Impopulaire meningen #2

En dan met een foto waar jij er keigoed opstaat en de jarige er meh uitziet

13 likes

Oh oh OH! En beroemde mensen die iemand feliciteren door een foto te plaatsen van hem/haar samen met de jarige. Zo van kijk mij diegene even kaolo persoonlijk kennen. Dat trek ik nooit goed.

23 likes

Kaolo persoonlijk hahahaha

22 likes

Ik vind mezelf niet een mindere feminist omdat ik mezelf scheer. Sure, ik vind het mooi omdat het geconditioneerd is, maar dat is bij bijna alles zo. (Van de kleren die je draagt tot het eten dat je eet.) Zolang ik anderen er niet op beoordeel vind ik dat ik die keuze kan maken en een feminist kan zijn.

23 likes

Of gewone mensen die beroemdheden feliciteren ALSOF ze die kennen. Ook zo cringy.

Dat vind ik dezelfde categorie ‘normale mensen’ die merken bedanken op Insta, waar ze net iets gekocht hebben. Nee Claudia, je bent geen influencer, je hebt gewoon net 40€ voor een shirtje met marktkwaliteit afgerekend en doet nu alsof het #spon is.

14 likes

Een van de minst feministische dingen die je kunt is een andere vrouw veroordelen om een keuze die ze maakt mbt tot haar lichaam. Dus shave away my darling.

6 likes

Wat bedoel je met dat eerste? Hoe feliciteer je iemand ALSOF je die kent??

Aaaah babe, gefeliciteerd :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::two_hearts:

9 likes

Lula!! Ik ken jou niet.

Cringe cringe

5 likes

Haha dat zou toch mooi zijn. Dat Wilma onder een insta foto van Marco Borsato post: “Gefeliciteerd Marco! Maak er een fijne dag van!” en dat Marco dan post: “Ik ken jou niet.”

56 likes

Ik denk dat het er meer om gaat dat Wilma zelf een foto post van Marco (al dan niet met haarzelf samen) om hem een fijne verjaardag te wensen, niet dat ze reageert onder zijn foto. Dat vind ik ook altijd een beetje cringe, net alsof Marco erop zit te wachten om gefeliciteerd te worden door Wilma uit Schubbekutteveen. Alhoewel die artiesten natuurlijk zielsveel van ál hun fans houden :grimacing:

3 likes

40 likes

:joy::rofl: love it!

Oeps, ik vergat het belangrijkste. Heb ‘m even aangepast.

1 like

Het wordt alleen maar beter :joy::heart:

afbeelding

2 likes

Ja wat Anna Nooshin dan doet of Masha soms, dat ze dan bij Kylie Jenner gaan posten “Omg congratulations babe!!” dan denk ik echt :roll_eyes:

15 likes

Ik maak dit best vaak voor verjaardagen en feestjes als we iets mee moeten nemen en dit is altijd een van de eerste snacks die (bijna) helemaal op is? :woman_shrugging:t4:
Ik beleg ze wel op een bepaalde manier dat het rolletje volledig rondom belegd is en gebruik juist een dikke laag roomkaas.

Het liefst wil ik iedereen die dit geliked heeft mijn wraps laten proeven nu om te bewijzen dat het echt lekker is haha

16 likes

Ik vind het ook echt heel lekker hoor! Ik beleg ze ook altijd flink. En dan de uiteinden er wel afsnijden ( en alvast zelf opeten) omdat daar altijd het minste op zit.

2 likes

Is dit forum eigenlijk ook niet een vorm van social media? :zipper_mouth_face:

6 likes