Impopulaire meningen #2

Ik vond zowel Lala Land als A star is born echt kut en saai

17 likes

Ik vind alles van Dr. Martens echt heel lelijk.

17 likes

Ik houd daar ook echt van :sweat_smile: je netflix pakket is wel echt eeen goeie om te onthouden :+1:

1 like

Hier ben ik het zo intens mee eens, maar eigenlijk zijn er maar weinig hippe dingen die ik leuk vindt.
Ik vind die flare ribbel leggings echt verschrikkelijk, scrunchies, ronde John Lennon zonnebrillen, zo kan ik nog wel even doorgaan

1 like

Ja op alles. Brrrr

Dit heb ik ook! Maar Dr. Martens zie ik dan toch meer als een classic die helaas hip is geworden. Net zoals dat ooit is gebeurd met Allstars, Vans en die Stan Smiths van Adidas. :stuck_out_tongue:

Op nr 1. in mijn haatlijst staan die dad-sneakers maar daar ben ik denk ik niet de enige in.

Is vast wel duidelijk maar ik vind mode dus echt stom. En fast fashion al helemaal.

6 likes

Ik vind de podcasts van Damn Honey stom.

7 likes

Allemaal? Want ik vind er een paar niet leuk maar de rest is fave.
En wat vind je er stom aan? (of vind je podcasts over dit onw sowieso stom?)

1 like

Ik vind gewone bh’s veel lekkerder zitten dan bralettes of topjes

11 likes

Ik vind ze ook niet zo leuk. Ik luister ze nog wel maar ik irriteer me wel heel vaak. De eerste paar vond ik wel goed/leuk omdat ik het toen nieuw en verfrissend vond en gewoon blij was dat er zoiets bestond. Mijn grootste ergernis is hun weinig kritische houding. Ze zijn in mijn ogen niet zo goed in staat om dingen van meerdere kanten te belichten en kritische/verdiepende vragen te stellen en ze vervallen snel in clichés. En voor mij persoonlijk is een iets meer kritische houding wel nodig om mijn mening te vormen over bepaalde zaken.

Maar voelt wel slecht eerlijk gezegd want vind het tof dat ze dit überhaupt maken.

9 likes

Ik draag zelf geen bh en ik ben echt de enige in mijn omgeving. Denk eigk dat een bh veel normaler is.

Ik ook, heb dan 2 theezakjes die met een stofje ervoor helemaal plat zijn. Daarnaast zit het dan zo los en onbeschermd in een shirtje, 1 keer bukken of inkijk en Hello Ladies!:star_struck:

2 likes

Ik vind het een soort vernederlandste, slechtere versie van The Guilty Feminist. Heb het een paar afleveringen volgehouden, maar was het vrij snel zat. Dan luister ik toch echt 100x liever naar Deborah.

Oh die heb ik al een tijdje in m’n playlist maar ik vind Engelse podcasts toch wel echt minder prettig.
Maar ik snap dat het wel als een ripoff kan voelen dan

Ah ja, ik luister bijna alleen maar Engels(talig)e podcasts, vind dat juist fijner. Maar als je inderdaad liever Nederlands(talig)e podcasts luistert snap ik het ook wel. Ik vond het ook niet slecht verder, maar gewoon niet goed genoeg om verder te luisteren, luister sws al te veel podcasts om alles fatsoenlijk bij te houden…

1 like

Ik vind het over het algemeen nogal oppervlakkig, wat hier al eerder werd genoemd. Het is voor mij een beetje als het opvangen van small talk tussen twee mensen in de trein (of andere willekeurige plek). Dat ze een beetje knikken en niet diep op het onderwerp ingaan, want small talk en geen zin in een verhitte discussie oid. Ik vind dat als je een podcast houdt, je je wel wat meer mag inlezen over het onderwerp dat besproken gaat worden en kritisch mag zijn. Ik heb bij Damn Honey dus ook altijd het gevoel dat ik stiekem aan het meeluisteren ben met andermans gesprekken, in plaats van dat ik gewoon naar een podcast luister.

3 likes

Oef ja Stan Smiths. New Balance hype heb ik ook nooit begrepen.

Maar blijf verder wel een liefde houden voor Vans. (Moet wel goed voor mezelf praten natuurlijk want heb net nieuwe Vans binnen).

1 like

Ik inmiddels ook. De eerste vond ik nog wel interessant, maar bij Zeikschrift ben ik een beetje afgehaakt. Het feminisme wordt heel erg vanuit een standpunt bekeken en de gasten denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Ze leggen de luisteraar ook een ‘goede’ manier van reageren op ten opzichte van discriminatie, maar dat zijn HUN regels. Heel eenzijdig allemaal.

Ja, hier hetzelfde.

Mijn kleding past niet eens meer zonder beha (en ik draag geen beha’s met dikke vulling o.i.d). Ik ben al zo smal, en als ik geen beha draag is er allemaal ruimte over bij de oksel en de borst, echt geen gezicht. Als mijn bovenkleding een maat kleiner zou zijn zou ik me wellicht zekerder voelen zonder beha omdat het dan meer flatteus valt, maar ik heb xxs dus dat gaat niet. Echt irritant dit, want ik ben in principe helemaal niet onzeker over mijn borsten.

Ik herken sommige dingen wel.
Ze hadden heel negatief over veganisme gepraat (dat het absoluut niks met feminisme te maken had maar ondertussen zijn ze wel heel erg pro intersectioneel feminisme) en daar was ik zo boos om dat ik ook 2 afleveringen niet heb geluisterd. En toen boden ze hun excuses aan en dat vond ik een beetje halfbakken, zo van ja want we eten ook vaak geen vlees. Maar weinig inhoudelijks waarom veganisme wel met feminisme gelinkt kan worden.

#ik ben zelf ook een intersectioneel feminist, en vind ook dat iedereen dat moet zijn. Maar zeggen dat veganisme en feminisme samen allemaal maar extreem en overdreven is vind ik zoo respectloos, ze zeiden ook dat ze wel snapten dat mensen zich daarom geen feminist wilden noemen en het teveel vonden. Terwijl je in principe hetzelfde kan zeggen over intersectioneel feminisme (al vind ik niet dat je dat dus moet doen)
Wat ik eigk bedoel is dat je geen vegan hoeft te zijn om feminist te zijn maar dat het wel logisch is dat je ook veganist bent als je feminist bent.
Dus tis geen vereiste maar tis wel een logisch verband

8 likes