Jaaaa eens! Kamperen is the best!
inhoudelijk denk ik trouwens wel dat je gelijk hebt! als iedereen zo’n systeem gebruikt zoals het bedoeld is, werkt het het best.
Ja ik vind kamperen ook superieur in veel opzichten, alleen ik.haat.luchtbedden. Ik kan daar gewoon niet op slapen met dat hobbel-de-bobbel, ik heb echt een matras nodig
Ik vind die platte smalle (al dan niet (semi)self-inflating) kampeermatjes heerlijk, gek genoeg!
Hmm misschien moet ik die dan eens een serieuze kans geven!
Jazeker! En niet eens alleen met kamperen, neem het ook rustig mee naar een hotel als ik met de auto op vakantie ben
ik rits mijn slaapzak meestal open. En een katoenen slaapzak anders plakt het zo.
Ik nooit, ben heel gelukkig met m’n slaapzak en vind het ook fijn zo min mogelijk mee te nemen juist.
Heb zelfs een minikampeerkussentje
Huh we hadden toch ook een Professor op ff?
Ja ik heb dit ook! Ik word heel ongelukkig van hotels en van kamperen zo blij. In hotels heb ik altijd zo’n onbestemd ellendig gevoel. En tijdens kamperen voel ik me zo chill omdat je lekker buiten bent.
Jammer!
Thanks voor de tip!!
Ik heb een veldbed van Decathlon en daar slaap ik echt heerlijk op!
Mobiele airco’s zijn echt geld verspilling vind ik
hou echt van dat sap dat in blikjes/potjes goedkope zwarte olijven zit😍
Is dat wel gezond joh? Lijkt mij echt zoiets waar je zware diarree van krijgt als je dat zo drinkt?
Of drink je het helemaal niet en begrijp ik het verkeerd
huh hoezo? Als je een beetje ok kwaliteit hebt wordt de kamer gewoon lekker koud
Ik vind koude knakworsten uit blik een echte delicatesse.
Nee want je moet altijd je raam open hebben voor die kut slang