Impopulaire meningen #2

Nee, in de Nederlandse versie eigenlijk nooit iets met dieren? Jaren geleden een keer dat ze op paarden koeien naar een ander weiland moest drijven maar verder kan ik mij niks herinneren.

Oh en vliegen doodslaan met pannenkoeken, wtf haha?

4 likes

Love alle dieren en vind het ook super achterlijk dat ze zoveel opdrachten hebben met dieren. Maar dit gifje hahaha. Is gewoon precies hoe ik me nu voel. Lijkt me echt heerlijk om nu even met zo’n pannenkoek te meppen (hoewel niet perse op vliegen).

5 likes

Naaahhhhh vliegen doodslaan!? Dat zou ik echt weigeren, doe ff lekker normaal.

3 likes

Zonde van de pannenkoeken ook

6 likes

Hahahah dit klinkt echt als een soort ontgroening.

2 likes

Ik heb dat met de opmerking ‘ben ik de enige die 
’ NEE, je bent nooit de enige!!!

13 likes

Al zou ik willen dat deze memes er meer waren toen ik 12 was. Was toen nog bij alles overtuigd dat ik vast de enige was.:sob:

2 likes

Ja met stroop of poedersuiker

Ik vind het altijd bijdehand ofzo om dan te zeggen dat je nooit de enige bent. Kan toch dat je in bepaald gezelschap echt de enige bent die een bepaald ding doet/vindt.

2 likes

Bizzey heeft een nieuw album en hij staat op repeat :ok_hand:t3:. Fan sinds yellow claw en ik schaam me niet. Wel onpopulair hier geloof ik.

7 likes

#same

1 like

Over de Beyoncé discussie:

Ik vind haar dus wel echt een mega goede zangeres en performer en ik vind het eigenlijk wel chill dat je zo weinig van haar als persoon weet. Het maakt haar wel minder sympathiek dan bijvoorbeeld Rihanna of Britney maar ik vind het eigenlijk heel raar dat ‘iemands persoonlijkheid’ zo belangrijk is bij het zijn van een artiest. Bij boeit dat dus eigenlijk helemaal niks.

9 likes

Hahaha precies dit. Ik vond haar in de tijd van ’ hot n cold’ nog wel wat authentieks hebben, maar daarna? haha. Idd niks bij voor te stellen.

1 like

Ik vind haar als zangeres verder niet heel bijzonder, maar ik kan wel zien dat ze een hele goede entertainer is. Maar voor mij is muziek ook emotie, en die voel ik bij haar muziek gewoon niet. Ik vind het doordat het allemaal zo gecontroleerd is wat ze naar buiten brengt vaak heel kil en afstandelijk overkomen, er spreekt imho geen passie uit, enkel heel berekenend geld binnenharken, en daarom vind ik het minder leuk dan iemand die er ook daadwerkelijk plezier lijkt te hebben in wat ze doet en/of heel gepassioneerd achter een boodschap lijkt te staan.

10 likes

Ik luister graag 538 maar ik trek die Coen&Sander show gewoon niet
 Dus om 4 uur schakel ik over naar wat anders. Vooral Sander vind ik een verschrikkelijk omhooggevallen en puberaal mannetje dat vooral zichzelf heel grappig vind.
Terwijl iedereen uit mn omgeving juist helemaal gek is van ze en het t beste vermaak op de radio vind, onbegrijpelijk imo :sweat_smile:

6 likes

Late reactie maar ik werk in een bekende winkelketen die ook (kinder)kleding verkoopt. Ik erger me daar ook echt aan. We hebben nu een kindershirt met ‘take me to a positive world’ erop. Gezellig.

Pas ook één met ‘deep down you already know the truth’. Zulke stomme teksten haha

5 likes

Ik vond early 2000 beyonce geweldig daarna meh.

7 likes

Kinderen bij mij in groep 5 weten ook NOOIT wat de Engelse tekst op hun shirt betekent, dus dat is nog stommer van die ouders dan

3 likes

Toen lachte ze nog!

Ben dit echt met je eens overigens. Die tijd, ook met Destiny’s Child
 Ik vind een paar nummers goed, maar ze is niet relatable of zo. Alles is staged en dat doet voor mij af aan mijn gevoel voor Beyonce.
(Ook nog even een spuit 11 reactie over dit onderwerp)

3 likes

Uhuh crazy in love vind ik fantastisch ,maar alles wat daarna komt
meh
Of nee wacht
deja vu en naughty girl zijn ook wel leuk. Maar daarna houdt het echt op voor mij haha.

3 likes