Als ik mensen hoor bitchen op anti-vaxxers terwijl ik weet dat ze in dingen als horoscopen en kristallen geloven dan moet ik toch even inwendig facepalmen. En ja, ik weet dat het ene gedachtegoed een stuk schadelijker is voor de samenleving dan het andere maar ik vind ze ongeveer even stupide
Ik heb dus niks met ijs. Tuurlijk lust ik het wel en op zijn tijd eet ik ook wel eens een ijsje. Maar ik word niet helemaal hyped als er bijv. een nieuwe B&J is. Sowieso eet ik geen roomijs (lactose). Ook heb ik nog nooit een bak/pot ijs in mijn eentje opgevreten terwijl ik voor de rest wel echt van eten houdt.
Bij mij op de basisschool zat een meisje dat een keer ‘bitch’ op haar shirt had staan en ze wist ook niet wat het betekende. Wat moeten die ouders wel niet gedacht hebben joh
Guilty! Ik had toen ik 11(?) was een shirt met: If you think I’m a bitch… wait till you see my mom!
Gekocht samen met mijn moeder ook nog, waarschijnlijk vond zij hem grappiger dan ikzelf. Toen ik door had wat er stond heb ik hem snel weggedaan, wat erraaaaaggggg dat ik dat droeg haha. Was in de von dutch/gsus periode, in my defence.
Nope, niets van meegekregen.
Ik vind kpop echt niks aan.
Ik vind loempia’s echt vies. Die geeeeur als je langs een loempiakraam loopt, bah
Is dat kindermuziek of iets van de jeugd? Ik heb op instagram twee vrouwen (30) die helemaal fan zijn.
Dit is pas onpopulair als je in Korea woont, toch?
Ik vind t geen probleem dat men bij sommige beroepen een voorkeur voor man of vrouw heeft. Ik vind mannen geschikter voor sommige banen, vrouwen weer voor andere en daar is niks mis mee.
Om mij heen luisteren heeeel veel mensen kpop en ik snap het dus niet haha.
Koreaanse popmuziek! BTS bijvoorbeeld.
Ik vind het vreselijk om bij een concert vooraan te staan.
Het liefst zit ik, maar anders vind ik het veel fijner beetje achteraan te staan, waar ruimte is.
Ben er inmiddels achter dat dit vooral bij mn vrienden een erg impopulaire mening is.
Wat voor beroepen dan bijvoorbeeld?
Het enige beroep dat ik zo kan bedenken is het schoonmaken van een bepaalde ruimte in het ziekenhuis, waarbij het voor vrouwen gevaarlijker is. Geen idee welke stof het precies was, maar ik mocht die kamer niet in.
Eens vanuit muzikaal oogpunt, alleen kijk ik wel eens van die clips en concerten omdat bepaalde groepen er gewoon heel mooi en goed uitzien
Ken inmiddels best wat liedjes puur daardoor, en ik vind het ook geen kutmuziek zolang het geen ballades zijn, maar ik zou niet snel een CD opzetten.
Mannen: marinier of lid van arrestatieteam. Vrouwen mogen wel, maar redden vaak de eisen fysiek niet omdat het gewoon echt heel zwaar is.
Vrouwen: kan voorstellen dat een vrouw fijner kan zijn in het werken met slachtoffers (andere vrouwen) van bijvoorbeeld seksueel geweld, misschien? Vind het wel lastig om te bedenken.
Maar verder denk ik dat in alle beroepen een man en vrouw even geschikt kunnen zijn.
Nee, maar daar mocht niet naar gevraagd worden. Dus überhaupt mochten vrouwen niet schoonmaken. Maar het was eigenlijk een opmerking, omdat ik geen beroep kan verzinnen dat vrouwen niet kunnen uitvoeren t.o.v. mannen.
Ik ben echt gek op ijs (sowieso love alle zoetigheid) maar ik snap de hype van B&J dus ook echt niet. Veel te duur voor wat je krijgt.
Ik vind b&j cookie dough nog steeds de grootste teleurstelling op ijsgebied. Ik had echt 100% cookie dough verwacht, bleek het kleine stukjes cookie dough in vanille ijs te zijn