Impopulaire meningen #2

Leeuwenhart is met een n.

1 like

Ja doei, wat een onzin.

2 likes

:frog::tea:

6 likes

Haha ja dit laatste is heel herkenbaar, terwijl ik taarten bakken dus super leuk vind. Ik bak sowieso wel een paar taarten in de maand en ze zijn ook echt wel lekker, maar doe mij toch maar iets hartigs. Mijn vrienden en familie zijn er wel blij mee, want ik rijd dan vaak een rondje om taart uit te delen :grin:

1 like

Wat een genot om dit topic bij te lezen vandaag🍿

15 likes

Serieus, wat is hier aan de hand?

1 persoon doet echt onnodig lullig, wordt daarop op een kalme manier aangesproken en naar gevraagd, vervolgens noemt ze super volwassen die persoon illiterate en dan wordt ze nog bijgestaan omdat ze populair en vriendjes is met de mod ook?
Heel bijzonder.

20 likes

Nou mijn armoedige telefoon heeft geen thee emoji. En de koffie emoji veranderd im deze :coffee: ik zie hier dus een man met een baard in.

4 likes

@Monstertruck staat je bij en zodra 1 van jouw posts wordt gemeld komt @Lula vertellen dat daarmee gekapt moet worden, maar die van @HvO blijft wel gemeld staan en die van jou niet.

Dat vind ik bijzonder.

5 likes

Als ik dit overigens anders interpreteer of zie kan dat uiteraard, mn post was oprechte verwarring over hoe dit op mij overkomt en lijkt te gaan.
Maar hey, wellicht zie ik dat inderdaad wel verkeerd.

1 like

Alleen @HvO haar post was gemarked toch? En zij vroeg zich af waarom dat was.

Klopt en daarop ging ik heel kinderachtig die van Leeuwenhart melden en daarop kwam Lula zeggen dat we moeten kappen en kwam die van haar niet gemeld staan, maar die van HvO wel.

Ah zo. Misschien dat die van hvo vaker gemeld is en daardoor gemarkeerd was? Ik heb geen idee hoor. Neem aan dat een bericht niet na één melding al verborgen raakt. (Toch?)

1 like

Gaat zoiets eigenlijk automatisch als een bericht gemeld word?

Vragen vragen vragen

1 like

Nee, niet voor de lol. Als die van HvO gemeld moet staan vond ik die van jou schokkender, dus dacht ik ‘prima, dan gaat die toch ook lekker’. Ja, kinderachtig, nee, niet voor de lol.

Overigens was het verwarring en verbazing van hoe ik de situatie interpreteerde, niet iets waarbij ik het nodig heb om een poot te hebben om op te staan. Als ik een punt had willen maken of houden had ik niet gezegd dat ik je post meldde.

Deze

1 like

Ahh oke! bedankt voor je antwoord.

2 likes

Maar
ik vind plantenfoto’s altijd zoo saaai. Op insta, hier in wjekw foto topic etc :thumbsdown:

26 likes

In Portugal wilde mijn vriend pastéis de nata kopen in de supermarkt. Ben huilend de winkel uitgerend.

6 likes

Ik koop deze bij de lidl :sweat_smile:

2 likes