Impopulaire meningen #2

Nee ik vind het moeilijk om er medelijden mee te hebben, en ja dat komt door het publiek dat erbij betrokken was en hun hypocrisie.
Wou 't eigk als biecht schrijven maar ik vermoedde dat dit een mening was dus dan maar hier

Ik ook! Had het laatst gedownload toen het gratis was, maar na 2 dagen weer verwijderd.

1 like

Ik vind het ook soms stom als mensen zeggen dat ze diehard gamers zijn en dat als ik vraag wat ze spelen dat dan Sims is. Terwijl dat toch ook gewoon echt een game is… Maar ik kan het allemaal niet heel serieus nemen.

4 likes

Ik ben zelf een simser (haha omg) maar mensen die de sims spelen, spelen vaak ook alleen dat. Vandaar dat ea er zo veel geld aan wil verdienen met al die uitbereidingen denk ik. Dus misschien daarom? (Dat eerste zijn de woorden van ea he, voordat ik reacties krijg met ‘ik speel wel andere games.’)

2 likes

Ik herken dit wel van wat ik om me heen zie. Maar mensen die er ook zooo in zitten. Het slaat ook echt nergens op dat ik er zo snobistisch over denk hoor, daar ben ik me van bewust, haha.

Ik speel ook alleen sims, zou mezelf ook nooit een gamer noemen want het enige dat ik doe is thots maken en die 900x zwanger maken, drugsprobleem geven en daar houdt het op.

20 likes

Ik vind dit weer heerlijk, geniet er echt van. Zit gelijk een stuk beter in mn vel

Edit: en nee, ik heb geen vakantie oid ben gewoon aan t werk

10 likes

Ben nooit fan geweest van dit warme weer. Heb gewoon geen puf om iets te doen, voel me zo nutteloos als het heet is.

3 likes

Ik ook, vriendin van me ligt met 40 graden nog op een fleece deken te bakken in de zon, snap dat echt niet :hot_face:

Haha ik ook, lekker nog even in de volle zon. Vind het oprecht heerlijk, heb t altijd koud (zelfs vandaag nog koude vingers gehad op het werk) en even helemaal warm zijn vind ik zo fijn.

3 likes

Ik had ook iets op tv gezien over het te veel aan bevers in nederland, dat zij de landschappen te veel veranderen met hun dammen. De komst van de wolf werd aangegeven als een natuurlijke oplossing om dat weer in evenwicht te brengen. De bevers waren uitgezet namelijk maar het is nu uit de hand gelopen.

2 likes

Ik vind het heel goed dat Zara veel donkere modellen gebruikt maar ik zou dan ook graag nog een plaatje willen zien hoe het op een blank persoon staat.

6 likes

Maar dan verschilt het toch ook nog per ondertoon en bijv haarkleur of het je zal staan of niet? Of bedoel je het niet op die manier :blush:
Ik heb het zelf bijv ook wel met van die superlange/dunne modellen, geen idee hoe het dan valt. En vaak is het ook nog eens vastgeklemd/gespeld aan de achterkant zodat het mooi valt.

5 likes

Ja vooral dat vastspelden van dingen op de achterkant is zo misleidend, ook bij paspoppen in de winkel :rage:

5 likes

Haha precies, en daar is het niet eens subtiel. Hallo als die pop het al niet goed past hoe moet dat dan bij ons? Ben niet van plan met een klem rond te lopen :sweat_smile:

1 like

Ik vind Maarten van der Weijden een hele irritante man en ben blij als die zwemtocht eindelijk afgelopen is

40 likes

:raised_hands:t2:

Wel goed dat hij zoveel geld ophaalt, maar dat circus eromheen!

1 like

O please, ga huilen, het is het impopulaire meningen topic.

2 likes

Ja dat is juist top. Dan kunnen we je vertellen dat je opmerking echt lelijk, tactloos en ongepast is in plaats van in het opbiechttopic zonder omg reacties. Ik hoop niet dat je gaat huilen overigens maar dat je jezelf beraad en denkt: ‘best een goed punt had die @kali van het forum. en oh ja voortaan zeg ik ook wit ipv blank.’

35 likes

Ik zal niet (jouw woorden) huilen over de inhoud maar

*wit persoon

Groetjes

13 likes