Impopulaire meningen #2

Pay it forward bedoel ik trouwens niet met geld! Maar een vriendelijk persoon zijn en mensen helpen als je kunt, in wat voor manier dan ook. Of je inzetten - wederom op wat voor manier dan ook - voor een samenleving waarin die macht om voor anderen te bepalen minder is. Misschien is dankbaarheid is niet het goede woord, meer realisatie ofzo?
En nee geen probleem om er tegenin te gaan, ik herken juist delen van wat je zegt en zoek ook soms een manier om ermee om te gaan dus alleen maar interessant.

Ik ben ervan overtuigd dat het succes van een samenleving niet betekent dat er veel rijken zijn of dat de rijkste heel rijk zijn maar juist als de verschillen tussen rijk en arm klein zijn en zoek hoe ik me daarvoor kan inzetten. Maar ik ben ook lui helaas hahahaha

1 like

Zo ik ook niet. Het is wel goed gedaan, dat zie ik wel. Maar dat grof om het grof vind ik maar lame. En dat moet dan grappig zijn? We slaan iemands hersenen in en brengen het ranzig in kaart hihaho

2 likes

Heb 3 uur van mijn tijd verspild. Het ging echt helemaal nergens over?

1 like

Same, ik vind Jackie Brown een hele coole film en de rest wel het kijken waard/vermakelijk/leuk om over te praten, maar ik snap niet hoe mensen Tarantino op kunnen hemelen over zijn kunsten. Once Upon a Time in Hollywood komt hier pas over een paar weken uit en ik ben er gewoon niettt naar benieuwd.

Ik vind Leonardo Di Caprio ook een beetje stom. Goede acteur hoor en ik geniet ook wel gewoon van hem in films enzo, maar ik vind hem niet zo ongelofelijk indrukwekkend als anderen soms lijken te doen.

@anon24802271 en @grace
Ik snapte de hype nadat ik What’s Eating Gilbert Grape had gezien!

14 likes

Ik wilde net zeggen dat dat de eerste film is waarin je kan zie dan Leo een goede acteur is, haha

5 likes

Daar was ie echt fantastisch. Maar ik vind m in veel andere films hee matig. Ik kan nooit vergeten dat ik naar Leonardo kijk, ipv dat hij blend in z’n rol.

In inception kijkt hij 2,5 uur met toegeknepen ogen en opgetrokken wenkbrauwen naar mensen, in J. Edgar schreeuwt hij 2 uur lang op dezelde toon. In Gangs of New York wordt ie compleet weggespeeld door Daniël Day Lewis (Maargoed, letterlijk wie niet? Die man is een andere klasse).

Maar ik vond m dan wel weer goed in The Wolf of Wallstreet.

10 likes

14 likes

Ook van langer geleden: ik vond hem in Catch me if you can ook goed!

4 likes

Ik houd van Tarantino en in een bepaalde mate vind ik zijn films ook wel echt heel goed en ‘diep’ maar wat me eigenlijk het aller meest aanspreekt aan zijn films is de ordinaire, lachwekkende hoeveelheid geweld. Soms voel ik me echt een alien als ‘andere fans’ zijn films helemaal analyseren en ik gewoon lach om het feit dat iemand een hoofd 16x keer tegen iets aanslaat.

17 likes

Haha ja dat vind ik ook heerlijk. Die scĂšne in Kill Bill in Japan is echt mn favo.

12 likes

Oehh, zin om Kill Bill te kijken vanavond!
Laatst Reservoir Dogs weer eens gekeken, was ook weer mooi.

2 likes

Kill bill was laatst nog op tv! Allebei de delen!

1 like

Kom je nu mee :stuck_out_tongue:

Ik vind dit ook echt niet grappig en erg onprofessioneel.

37 likes

Het is geen nette reactie van PostNL, maar ik vind dit ook niet “gewoon een klacht van een klant die niet kan spellen.” Hij/zij beledigt ze twee keer en is ook super onbeschoft. Geeft PostNL niet het recht zo te antwoorden hoor, maar beetje nuance is wel op z’n plaats. Mensen die in klantenservice werken worden zo vaak als oud vuil behandeld, na een tijdje is het dan best moeilijk om altijd netjes te antwoorden, zeker als de klant zich verre van netjes gedraagt.

19 likes

Ze hadden best iets kunnen zeggen over dat schelden, maar om dat nou te negeren en wel iets te zeggen over de grammatica en spelling
 die snap ik niet.

11 likes

Ik vind het echt heel jammer (maar niet onverwacht) dat Hudson’s Bay weer weggaat uit Nederland. Het is echt een van mijn favoriete winkels geworden.

3 likes

Nee hoor, hier word je gewoon op getraind. Je kan tegen je collega’s/intern van alles zeggen, maar naar de klant ben je gewoon altijd professioneel en correct. Natuurlijk spreek je een klant erop aan als ze beginnen te schelden of persoonlijk worden, maar niet op deze manier. Hoe deze medewerker reageert is gewoon ronduit onbeschoft, en zou bij de klantenservices waar ik heb gewerkt echt niet door de beugel kunnen, en (heel waarschijnlijk) tot een officiĂ«le waarschuwing leiden.

Overigens is deze reactie niet eens zo heel erg, het is in ieder geval niet persoonlijk, als klantenservice medewerker krijg je echt nog wel veel ergere dingen te horen.

10 likes

Ja, daar heb je gelijk in!

1 like