Mijn beste vriendin heeft altijd Samsungs en ik iPhone. Zij loopt altijd met gebarsten schermen rond en ik niet. Heeft helemaal niks te maken met de telefoon maar puur om hoe mensen ermee om gaan.
En wat @Xiomara ook zegt, telefoons zijn tegenwoordig gewoon kwetsbaarder. Ongeacht welk merk het is.
Ik snap niet dat mensen een Huawai nemen aangezien China daarmee fuckt. Of een Samsung met al die geïnstalleerde apps en widgets die je er niet vanaf kan halen.
Zou niet met een ander besturingssysteem dan iOS kunnen leven meer.
Grappig hoe dat verschilt, ik vind samsung juist mooiere foto’s maken dan alle iphones die ik heb gehad. Geen last van een blur.
- Android (Samsung of anders)
- iOS (iPhone)
- ik heb geen telefoon stuur gewoon een brief
- Anders
0 stemmers
Oooohja die emojis zijn verschrikkelijk. Ik associeer Samsung ook altijd met armoede, weet dat het nergens op slaat, maar ik vind het geen porum.
Ik ben ook blij dat Apple alleen een standaard lettertype ondersteunt en je niet zoals bij een Samsung de gelegenheid hebt om je telefoon te verneuken met ~COol JaZz of andere ongein
Ik heb meerdere mensen op insta verhalen ontvolgd omdat ze zelfs daar met zulke lettertypes gingen typen. Met van die i’s met ipv een puntje een open cirkel.
Je hoort toch niet bij de BELLiNGA’S doe normaal.
Een vriendin van me heeft eens de whatsappjes getypt in dat lettertype, van een ruzie met haar vriend (nadat ze er achter kwam dat hij eens met een ander gezoend had dus heftiiiig) gescreenshot en doorgestuurd en ik vond het vet lastig om die letters ‘boos’ te lezen haha
Ik doe al 3 jaar met mijn Samsung Galaxy S6. Zou heel hard huilen als ie nu stuk gaat. Zonder gore cool jazz-lettertypes.
Emojis zijn ook op whatsapp anders op een iPhone dan op Android.
Mijn vriend heeft Android (Samsung) en die heeft echt super lelijke emojis als hij een screenshot van whatsapp stuurt
Het enige jammere aan iPhone vind ik dat je niet zelf een nummer naar keuze als ringtone kunt instellen. Ik wil gewoon Outkast - Hey Ya horen als ik word gebeld
Ik heb wel een eigen ringtone! Via iTunes toen gedaan, 3,5 geleden toen ik m’n eerste iPhone kocht. Maar weet echt bij God niet meer hoe ik dat destijds gedaan heb
@OITNB oh echt ik dacht dat dat alleen vroeger kon! Op mijn iPhone 4 had ik dat ook inderdaad. Ik ga ff op onderzoek uit
Niet meer dan bijvoorbeeld Samsung toch?
Ik koop voor mijn verjaardag niet bij supermarkt.
Wel soms bij de multivlaai.
Sowieso zijn taarten bij de supermarkt niet eens perse goedkoop ofzo
Maar echt elk groot techbedrijf naait je waar je bij staat?
Heb zelf niet zo’n megavoorkeur, al vind ik het nu wel chill dat google niet ook nog de persoonsgegevens van mn telefoon in handen krijgt.
mijn in september 2018 gekochte iphone xs max ging halverwege juli dit jaar niet meer aan, deze naar apple opgestuurd en binnen een week had ik gratis een nieuwe
Wil je zeggen dat dit blijk geeft van goede service? Dit is toch eigenlijk niet meer normaal, een duur product dat binnen een jaar kapot gaat, zou vervangen/gemaakt moeten worden
Tenzij je het hele Apple ecosysteem bezit en je MacBook, iPad, iPhone en iMac perfect syncen en je nooit kabels nodig hebt en het altijd en overal aansluit
En alles er strak en perfect uitziet.