Enkele mensen om mij heen zijn erg positief over de samenwerking tussen Harry Potter X Vans (https://www.vans.nl/shop/nl/vans-nl/harry-potter). Maar ik vind het erg tegenvallen buiten de snitch schoenen? Ik vind het allemaal erg saai, terwijl dit zoveel potentie had.
Dragen Harry Potter fans nou Harry Potter Vans.
en zouden Vlamingen dan zeggen dat ze ‘Harry Potter Vans Fans’ zijn en dan niet de a uitspreken als een e? (Ik vind het altijd bijzonder dat de vlamingen waarmee ik omga dingen gewoon op zijn Engels uitspreken maar andere op tv vaak niet.)
HAHA
Hahahahaha ik ga hier zo stuk om. Ben de heletijd panisch dat ik haha typ. Slaat nergens op
Hahaha mega lol
Deze vind ik ook vet. Ik heb verder echt totaal niks met HP
Heerlijk hahahaha, maar dit was een oprechte, want love de woordgrap
Ik vind de meeste van die memes van “Niemand: X:…” niet grappig. Soms wel als het duidelijk gaat om iets dat uit het niets komt en waar niemand om heeft gevraagd, maar vaak wordt het gebruikt om een random grap te maken die daar niks mee te maken heeft.
@Jauregui @Eddie Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat voor dingen ze met dieren doen?
In de NL versie komt in de gemiddelde aflevering geen dier voor.
Nee, in de Nederlandse versie eigenlijk nooit iets met dieren? Jaren geleden een keer dat ze op paarden koeien naar een ander weiland moest drijven maar verder kan ik mij niks herinneren.
Oh en vliegen doodslaan met pannenkoeken, wtf haha?
Love alle dieren en vind het ook super achterlijk dat ze zoveel opdrachten hebben met dieren. Maar dit gifje hahaha. Is gewoon precies hoe ik me nu voel. Lijkt me echt heerlijk om nu even met zo’n pannenkoek te meppen (hoewel niet perse op vliegen).
Naaahhhhh vliegen doodslaan!? Dat zou ik echt weigeren, doe ff lekker normaal.
Zonde van de pannenkoeken ook
Hahahah dit klinkt echt als een soort ontgroening.
Ik heb dat met de opmerking ‘ben ik de enige die …’ NEE, je bent nooit de enige!!!
Al zou ik willen dat deze memes er meer waren toen ik 12 was. Was toen nog bij alles overtuigd dat ik vast de enige was.
Ja met stroop of poedersuiker
Ik vind het altijd bijdehand ofzo om dan te zeggen dat je nooit de enige bent. Kan toch dat je in bepaald gezelschap echt de enige bent die een bepaald ding doet/vindt.
Bizzey heeft een nieuw album en hij staat op repeat . Fan sinds yellow claw en ik schaam me niet. Wel onpopulair hier geloof ik.