Ik zou deze nog wel in m’n huis willen hebben staan ja haha, maar zou er niet zelf dat bedrag voor neerleggen
Wat bedoel je?
Ze vindt het gewoon heel leuk als je haar op die manier feliciteert. Zit je dat nou uit te lachen of begrijp ik je post verkeerd?
Ja, ik las de posts erover inderdaad en vandaar dat ik mijn berichtje in het impopulaire meningen-topic plaatste Wist al dat veel mensen het stom vinden. Mijn vriendin vindt dat gewoon echt heel leuk dus kleine moeite voor mij om dat dan voor haar te doen.
Kwam inderdaad meer als uitlachen over i.p.v. van verbazing, en dat vond ik sneu voor m’n vriendin omdat ze er echt zo happy mee is. Kleine moeite grote beloning
Ik word gewoon chagrijnig van een vakantie plannen en voorbereiden.
Dan heb je dat gedoe met een vliegticket en verblijf eindelijk geregeld, kostte al veel moeite/tijd. En begint het bedenken wat je allemaal gaat doen, wat je nodig hebt, hoe je van a naar z komt op bestemming, en welke boodschappen je nog moet halen van te voren. Zorgen dat veel kleding gewassen is want ik kan nu niet kiezen dus wil later in de week pas beslissingen maken. En dan die kutkoffer inpakken.
Klinkt heel verwend dit, ik weet het. Maar wat een rompslomp vind ik het toch altijd. Thuis heb je gewoon alles binnen handbereik en hoef je niet zo na te denken van te voren.
Helpt ook niet dat ik er veels te laat achterkwam dat deze vakantie helemaal niet in mijn budget valt en ik met iemand ga die totaal niks wil plannen én geld genoeg heeft. Geeft me ook zorgen.
Jullie denken nu vast van zo die is druk bezig en heeft het allemaal onder controle, maar heb nog niks gedaan qua voorbereidingen of dingen uitgezocht ofzo. Ik weet niet eens hoe laat m’n vlucht gaat.
Ik heb precies hetzelfde. Ga zaterdag op vakantie en zal blij zijn als ik eenmaal op de bestemming aangekomen ben.
Dat eeuwige gepieker over wat allemaal mee moet en idd alles plannen en regelen.
En dan ook nog de ellende als je weer thuis bent en alles weer op zijn plek terecht moet komen.
O dit herken ik zo erg! Ik ben standaard strontchagrijnig de dag(en) voor vakantie. Mijn man moet het dan vaak ontgelden. Als ik er eenmaal ben is het meestal wel prima.
Ik begrijp je! Eigenlijk vind ik op vakantie gaan niet leuk, blijf het liefste thuis. Wat ik ook rot vond is je schoonheidsprodukten in kleine potjes proppen en die dan in zakjes doen (handbagage).
Met vloeibare gaat het makkelijk maar die produkten van L.u.s h. ging moeilijk. Gewoon erover nadenken vond ik al rot.
En ook vakantie in eigen land hoef je niet te vliegen maar het inpakken is hetzelfde en dan nog een paar dingen vergeten.
Dat had ik ook altijd. Behalve als ik met Srprs me een vakantie boek. Dan hoef je zelf niet na te denken over waar je heen gaat of welk hotel je moet boeken, want dan wordt het allemaal voor je geregeld. Heerlijk is dat haha.
Ik houd van regen, hoe harder het regent, hoe beter. Ik vind het lekker ruiken, ik vind het leuk om te fietsen en te lopen in de regen. Sterker nog, als het regent wil ik het liefst naar buiten. Ik word er echt blij van.
In de zomer wel. In de winter alleen als ik niet ergens op de fiets heen hoef. Als ik thuis binnen zit of er met een paraplu of auto doorheen kan dan vind ik het ook wel prima.
Ik denk ook soms als ik mn ogen knijp in de zon: “oh eigenlijk moet ik nu ook even lachen, want dan krijg ik vriendelijke vrolijke kraaienpootjes en lachrimpels ipv alleen fronsrimpels”.
Helemaal mee eens en snap de hype totaal niet. Het is ongeloofwaardig en cliché
Precies waarom ik het wél leuk vind.
Ik vind dat mensen die de hele dag door klagen dat ze hoofdpijn hebben maar geen pijnstiller in willen nemen, niet de hele tijd mogen klagen.
Ik had er misschien bij moeten zeggen dat ik dit alleen vind bij mensen die ‘gewone’ hoofdpijn hebben. Niet bij mensen met een specifieke hoofdpijn of migraine oid.
Al vind ik dan ook dat je niet hele tijd hoeft te herhalen. Na een paar x weten we het wel.
Ik heb een hekel aan hardcover boeken. Ik wil alleen pockets.
Ik vind het ‘ff black stories’ een stom topic. Waarschijnlijk snap ik het gewoon niet helemaal
Ik vind spoilers niet erg.
Ik zoek ze zelfs vaak bewust op, omdat ik er erg slecht tegen kan niet van tevoren te weten hoe iets gaat lopen.
Ik las vroeger altijd eerst de laatste pagina van een boek. Dan kon ik het veel rustiger lezen.
Ja, same. Ik heb ook van het laatste Harry Potter boek als eerste het laatste hoofdstuk gelezen, was heerlijk. Ik had oprecht vriendinnen die woest waren dat ik dat gedaan had (terwijl ik er niks over verklapt had, alleen dat ik het gelezen had).