Impopulaire meningen #2

Ja, maar je stelt het wel gelijk aan persoonlijke verzorging, wat ik ook niet terecht vind. Maar goed, denk dat het van beide kanten wel duidelijk is en het is jouw mening idd.

1 like

Ik heb hetzelfde hoor. Vind het super onfeministisch van mezelf, maar ik vind okselhaar bij vrouwen echt een beetje viezig. Bij mannen (mits niet te lang) niet. Super krom en helemaal geconditioneerd door de maatschappij, maar helaas is het zo.

5 likes

Is het een gedachte die je wel wil veranderen? Want in dat geval helpt het mss om mensen op insta ofzo te volgen die wel okselhaar hebben.
Wat ik nu ga zeggen is nog veel onfeministischer maar ik vond vroeger dikke lichamen echt niet mooi, ik denk zelfs wel lelijk of onaantrekkelijk, ik weet niet precies hoe ik het zou omschrijven.
Maar door dikke mensen te volgen op insta en er podcasts over te luisteren is mijn beeld over dikke lichamen echt positief verandert.
Onze gedachten zijn heel erg gebaseerd op wat het patriarchaat wil dat we denken en daarvan loswringen is niet makkelijk.

(ik loop as we speak door de stad zonder topje of hemdje onder m’n jurk en ik vind het doodeng. Terwijl ik al 7 maanden geen bh draag, maar ik overweeg nu iedere x om de wc in te gaan om toch m’n topje aan te doen, ookal vallen m’n borsten daaronder uit en zit die dus niet lekker.)

8 likes

Ja ik wil het wel, omdat ik het heel raar van mezelf ben omdat ik verder wat álles betreft super open en ‘you do you’ ben. Maar als ik eerlijk ben weet ik niet of ik dat ga doen. Zo lang niemand er last van heeft (ik zou er nooit iets van zeggen tegen iemand) vind ik dat dat gevoel er ook wel mag zijn.

2 likes

Ik vind het helemaal niet aso als mensen bij de 1e klas instappen en dan naar de 2e klas lopen

61 likes

Waarom is dat aso? Ik stap gewoon in bij de dichtstbijzijnde deur, als dat toevallig eerste klas is kan ik dat toch ook niet helpen?

10 likes

veel mensen vinden dat voordringen

Reis jij iedere dag met de trein? :smile:

5 likes

Echt boehoe :roll_eyes:

ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt? :stuck_out_tongue: is dit tegen mij of de mensen die het niet leuk vinden

1 like

Nee niet tegen jou! Dat laatste idd

1 like

Toen ik nog in NL woonde wel, in de spits, in de Randstad. Tegenwoordig ga ik met de fiets of de U-Bahn :smiley: .

Ik heb wel eens met okselhaar via de 1eklas naar de 2e klas gelopen en niemand keek daar raar van op.

Ik vind eigenlijk het klassenonderscheid voor treinen in Nederland onzin. Ik zou liever zien dat conducteurs in groepjes van 2 iedereen controleren en ook de asociale mensen eruit bonjouren. Ook mensen die luid blijven praten in de stilte coupe mogen van mij een enkeltje naar huis.

35 likes

Wel met diezelfde trein of een andere?

16 likes

Dan maar met dezelfde. Of zal de benenwagen nog plaats hebben. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik ben voor het scheren van lichaamshaar, ook bij mannen. Maar ik vind mijn vriend zijn behaarde oksels super sexy en ik raak ze aan en kus hem daar ook. En ik weet nu dat dat blijkbaar impopulair is door bovenstaande ^^ posts :heart_eyes:

2 likes

mijn vriend scheert zijn oksels niet meer door mij. Vind dat echt heel sexy

2 likes

Maar vond je dan specifiek dikke vrouwen niet mooi? Ik moet zeggen dat ik over het algemeen, puur esthetisch gezien, slanke tot volslanke lichamen mooier vind dan dikke lichamen. Ik vind zelf niet zoveel mis met die mening, uiterlijk is maar 1 ding van een mens en iedereen verdient respectvol behandeld te worden ongeacht hoe ze eruit zien. Maar ik hoef het niet mooi te vinden.

10 likes

Ik vind het altijd best balen als vriendinnen meedoen aan een sponsorloop of iets dergelijks, geen zin om ‘verplicht’ (sociaal wenselijk gedrag) geld uit te geven aan een goed doel dat ik niet zelf uitgekozen heb😕

12 likes

Ik vind dikke vrouwen prachtig hoe meer vlees hoe beter.

jaa maar ongezooond hoor miemiemie . Ach val dood

14 likes