Impopulaire meningen #2

Hahaha oh ik ben benieuwd, ga zo eens checken

Ik heb werkelijk geen idee wat een MC doet. Of is dit een biecht?

Te dicht in de mic schreeuwen zodat ik er geen hond van versta. Door mn muziek schreeuwen. Als je niet op een feestje ben maar je het feest wel kan horen maar niet echt last hebt van de muziek heb je wel last van de mc. Ohja en ze flirten met je tot hey moment dat jij op ze afstapt dan zijn ze arro en weten ze van niks.

Eigenlijk hyped hij de crowd up ofzo. Maar ik denk alleen hou je bek.

3 likes

Is dit een soort DJ Khaled?

2 likes

Hahaha ja. En in de club hebben djs altijd een sukkel bij zich die in de mic blaast dat is de MC

2 likes

Ik ging googlen “what is an mc” en ik kreeg “a miscarriage”. Klinkt passend.

2 likes

Vind het heerlijk hoe passend treffend je het verwoordt. Ruben van De Party Squad
is zo begonnen!

2 likes

Het staat voor master of ceremonies

7 likes

Ik was ooit op een bruiloft waar als de mc iets wilde zeggen hij dat niet gewoon door de muziek heen zei, maar de muziek er even voor op pauze zette. Echt goed voor je dansmoves.

10 likes

Nav een borrel waar ik vanmiddag was:

Ik vind koude wraps/rolletjes echt een teleurstellende snack. Door de ronde vorm van een kale wrap zit er eigenlijk altijd een stukje bij waar geen beleg op dit, meestal smeren mensen er te dun roomkaas op en de algehele textuur is alsnog droge wrap; omdat opgerold de verhouding wrap-beleg van geen kant meer klopt.

Sowieso is een tortillawrap een vrij smakeloze bodem die alleen werkt met een stevige warme saus en niet met een paar plakjes gerookte zalm.

36 likes

Mensen die me deze ellende proberen voor te schotelen op verjaardagen pleur ik per direct uit m’n vriendengroep.

9 likes

Het is ook nog erger wanneer het al in de middag klaargemaakt is en die wraps echt een volledige snottige structuur gekregen hebben. Getver.

3 likes

Oh ja vreselijk. Wat ook erg is: ik was vanmiddag op een verjaardag en er waren alleen grote bakken chips, verder niks. Hoe dan.

4 likes

Ik verplaats het naar impopulaire meningen :+1:t4:

Dat moet je ook met witbrood maken en niet met tortilla’s

2 likes

Sowieso zijn tortilla’s niet te vreten als ze niet even in een pan of oven hebben gelegen, snap echt niet dat mensen dit zo eten.

10 likes

Ja, zo mee eens!! Maar dit lijkt ook steeds vaker te gebeuren heb ik het idee. Geef me gewoon een bitterbal ofzo

Like voor de beschrijving, maar ik hou juist van deze snacks

Tenminste een stapje origineler dan kaas, komkommer en droge worst

3 likes

Ik heb het liefste altijd mijn schouders en bovenbenen bedekt. Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar ik vind te bloot gewoon ongemakkelijk (en eigenlijk ook altijd niet mooi)

8 likes

Ja of als er iemand jarig is dat je dan in je eigen Instagram story diegene gaat feliciteren dmv een foto oid, zo van kijk mij eens attent zijn!!! Lekker boeiend

10 likes