@Blauwbeertje maar hoe goed ken je die persoon met de burn-out? Want het kan natuurlijk dat ze niet alles met jou deelt. En ik ben het met @Madrid eens, soms kan hulp zoeken best een drempel zijn en wil je eerst even alles laten bezinken voordat je dat doet.
Nou ik vind best veel mensen niet aardig of vriendelijk. En dan bedoel ik niet specifiek tegen mij, maar in zijn geheel als persoon. Tegen mij kunnen ze dan wel aardig zijn, maar ik vind het juist belangrijk dat dat niet alleen tegen mij is. Dus ik vind het wel belangrijk dat iemand aardig is en waardeer dat ook. (Met vriendelijk/aardig bedoel ik geduldig/niet snel commentaar op anderen hebben, beleefd zijn en aan anderen denken).
Ik geniet er ook van maar moet de laatste tijd als het mooi weer is altijd aan die arme Kees Momma denken.
Komen er ooit nog betere tijden?
Zijn Facebookposts waarin het gaat over dat hij slecht gaat omdat het lekker weer is gaan me echt aan het hart
@Blauwbeertje Ik snap je wel. Op dit forum word je vaak afgemaakt als je zoiets zegt want we weten allemaal niet precies hoe het zit, maar ik vind de combinatie burn-out (vaak met enooorme prikkelgevoeligheid, mensen die de supermarkt enzo niet meer inkunnen vanwege drukte, pratende mensen, licht) en een hardstyle festival met heel veel mensen, heel veel herrie en heel veel flikkerende lichten ook wel een beetje opmerkelijk. Denk dat dat gewoon ook wel opmerkelijk is. Het is zo dat je met burn-out ook moet ontspannen natuurlijk, maar je hebt op het strand wandelen en een hardstyle festival zeg maar.
Hier wordt het 37 graden.
hou je daar ook nog van?
Ik vind alles boven 23/24 echt al hel - ook redelijk impopulair. Ik heb ook altijd liever wolken dan zon.
Ik dacht juist dat warmte hier impopulair was. Maar ja ik vind 37 niet erg als ik vrij ben. Als ik moet werken ben ik iets minder blij ermee moet ik eerlijk zeggen. Ik kan gewoon goed tegen warmte denk ik. Alleen met werken in mijn geval met veel fohnen en droogkappen etc die warm worden, word het in de kapsalon al gauw nog warmer en dat trek ik dan niet echt. Als ik lekker kan doen waar ik zin in heb vind ik het niet gauw tƩ warm.
Ik vind onweer alleen maar leuk na een lange heete zomer. Als een soort van afsluiter. Maar dit gestorm elke week vind ik zo irri. Of warm of koud maar niet klam en regen en kut wind ik haaaat wind.
Ik snap het ook niet, boven de 25 graden kan ik niets meer doen
Waar zijn jullie hittehaters in mijn echte leven want in mijn offline omgeving is serieus iedereen dolblij met de tropische temperaturen
verstopt in een bad met ijsblokjes!
Ik heb geprobeerd hittegolfvrij te krijgen maar het lukte niet. Vanaf zondag zit ik al mān vrije uurtjes binnen met de gordijnen dicht en de AC aan.
Dit wil ik op kantoor (geen airco)!!ā
Ik vind die hittegolf juist lekker maar iedereen in mijn omgeving is gek op kou
Ik vind draaiorgels gezellig klinken en ik word er zelfs vrolijk van (en dat zegt iets want ik ben niet bepaald een positiviteitsgoeroe).
Ik vind het nieuws en die hype rondom die zwemmer Maarten echt belachelijk.
Ik voel echt helemaal niks voor die dieren op de oostvaardersplassen. Komt door al die mensen die daar gingen demonstreren tegen het sterven en dan wel broodjes vlees van andere dieren daar aten.
Maar nu staat er dus een bericht over dat staatsbosbeheer geen extra beschutting aan wil brengen voor al die dieren die daar niet in de schaduw kunnen staan en ik vind het echt heel moeilijk dat zielig te vinden.
(terwijl ik wel vegan voor de dieren benā¦)
Voor de herten is het juist wel ok geloof ik. Er zijn blijkbaar te veel herten op de Veluwe waardoor er nu steeds een aantal worden geschoten. Ik vind het dan mooier klinken dat de natuur āhet zelf oplostā denk ik.