Jammer!
Thanks voor de tip!!
Ik heb een veldbed van Decathlon en daar slaap ik echt heerlijk op!
Mobiele airco’s zijn echt geld verspilling vind ik
hou echt van dat sap dat in blikjes/potjes goedkope zwarte olijven zit😍
Is dat wel gezond joh? Lijkt mij echt zoiets waar je zware diarree van krijgt als je dat zo drinkt?
Of drink je het helemaal niet en begrijp ik het verkeerd
huh hoezo? Als je een beetje ok kwaliteit hebt wordt de kamer gewoon lekker koud
Ik vind koude knakworsten uit blik een echte delicatesse.
Nee want je moet altijd je raam open hebben voor die kut slang
Ja maar alsnog wordt het gewoon 20 graden in de kamer (we hebben ze op werk gehuurd).
Bij ons kwam de warmte net zo hard weer terug, het hielp niet zo. Je kreeg er zo’n plank met een gat er in bij, maar je hebt bijna geen schuiframen meer. Advies was om een passend gat in de muur te maken en daar die buis op aan te sluiten. Airco al gauw weer doorverkocht. Oh en het was echt wel een goede en geschikt voor het aantal kubieke meters. Ben het dus wel eens met @Karl_Lagerfeld!
Ja dat wel maar wel met veel herrie en continue je raam open waardoor er ook weer veel warmte terugkomt. Ik heb in mijn woonkamer een echte airco en in mijn slaapkamer een mobiele en vind het verschil wel echt irritant. Maar alsnog is het wel koeler en fijner dan niks of een ventilator. Maar ze zijn wel best duur
Lol even een gat in je muur maken voor dat ding
oh wat vreemd, misschien verschilt het per merk? ik was juist verbazingwekkend tevreden met het resultaat (ook omdat het raam idd alsnog open was en het dus alsnog lekker koel werd).
en lol @ het gat in de muur. Dan schaf je toch beter een echte airco aan haha
Wat is Rilla?
Wat haat ik het toch om ‘gastvrouw te zijn’ mijn ouders zijn hier op uitnodiging van mijn vriend om f1 te kijken en dat ik dan in de gaten moet houden of iedereen nog drinken heeft enz. En nu op de tijd van de oven snackjes moet gaan letten enz
ja alleen wij hebben een traditionele rolverdeling waardoor dat mijn taak is
Ik zou een klacht indienen.
ik heb hem net al mijn ongenoegen geappt maar nog geen reactie terug helaas
Ik voel me altijd zo’n oma als ik dit soort dingen lees want ik weet gewoon nooit wat straattaalwoorden/afkortingen betekenen