Impopulaire meningen #2

heb de definitie opgezocht:

Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.

Dus dan zou dit forum wel social media zijn. Maar mijns inziens wel een van de betere vormen. Niet alleen om een fake, volmaakt beeld van jezelf te presenteren en daar makkelijk likes en bevestiging op te vangen, maar ook juist om je kwetsbaarheden voor te leggen en hulp te vragen/bieden.

Heb zelf echt de tering aan dingen als instagram, facebook e.d. Hoorde pas nog een expert op narcisme zeggen dat waarschijnlijk de meeste influencers wel fors narcistisch zijn en op deze manier ook steeds meer mensen narcistisch worden (omdat het gewoon te makkelijk is). Vind dat echt een nare ontwikkeling, maar geloof het wel. En zo jammer dat mensen juist tegen deze lege, egocentrische mensen opkijken en ze maar blijven bevestigen.

5 likes

Zeker mee eens dat dit dan één van de betere vormen is!

Ja ik zat er ineens aan te denken omdat ik inderdaad nogal een hekel aan instagram en facebook heb, maar ehhmm op zijn zachtst gezegd wel een beetje aan dit forum gehecht ben.

2 likes

Ik vind sleehakken bijna altijd lelijk en van die hoge espadrilles met touw vooral.

37 likes

Hoe beleg je ze dan? Ik heb honger en ga dit denk ik maken als avondeten :cowboy_hat_face:

Ik vind het lekker met een dikke laag philadelphia ‘kruiden’ roomkaas, gerookte zalm, dungesneden komkommer en evt wat ijsbergsla. Beetje peper en citroensap and you’re sorted.

Carpaccio versie is ook lekker, met (verse) pesto of truffelmayonaise, peper en zout, gemengde sla, en evt zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes.

Verder heb ik het ook weleens gedaan met hummus en gegrilde groenten, maar die vond ik zelf niet zo (ik had ook geen vers gegrilde groenten dus dat werd een beetje een natte smaakloze ellende).

2 likes

Maar het probleem is de wrap zelf, dis is gewoon smakeloos en de textuur is gewoon duizend keer minder dan het op een stokbrood of iets was geweest.

12 likes

Maar het glibbert zo lekker je strot in. :star_struck:

3 likes

Ik vind koude wraps zo smerig

2 likes

In sommige hartige taart recepten gaat (slag)room :stuck_out_tongue:

1 like

Quiche, brrrr

2 likes

Ik ga altijd voor de ‘proost boomerang’ en dat vind ik zo raar van mezelf. Ik wil dat altijd zo graag doen en ik in vind dat dus echt heel erg leuk, maar aan de andere kant ‘stage’ je dus een toast om het te kunnen filmen. Iedereen die het bekijkt weet ook dat het niet spontaan was.
Ik doe altijd alsof ik het ironisch bedoel maar ik geniet er oprecht van.

16 likes

Ik heb dus nog nooit een boomerang gemaakt

11 likes

Ik heb geen idee wat het is :older_woman:t2:

Alles wat ik van hedendaagse trends weet, weet ik dankzij het forum. Ben blij dat ik hier nog een beetje bijblijf.

7 likes

Een filter op instagram die een filmpje dubbel afspeelt in spiegelbeeld. Zoals een boomerang, heen en terug. Snappie?

1 like

Ik heb er nooit bij stilgestaan dat het daarom zo heet hahaha :exploding_head:

4 likes

Hmm om eerlijk te zijn klinkt dit niet heel anders (en daardoor beter) dan de versies die ik altijd voorgeschoteld krijg op feesten en partijen. En die ik dus super saai en smakeloos vind :’)
Maar smaken verschillen toch.

1 like

Even als tegengewicht op alle koudewraps-haters hier, ik vind het wel lekker! Zeker die bovenste 2 varianten die jij bijschrijft, zo maak ik ze ook vaak. En als ik warme wraps heb gegeten bij het avondeten en ik er nog 1 of 2 over heb eet ik ze gerust de dag erna met wat kruidenkaas en kipfilet koud op.

En quiche vind ik ook op zn tijd lekker! Wel machtig meestal.

1 like

Bij zo’n bericht vraag ik me af of dit niet een beetje te ver gaat en dat de maatschappij te bang en overtrokken wordt. Ik heb dan zo’n idee dat die meisjes vooraan stonden in de pit, dat die gasten lekker los gingen op rapmuziek en daarbij een beetje hebben getrokken en geduwd. Kan me niet voorstellen dat “10 a 20” jongens van een onvolwassen leeftijd bewust op 2 meisjes afstappen om ze eens even lekker te gaan betasten bij een optreden van een Nederlandse rapper.

Als ik elke man die wel eens tegen me aan heeft gestaan bij concerten ga aangeven ben ik nog wel ff bezig, op LL19 dan maar een politieagent meenemen

1 like

Oei dit vind ik wel een gevaarlijke impopulaire mening
 Gelukkig dat jij je het niet kunt voorstellen, maar helaas gebeuren zulke dingen wel zeker (en nog ergere). Kan me voorstellen dat op die leeftijd een groep kerels om je heen al intimiderend kan zijn (ook al is het gewoon tussen het publiek), maar dan al helemaal als een aantal beginnen te graaien naar plekken die niet horen en je kunt geen kant op.

42 likes

Ik denk dat als iemand zegt dat ie is aangerand, we gewoon moeten aannemen dat dit zo is. En niet moeten oordelen over een situatie waar wij niet bij waren en niks mee te makken hadden en niet gaan zeggen dat de maatschappij bang en overtrokken is. Ik vind het best wel erg dat je het zo bagatelliseert en die laatste opmerking al helemaal onnodig.

Ongewenste aanrakingen zijn een groot probleem op festivals en bij concerten.

29 likes