Het staat voor master of ceremonies
Ik was ooit op een bruiloft waar als de mc iets wilde zeggen hij dat niet gewoon door de muziek heen zei, maar de muziek er even voor op pauze zette. Echt goed voor je dansmoves.
Nav een borrel waar ik vanmiddag was:
Ik vind koude wraps/rolletjes echt een teleurstellende snack. Door de ronde vorm van een kale wrap zit er eigenlijk altijd een stukje bij waar geen beleg op dit, meestal smeren mensen er te dun roomkaas op en de algehele textuur is alsnog droge wrap; omdat opgerold de verhouding wrap-beleg van geen kant meer klopt.
Sowieso is een tortillawrap een vrij smakeloze bodem die alleen werkt met een stevige warme saus en niet met een paar plakjes gerookte zalm.
Mensen die me deze ellende proberen voor te schotelen op verjaardagen pleur ik per direct uit m’n vriendengroep.
Het is ook nog erger wanneer het al in de middag klaargemaakt is en die wraps echt een volledige snottige structuur gekregen hebben. Getver.
Oh ja vreselijk. Wat ook erg is: ik was vanmiddag op een verjaardag en er waren alleen grote bakken chips, verder niks. Hoe dan.
Dat moet je ook met witbrood maken en niet met tortilla’s
Sowieso zijn tortilla’s niet te vreten als ze niet even in een pan of oven hebben gelegen, snap echt niet dat mensen dit zo eten.
Ja, zo mee eens!! Maar dit lijkt ook steeds vaker te gebeuren heb ik het idee. Geef me gewoon een bitterbal ofzo
Like voor de beschrijving, maar ik hou juist van deze snacks
Tenminste een stapje origineler dan kaas, komkommer en droge worst
Ik heb het liefste altijd mijn schouders en bovenbenen bedekt. Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar ik vind te bloot gewoon ongemakkelijk (en eigenlijk ook altijd niet mooi)
Ja of als er iemand jarig is dat je dan in je eigen Instagram story diegene gaat feliciteren dmv een foto oid, zo van kijk mij eens attent zijn!!! Lekker boeiend
En dan met een foto waar jij er keigoed opstaat en de jarige er meh uitziet
Oh oh OH! En beroemde mensen die iemand feliciteren door een foto te plaatsen van hem/haar samen met de jarige. Zo van kijk mij diegene even kaolo persoonlijk kennen. Dat trek ik nooit goed.
Kaolo persoonlijk hahahaha
Ik vind mezelf niet een mindere feminist omdat ik mezelf scheer. Sure, ik vind het mooi omdat het geconditioneerd is, maar dat is bij bijna alles zo. (Van de kleren die je draagt tot het eten dat je eet.) Zolang ik anderen er niet op beoordeel vind ik dat ik die keuze kan maken en een feminist kan zijn.
Of gewone mensen die beroemdheden feliciteren ALSOF ze die kennen. Ook zo cringy.
Dat vind ik dezelfde categorie ‘normale mensen’ die merken bedanken op Insta, waar ze net iets gekocht hebben. Nee Claudia, je bent geen influencer, je hebt gewoon net 40€ voor een shirtje met marktkwaliteit afgerekend en doet nu alsof het #spon is.
Een van de minst feministische dingen die je kunt is een andere vrouw veroordelen om een keuze die ze maakt mbt tot haar lichaam. Dus shave away my darling.
Wat bedoel je met dat eerste? Hoe feliciteer je iemand ALSOF je die kent??
Lula!! Ik ken jou niet.
Cringe cringe