Impopulaire meningen #2

Haha dat zou toch mooi zijn. Dat Wilma onder een insta foto van Marco Borsato post: “Gefeliciteerd Marco! Maak er een fijne dag van!” en dat Marco dan post: “Ik ken jou niet.”

56 likes

Ik denk dat het er meer om gaat dat Wilma zelf een foto post van Marco (al dan niet met haarzelf samen) om hem een fijne verjaardag te wensen, niet dat ze reageert onder zijn foto. Dat vind ik ook altijd een beetje cringe, net alsof Marco erop zit te wachten om gefeliciteerd te worden door Wilma uit Schubbekutteveen. Alhoewel die artiesten natuurlijk zielsveel van ál hun fans houden :grimacing:

3 likes

:joy::rofl: love it!

Het wordt alleen maar beter :joy::heart:

afbeelding

2 likes

Ja wat Anna Nooshin dan doet of Masha soms, dat ze dan bij Kylie Jenner gaan posten “Omg congratulations babe!!” dan denk ik echt :roll_eyes:

15 likes

Ik maak dit best vaak voor verjaardagen en feestjes als we iets mee moeten nemen en dit is altijd een van de eerste snacks die (bijna) helemaal op is? :woman_shrugging:t4:
Ik beleg ze wel op een bepaalde manier dat het rolletje volledig rondom belegd is en gebruik juist een dikke laag roomkaas.

Het liefst wil ik iedereen die dit geliked heeft mijn wraps laten proeven nu om te bewijzen dat het echt lekker is haha

16 likes

Ik vind het ook echt heel lekker hoor! Ik beleg ze ook altijd flink. En dan de uiteinden er wel afsnijden ( en alvast zelf opeten) omdat daar altijd het minste op zit.

2 likes

Is dit forum eigenlijk ook niet een vorm van social media? :zipper_mouth_face:

6 likes

heb de definitie opgezocht:

Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.

Dus dan zou dit forum wel social media zijn. Maar mijns inziens wel een van de betere vormen. Niet alleen om een fake, volmaakt beeld van jezelf te presenteren en daar makkelijk likes en bevestiging op te vangen, maar ook juist om je kwetsbaarheden voor te leggen en hulp te vragen/bieden.

Heb zelf echt de tering aan dingen als instagram, facebook e.d. Hoorde pas nog een expert op narcisme zeggen dat waarschijnlijk de meeste influencers wel fors narcistisch zijn en op deze manier ook steeds meer mensen narcistisch worden (omdat het gewoon te makkelijk is). Vind dat echt een nare ontwikkeling, maar geloof het wel. En zo jammer dat mensen juist tegen deze lege, egocentrische mensen opkijken en ze maar blijven bevestigen.

5 likes

Zeker mee eens dat dit dan één van de betere vormen is!

Ja ik zat er ineens aan te denken omdat ik inderdaad nogal een hekel aan instagram en facebook heb, maar ehhmm op zijn zachtst gezegd wel een beetje aan dit forum gehecht ben.

2 likes

Ik vind sleehakken bijna altijd lelijk en van die hoge espadrilles met touw vooral.

37 likes

Hoe beleg je ze dan? Ik heb honger en ga dit denk ik maken als avondeten :cowboy_hat_face:

Ik vind het lekker met een dikke laag philadelphia ‘kruiden’ roomkaas, gerookte zalm, dungesneden komkommer en evt wat ijsbergsla. Beetje peper en citroensap and you’re sorted.

Carpaccio versie is ook lekker, met (verse) pesto of truffelmayonaise, peper en zout, gemengde sla, en evt zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes.

Verder heb ik het ook weleens gedaan met hummus en gegrilde groenten, maar die vond ik zelf niet zo (ik had ook geen vers gegrilde groenten dus dat werd een beetje een natte smaakloze ellende).

2 likes

Maar het probleem is de wrap zelf, dis is gewoon smakeloos en de textuur is gewoon duizend keer minder dan het op een stokbrood of iets was geweest.

12 likes

Maar het glibbert zo lekker je strot in. :star_struck:

3 likes

Ik vind koude wraps zo smerig

2 likes

In sommige hartige taart recepten gaat (slag)room :stuck_out_tongue:

1 like

Quiche, brrrr

2 likes

Ik ga altijd voor de ‘proost boomerang’ en dat vind ik zo raar van mezelf. Ik wil dat altijd zo graag doen en ik in vind dat dus echt heel erg leuk, maar aan de andere kant ‘stage’ je dus een toast om het te kunnen filmen. Iedereen die het bekijkt weet ook dat het niet spontaan was.
Ik doe altijd alsof ik het ironisch bedoel maar ik geniet er oprecht van.

16 likes