pootjes wassen na het plassen
Ik haat haat op vakantie gaan.
Op zich eens maar ik heb van die kristallen wijnglazen met een werkje erin (die dus ook wat dikker zijn) en dan voel ik me ook echt de shit. Voelt een beetje als zo’n adellijk ding wat niet zou misstaan in de tower of london tussen de kroonjuwelen. Heet dat een bokaal?
Ik was dit dus op m’n werk aan het googlen en nu heeft mijn collega volgens mij dit gezien in m’n zoekresultaten op m’n scherm:
Ik ga weer aan het werk.
@Karl_Lagerfeld @Foucher en andere mensen met mobiele airconditioning-problematiek, mijn life hack is om de slang uit het kattenluikje te hangen! Mooi niet dat ik er gaten voor ga boren of ramen open laat staan, maar dit past perfect.
Ik had vroeger een wijnglas waar een hele fles canei in kon
het echte werk
Can ei? Yes i can
Ik wou dat ik dit een superlike kon geven. Canei was echt de champagne van mijn puberteit.
Ik hou van jou
Canei… ben benieuwd hoe ik dat nu zou vinden.
Ik denk dat ik m’n leven wel zon 100 flessen heb weggewerkt.
Ja vooral toen die fruitsmaken uitkwamen toen ging het echt los
Love Canei, Hugo, Lambrusco en vooral MOSCATO.
Heb echt een hekel aan droge wijn (HOE drinken mensen dit brouwsel uit de hel???)
Ik heb het andersom, hoe kan je zoete wijn drinken?
Zoet is een algemeen geaccepteerd lekkere smaak (hehe)
Droge wijn krijg je letterlijk een droge en zure bek van.
Op m’n 16de was ik het met je eens
Ik lachte ZO hard
Vergeet deze niet! Standaard op tafel tijdens het indrinken om de vieze smaak van de atjes tequila, goldstrike en dropshot weg te spoelen.
Die ken ik niet!
Also; trauma aan goldstrike. NEVER AGAIN
SAME. Mijn eerste en helaas niet mijn laatste ervaring met out gaan in de club en kotsen van de drank. Heb daarna een jaar angstvallig alles met kaneel vermeden.
Precies hetzelfde hahaaha. Echt zo nasty