Impopulaire meningen #2

Dit heb ik ook, behalve dat ie dan soms irritant gaat verspringen :angry:

Ik lees tijdschriften ook van achter naar voor.

3 likes

Impopulair vanwege de hoeveelheid volgers die ze heeft: maar ik vind de instagram van BeyoncĂ© zo saaaaai. De foto’s die ze post vind ik ook altijd vet raar/ongemakkelijk geposeerd, niet echt boeiende outfits en allemaal zo bedacht. Ik kijk veel liever naar accounts van bekende mensen die er wat spontaner mee omgaan. Heb BeyoncĂ© dus ook ontvolgd, ook al vind ik haar muziek best leuk.

8 likes

Eens! Ik volg haar wel nog maar vind het allemaal zo afstandelijk.

1 like

Ik vind Beyonce zo onoprecht overkomen en altijd inhaken op de laatste trends (heb ik ook met Taylor Swift). Met dat go vegan geleuter maar dan ook in je vrije tijd overal met een privejet naartoe.

Als we het dan toch over een succesvolle zwarte zangeres hebben vind ik Janelle MonĂĄe toch wel een stuk getalenteerder en authentieker. Voor mij wel oprecht bezig met activisme en acteren kan ze ook. Of gewoon Rihanna die met een breed assortiment aan foundations komt en lingerie voor iedereen.

13 likes

Naar wie gaat je voorkeur uit

  • Solange
  • Beyonce

0 stemmers

<3 Janelle!

5 likes

Ik snap ook niet waarom mensen haar queen B noemen. Beyoncé is in mijn ogen niet zo beezonder.

10 likes

Ik ga haar zien op DTRH can’t waitttt :two_hearts:

5 likes

Bij BeyoncĂ© is niks spontaan. In ieder geval niets dat ze naar buiten brengt, ik hoop toch voor haar en mensen om haar heen dat ze privĂ© met haar familie en vrienden wel wat losser is. Maar inderdaad, dat staat mij ook zo tegen aan haar, ze wordt er zo’n robot van, mist warmte en menselijkheid imho. Vind haar boodschap vaak wel goed, maar haar persona dat ze naar buiten brengt doet me echt helemaal niks. Dan inderdaad veel liever Janelle of Rihanna idd @anon42392789. En ook liever Solange, die neemt tenminste risico’s.

5 likes

Ik vind van die megabioscopen eigenlijk verschrikkelijk, maar soms ontkom je er niet aan als je een bepaalde film wilt zien. Ik houd van oude kleine bioscopen die nog een eigen sfeer hebben met aparte details dan een megalomane popcornbunker.

7 likes

Over Beyonce gesproken, ik vind deze echt goed.

5 likes

Haha :rofl:
Ik ben niet echt een SNL fan maar deze is goed idd!

1 like

Ik vind Katy Perry ook zoiets. Dat is gewoon zo iemand die hits heeft, maar wie luistert daar echt bewust naar? Ik kan me ook gewoon helemaal niks voorstellen bij haar doelgroep.

17 likes

Ja dat is Jay pharoah en die kan echt ZO goed imiteren. Eddy Murphy, Drake, Samuel L Jackson etc. Echt heel knap. Maar volgens mij is hij in Europa niet of nauwelijks bekend. Vind hem echt fantastisch haha. Oja Kanye kan hij ook heel goed na doen.


Ik ben altijd iets te enthousiast over Jay volgens mij haha
4 likes

Ik stan Rihanna echt, lijkt me ook echt zo’n leuk mens

8 likes

:heart: Rihanna
Zou ook net zoals Nikkie voor Rihanna knielen.

17 likes

Wat betreft kleding etc associeer ik het vooral met

de emojeugd van 10 jaar geleden

7 likes

Arme lieveheersbeestjes
:yum:
Nee, maar ik houd sowieso niet van rood.

jpeg

15 likes

Enkele mensen om mij heen zijn erg positief over de samenwerking tussen Harry Potter X Vans (https://www.vans.nl/shop/nl/vans-nl/harry-potter). Maar ik vind het erg tegenvallen buiten de snitch schoenen? Ik vind het allemaal erg saai, terwijl dit zoveel potentie had.

5 likes

Dragen Harry Potter fans nou Harry Potter Vans.

72 likes