Ik ga haar zien op DTRH can’t waitttt
Bij Beyoncé is niks spontaan. In ieder geval niets dat ze naar buiten brengt, ik hoop toch voor haar en mensen om haar heen dat ze privé met haar familie en vrienden wel wat losser is. Maar inderdaad, dat staat mij ook zo tegen aan haar, ze wordt er zo’n robot van, mist warmte en menselijkheid imho. Vind haar boodschap vaak wel goed, maar haar persona dat ze naar buiten brengt doet me echt helemaal niks. Dan inderdaad veel liever Janelle of Rihanna idd @anon42392789. En ook liever Solange, die neemt tenminste risico’s.
Ik vind van die megabioscopen eigenlijk verschrikkelijk, maar soms ontkom je er niet aan als je een bepaalde film wilt zien. Ik houd van oude kleine bioscopen die nog een eigen sfeer hebben met aparte details dan een megalomane popcornbunker.
Over Beyonce gesproken, ik vind deze echt goed.
Haha
Ik ben niet echt een SNL fan maar deze is goed idd!
Ja dat is Jay pharoah en die kan echt ZO goed imiteren. Eddy Murphy, Drake, Samuel L Jackson etc. Echt heel knap. Maar volgens mij is hij in Europa niet of nauwelijks bekend. Vind hem echt fantastisch haha. Oja Kanye kan hij ook heel goed na doen.
Ik ben altijd iets te enthousiast over Jay volgens mij haha
Ik stan Rihanna echt, lijkt me ook echt zo’n leuk mens
Arme lieveheersbeestjes…
Nee, maar ik houd sowieso niet van rood.
Enkele mensen om mij heen zijn erg positief over de samenwerking tussen Harry Potter X Vans (https://www.vans.nl/shop/nl/vans-nl/harry-potter). Maar ik vind het erg tegenvallen buiten de snitch schoenen? Ik vind het allemaal erg saai, terwijl dit zoveel potentie had.
Dragen Harry Potter fans nou Harry Potter Vans.
en zouden Vlamingen dan zeggen dat ze ‘Harry Potter Vans Fans’ zijn en dan niet de a uitspreken als een e? (Ik vind het altijd bijzonder dat de vlamingen waarmee ik omga dingen gewoon op zijn Engels uitspreken maar andere op tv vaak niet.)
HAHA
Hahahahaha ik ga hier zo stuk om. Ben de heletijd panisch dat ik haha typ. Slaat nergens op
Hahaha mega lol
Deze vind ik ook vet. Ik heb verder echt totaal niks met HP
Heerlijk hahahaha, maar dit was een oprechte, want love de woordgrap
Ik vind de meeste van die memes van “Niemand: X:…” niet grappig. Soms wel als het duidelijk gaat om iets dat uit het niets komt en waar niemand om heeft gevraagd, maar vaak wordt het gebruikt om een random grap te maken die daar niks mee te maken heeft.