Wat je beschrijft vind ik ook heerlijk weer, mijn favoriete weer zelfs.
Maar net die laatste 8-10 graden verschil tussen je omschrijving en het weer van donderdag en gisteren maakt dat ik er alleen maar als een aangespoelde walvis bij kon liggen ipv van het weer genieten
Ik kreeg op m’n kop van m’n instructeur toen ik dat deed. ‘Voorrang geven waar het niet hoort is even gevaarlijk als geen voorrang geven als het wel hoort’.
Nu neem ik alleen nog voorrang.
Ik volg nu rijles en mag dit ook absloluut niet doen.
Ik vind dat er maar weinig hotels op kunnen tegen kamperen. Natuurlijk zou ik niet klagen als ik in een 4 of 5 sterren hotel mocht slapen maar ik verkies kamperen wel boven veel goedkope/gemiddeld geprijsde hotels. Hotels vind ik vaak vies en niet luxe genoeg voor wat je er voor moet betalen en als je kampeert heb je tenminste je eigen beddengoed en (lucht)bed waar niet een miljoen mensen op hebben liggen naaien.
(Ik ga wel eens voor een hotel, tijdens een stedentrip bijvoorbeeld maar kamperen vind ik dus fijner.)
Enige voordeel is dat je niet midden in de nacht over een vochtig grasveld hoeft te banjeren naar de wc.
Daarom is wildkamperen eigenlijk nog beter. Gewoon ongegeneerd achter je tent. (Dat doen sommige mensen ook op de camping maar dat gaat me wat ver.)
Jaaaa eens! Kamperen is the best!
Word. Behalve dan die ene keer dat wij net in de Ardennen waren aangekomen en ons eerste stukje vis van de bbq zaten te eten terwijl iemand naast ons uit zijn tent hing te kotsen. De geluiden die toen geproduceerd werden, staan in mijn geheugen gegrift.
inhoudelijk denk ik trouwens wel dat je gelijk hebt! als iedereen zo’n systeem gebruikt zoals het bedoeld is, werkt het het best.
Ja ik vind kamperen ook superieur in veel opzichten, alleen ik.haat.luchtbedden. Ik kan daar gewoon niet op slapen met dat hobbel-de-bobbel, ik heb echt een matras nodig
Ik vind die platte smalle (al dan niet (semi)self-inflating) kampeermatjes heerlijk, gek genoeg!
Hmm misschien moet ik die dan eens een serieuze kans geven!
Nemen meer mensen hun dekbed en kussen mee als ze gaan kamperen? Dan slaap ik toch het beste. Slaapzakken zijn net dwangbuizen. Daar word ik claustrofobisch van.
Jazeker! En niet eens alleen met kamperen, neem het ook rustig mee naar een hotel als ik met de auto op vakantie ben
ik rits mijn slaapzak meestal open. En een katoenen slaapzak anders plakt het zo.
Ik nooit, ben heel gelukkig met m’n slaapzak en vind het ook fijn zo min mogelijk mee te nemen juist.
Heb zelfs een minikampeerkussentje
Ik ga eigenlijk altijd met de auto dus dan hoef ik het ook niet met me mee te dragen. Anders zou ik het ook niet doen hoor.
Huh we hadden toch ook een Professor op ff?
Ja ik heb dit ook! Ik word heel ongelukkig van hotels en van kamperen zo blij. In hotels heb ik altijd zo’n onbestemd ellendig gevoel. En tijdens kamperen voel ik me zo chill omdat je lekker buiten bent.