#same
Over de Beyoncé discussie:
Ik vind haar dus wel echt een mega goede zangeres en performer en ik vind het eigenlijk wel chill dat je zo weinig van haar als persoon weet. Het maakt haar wel minder sympathiek dan bijvoorbeeld Rihanna of Britney maar ik vind het eigenlijk heel raar dat âiemands persoonlijkheidâ zo belangrijk is bij het zijn van een artiest. Bij boeit dat dus eigenlijk helemaal niks.
Hahaha precies dit. Ik vond haar in de tijd van â hot n coldâ nog wel wat authentieks hebben, maar daarna? haha. Idd niks bij voor te stellen.
Ik vind haar als zangeres verder niet heel bijzonder, maar ik kan wel zien dat ze een hele goede entertainer is. Maar voor mij is muziek ook emotie, en die voel ik bij haar muziek gewoon niet. Ik vind het doordat het allemaal zo gecontroleerd is wat ze naar buiten brengt vaak heel kil en afstandelijk overkomen, er spreekt imho geen passie uit, enkel heel berekenend geld binnenharken, en daarom vind ik het minder leuk dan iemand die er ook daadwerkelijk plezier lijkt te hebben in wat ze doet en/of heel gepassioneerd achter een boodschap lijkt te staan.
Ik luister graag 538 maar ik trek die Coen&Sander show gewoon niet⊠Dus om 4 uur schakel ik over naar wat anders. Vooral Sander vind ik een verschrikkelijk omhooggevallen en puberaal mannetje dat vooral zichzelf heel grappig vind.
Terwijl iedereen uit mn omgeving juist helemaal gek is van ze en het t beste vermaak op de radio vind, onbegrijpelijk imo
Late reactie maar ik werk in een bekende winkelketen die ook (kinder)kleding verkoopt. Ik erger me daar ook echt aan. We hebben nu een kindershirt met âtake me to a positive worldâ erop. Gezellig.
Pas ook één met âdeep down you already know the truthâ. Zulke stomme teksten haha
Ik vond early 2000 beyonce geweldig daarna meh.
Kinderen bij mij in groep 5 weten ook NOOIT wat de Engelse tekst op hun shirt betekent, dus dat is nog stommer van die ouders dan
Toen lachte ze nog!
Ben dit echt met je eens overigens. Die tijd, ook met Destinyâs Child⊠Ik vind een paar nummers goed, maar ze is niet relatable of zo. Alles is staged en dat doet voor mij af aan mijn gevoel voor Beyonce.
(Ook nog even een spuit 11 reactie over dit onderwerp)
Uhuh crazy in love vind ik fantastisch ,maar alles wat daarna komtâŠmehâŠOf nee wachtâŠdeja vu en naughty girl zijn ook wel leuk. Maar daarna houdt het echt op voor mij haha.
Als ik mensen hoor bitchen op anti-vaxxers terwijl ik weet dat ze in dingen als horoscopen en kristallen geloven dan moet ik toch even inwendig facepalmen. En ja, ik weet dat het ene gedachtegoed een stuk schadelijker is voor de samenleving dan het andere maar ik vind ze ongeveer even stupide
Ik heb dus niks met ijs. Tuurlijk lust ik het wel en op zijn tijd eet ik ook wel eens een ijsje. Maar ik word niet helemaal hyped als er bijv. een nieuwe B&J is. Sowieso eet ik geen roomijs (lactose). Ook heb ik nog nooit een bak/pot ijs in mijn eentje opgevreten terwijl ik voor de rest wel echt van eten houdt.
Bij mij op de basisschool zat een meisje dat een keer âbitchâ op haar shirt had staan en ze wist ook niet wat het betekende. Wat moeten die ouders wel niet gedacht hebben joh
Guilty! Ik had toen ik 11(?) was een shirt met: If you think Iâm a bitch⊠wait till you see my mom!
Gekocht samen met mijn moeder ook nog, waarschijnlijk vond zij hem grappiger dan ikzelf. Toen ik door had wat er stond heb ik hem snel weggedaan, wat erraaaaaggggg dat ik dat droeg haha. Was in de von dutch/gsus periode, in my defence.
Nope, niets van meegekregen.
Ik vind kpop echt niks aan.
Is dat kindermuziek of iets van de jeugd? Ik heb op instagram twee vrouwen (30) die helemaal fan zijn.
Dit is pas onpopulair als je in Korea woont, toch?
Ik vind t geen probleem dat men bij sommige beroepen een voorkeur voor man of vrouw heeft. Ik vind mannen geschikter voor sommige banen, vrouwen weer voor andere en daar is niks mis mee.
Om mij heen luisteren heeeel veel mensen kpop en ik snap het dus niet haha.