Impopulaire meningen #2

Ik vind het nadeel van apple en dan vooral voor een iphone dat die oplaadkabels en oodopjes zo duur zijn. En dan heb je voor je laptop weer andere oordopjes nodig omdat ze niet passen of zo’n tussenstuk wat steeds kapot gaan.

2 likes

Je zou je maar aangevallen voelen door iemands mening over een telefoonmerk

12 likes

Mijn Android telefoons werden bij mij na een half jaar al langzamer terwijl mijn 3,5 jaar oude iPhone 6s het nog altijd deed als een trein

2 likes

Dit is volgens mij samsung, ik heb het in mn toetsenbord zitten

Op een iPhone is het weer onnodig moeilijk om een gifje te gebruiken in Whatsapp

1 like

Ik vind dat goede service ja, voel me iig niet genaaid waar ik bij sta :woman_shrugging:t3:

1 like

Het = Android

Maargoed; je kan je ook aangevallen voelen door iemands zinsopbouw :thumbsup:

Mierenneukers gonna mierenneuk.

Prima

3 likes

Ik heb ook gewoon deze en niet die ‘lelijke’.

(Ik doe overigens al 3 jaar met mijn Samsung S6, heb hem al 100x laten vallen maar hij is onverwoestbaar, doet het nog altijd prima en ik betaal nu maar 7,50 per maand :innocent:)

huh ik heb blijkbaar mn post verwijderd per ongeluk,
maar yoo leeuwenhart waarom zo bitchy joh? je kan veel aardiger zijn.

13 likes

Maar deze zijn toch ook lelijk? :grimacing:

1 like

Ik zal ff een Snickers nemen

4 likes

In mijn ogen zijn die in de post van @Evenveel lelijk

Om niet alleen maar passief agressief te liken: ik ga normaal niet tegen je in ofzo, maar ben het wel helemaal met dr eens.
Onnodig bitchy, denigrerend en gewoon naar vind ik het overkomen dit.

35 likes

@pendule @anon95960165 wow ik wist wel dat je van toetsenbord kon veranderen maar niet dat je emoji dan ook beter worden! Welk toetsenbord gebruiken jullie?

Ik had de galaxy S lijn. En mijn s4 gaf er echt na anderhalf jaar de brij aan en niet doordat ik er lomp mee om ging. Was het besturingssysteem die dacht :fu:t2::fu:t2:. Daarvoor inderdaad wel goedkope Samsungs gehad, en was dus na een ‘duurdere’ Samsung er helemaal klaar mee. Sindsdien enkel iPhone. Waarvan ik net dit jaar na 3,5 jaar de 2e heb gekocht. Als ik bij Samsung was gebleven had ik waarschijnlijk al meerdere telefoons versleten

Ik zeg ook nergens dat iPhone beter is dan Android. Ik heb gewoon slechte ervaring met Android telefoons en niet met Apple. Voor mij dus never een Android meer. Wat een ander doet moet ie zelf weten

1 like

Ik heb mijn Samsung Note 5,5 jaar gehad. Vorig jaar uiteindelijk pas vervangen, nooit iets mis mee geweest.
Zo heb je altijd goede en slechte exemplaren ergens tussen zitten.

2 likes

Sorry maar ik geniet hier echt van. Ook altijd dat samsunggebruikers altijd moeten vermelden dat iphonegebruikers zichzelf beter voelen en andersom :joy::joy::joy: waar gaat dit over

75 likes

Yes voor Airdrop

1 like

ik voel me sowieso slecht over m’n telefoon omdat ik m toch nooit langer dan 1.5 jaar werkend kan houden

2 likes