Impopulaire meningen #2

Ik dacht dat donkere mensen (sorry weet nu even geen goede term ) het woord blank niet meer wilde gebruiken omdat het hen deed denken aan de onderdrukking.
Maar “witte” mensen willen niet meer zo genoemd worden. Ik vind dat een beetje alsof je doet alsof dat stukje geschiedenis niet heeft bestaan. Natuurlijk ben ik er niet trots op ik schaam me zelfs voor dat stukje geschiedenis. Maar als iemand mij blank noemt ga ik niet zeggen " ik wil niet dat je mij zo noemt want dat doet me denken aan de onderdrukking" ehh… wij zijn die gene die daar niet de lasten maar de lusten van hebben ondervonden dus wij moeten niet zeuren.

16 likes

Maar witte mensen die andere witte mensen blank noemen? Want dat vind ik eigenlijk het vervelendst. Omdat dat vaak gebeurt vanuit ‘dat hebben we altijd gedaan’ en daar gaat het imo mis want dan weet je niet waar het vandaan komt.

1 like

O, er zullen vast mensen zijn voor wie dat wel geldt hoor! Ik ben niet de spreekbuis van alle donkere mensen. Alleen ik weet dat voor een deel dit idd op gaat en het is dus inderdaad het tweede deel waar ik mij aan erger.

@Banananana ik moest een beetje lachen om je bericht, omdat dit soort lastige vraagstukken inderdaad vaak zorgen voor een knoop in mijn denken. Zo herkenbaar juist, vandaar ook dat ik in mijn bericht ‘wit’ en ‘blank’ door elkaar heen gebruik, krijg er zelf ook kortsluiting van.

2 likes

Ik moest om mezelf lachen om dat ik heel erg bezig probeer te zijn met dingen als white privilege in het dagelijks leven maar dan nog zo ff de plank mis kan slaan :unamused:

1 like

Ik vind smoothies geen drankje, maar meer richting een maaltijd neigen en snap ook nooit hoe mensen een smoothie en een broodje kunnen bestellen bij de lunch.

11 likes

Ik vind dat Zeeman ondergoed dat nu een forumtrend is niet zo mooi. Door die gekke band met streep doet het me denken aan een kruising tussen de eerste BH van een meisje in de brugklas en van die jaren '90 foute fitness sokken. :thumbsup:

image

4 likes

Setje van de Zeeman die veel forummers in het show je laatste aankopen topic hebben gekocht!

Grote foto's

3 likes

Ik heb voor het eerst bij Loetje gegeten en wou eigenlijk meteen weer weg. Vond er niks aan, eten niet, massaal en stom publiek.

2 likes

Ik vind alles met zoete aardappel zo ongelofelijk ranzig

14 likes

Jaaa, vind dat ook zo vies!

1 like

Eens!! Echt zo vies.
Laatst was ik aan het uitzoeken wat ik eerder had gegeten op een plek tot ik goed las en 1 vd 2 gerechten bbqsaus erdoor had. No way dat ik dat vrijwillig eet

1 like

Koreaanse bbq saus vind ik dan wel weer lekker, weet niet precies waarom.

Ik vind MC’s echt kut. Waarom ga je steeds door de muziek lopen lullen idioot.

16 likes

Ik vind jumpsuits echt lelijk. 9 van de 10 keer lijkt het alsof je in je pyjama loopt ofzo

6 likes

Ja haha een trappelpakje of een overal.

1 like

Put ya mothafucking hands up!

16 likes

Ik wird niet warm of koud van Shawn mendes. Vind het zon jongentje

23 likes

Is dat impopulair? In mijn hoofd is ie 13. Of isie ineens heel knap geworden?

Ik zie mensen wegglijden van die nieuwe video. Ik denk alleen maar is het wel legaal dat ik hier naar kijk.

6 likes

Ja dat heb ik ook. ik vind daarnaast ook dat ie echt een nasale zeikstem heeft

9 likes