8 likes