Ja klopt!
Ik vind Tokio uit La Casa De Papel echt irritant en vind haar ook niet knap.
Snap niet waarom zij opgehemeld wordt, ik vind Nairobi juist top
Nou, zeg dat wel! Tokio heeft een prachtig figuur, maar daar houdt het dan ook op. En ze heeft ook nog eens een vreselijk ééndimensionaal karakter.
Heb je Vis a Vis al gezien? Als je Nairobi leuk vindt is dat een must-see.
Spoiler seizoen 3
ik heb seizoen 3 nog niet helemaal gezien maar ik vind het zoooo vervelend dat ze steeds zo ârebelsâ wordt afgebeeld (ik vind haar eerder kinderachtig) en steeds dat zeuren om Rio. Vind het oprecht jammer dat haar character maar tot die 2 dingen beperkt wordt. Nairobi daarentegen vind ik echt . Ze komt zo op voor zichzelf, zegt waar het op staat en is zo eerlijk. En nee verder kijk ik eigenlijk geen Spaanse dingen. Over wat gaat vis a vis?
Thanks voor de like @anon95960165
antwoord
Wow ja, precies dat! Ik had aan het begin eigenlijk al genoeg van Tokio maar toen had ik nog hoop op character development, maar dat gaat niet meer komen. Ik hou normaal gesproken juist van evil personages, maar Tokio is niet interessant genoeg en komt inderdaad heel kinderachtig over. Nairobi vind ik top en ontzettend stoer. Ze komt op mij realistisch en multidimensionaal over, en ik vind het leuk dat ze zo expressief speelt.
Vis a Vis is een spannende dramaserie en het gaat kort gezegd over een Spaanse vrouwengevangenis. Alba Flores (Nairobi) speelt daar een vrij grote rol in en haar karakter, Saray, geeft sterke Nairobi-vibes af. Ik vind het een supergoede serie dus ik zou 'm je eigenlijk sowieso wel aanraden!
Bij ons loopt iedereen gewoon op kantoor zoals die wil en dat is echt chill. Ik was vandaag in een tuniekshirt achtig iets en op flipflops. Wel geen airco op mân kamer
Oh ik zie Tokio op het internet altijd gehyped worden en nooit iets over Nairobi. Ook toen seizoen 1 uitkwam zag ik vnl Tokio haar hoofd overal.
@Berlijn @Berlin @Denver @Tokio @anon95960165 we hebben ook een flinke cast van la casa hier inmiddels haha. Al missen we wel de professor nu natuurlijk. Die hadden we eerst wel.
Jaaaa hou op met tegen me praten over âeindelijk wordt het weer beter weerâ en dan een instemmende reactie verwachten. Ik vond het al lekker weer!!!
Ja ik vind het dus echt genieten, ook al vind ik het dus wel zielig voor Kees Momma.
Ik vind 30-35 graden wel lekkerder maar ik heb liever 38 dan 20 graden. (Hier was het nooit 40 geloof ik.)
Nou ik vond het zielig voor mân hond, maar zelf had ik er niet veel last van. En eens met @Flamoes 30-35 is ideaal.
De laatste tijd vind ik mijzelf (extra) lelijk. Ik heb altijd een soort sluimerende lelijkheid, maar soms zit het mij meer in de weg. Door de bodyposivity beweging zie ik mijn lichaamstype wel meer (ook in de media), maar alsnog doet het bij mij niet veel. Ik vind niet aan het maatschappelijke schoonheidsideaal voldoen echt verschrikkelijk.
Ik erger me altijd kapot als autobestuurders gaan stoppen bij oversteekplekken waarbij de fietser of wandelaar eigenlijk autoâs voorrang moet geven. Autobestuurders doen dit uit vriendelijkheid maar ik vind dat ze dit niet moeten doen omdat ik denk dat het bijdraagt aan ongelukken omdat er dan op een gegeven moment verwarring komt over wie er voorrang heeft, er valse verwachtingen komen dat de autoâs toch wel stoppen. In dat opzicht ben ik echt een rigide autorijder die het liefst wil dat mensen zich gewoon aan de verkeersregels houden anders leren ze het nooit.
frigide? sry ff bijdehand doen, ben ik de eerste
Ja mee eens! Soms stoppen autoâs ook op zoân ongelukkige plek dat je bijna botsingen krijgt, omdat mensen niet verwachten dat het verkeer ineens tot stilstand komt te staan.
Hahah whoops, rigide dus
Zo mee eens! Ik reed een keer op een 80 km weg waar zoân oversteekplek is zoals jij beschrijft. Stopt de auto voor me opeens om een fietser voor te laten terwijl we dus 80 reden. Ja je moet altijd genoeg afstand houden en er is ook niks gebeurd, maar jezus dan schrik je wel
Ja, snap ik heel goed! Ik zie het vooral bij ons in het dorp bij een oversteekplek nabij een school. Kinderen begrijpen dan echt niet meer wat ze moeten doen, ene keer wel fietsen, andere keer wachten. Voor kinderen zijn al die verkeersregels al lastig genoeg. Dan helpt het ook niet als autobestuurders ook wisselend reageren.