Impopulaire meningen #2

Ik vind dit wel normale prijzen voor taart. Althans is wat ik hier in Brussel betaal.

20 euro voor een taart, hemeltje lief

1 like

Vies. Toen ik nog bij Starbucks werkte had ik een keer een 100% score met een mysterie guest en kregen we hema taart (half slagroom half mokka). Ik vond dat niet zo lekker dus hoefde niks, en de rest ook niet en toen ik drie dagen later kwam had nog steeds niemand een stukje genomen :joy::joy:

Edit: moet wel even vermelden dat de vegan appelkruimel natuurlijk een fantastische taart is

5 likes

:fearful:

love mokka

Ik vind appeltaart juist echt niet te eten, ik kies daar ook nooit voor. Zelfs als ik hem zelf maak (want ik dan weer wel heel leuk vind en niet gebakken deeg eet ik wel), hoef ik echt geen appeltaart

7 likes

Ik heb nu zin in taart.

1 like

Ik weet niet wat dit is maar doe mij maar 3/4e

3 likes

Hier ga ik dit weekend een stukje van halen denk ik

Haha, maar als je echt cheesecake gaat maken ben je echt zo €20 of meer kwijt!

Speciale taarten zijn al snel €40

1 like

Ik voel mij persoonlijk beledigd door dit lettertype, holy moly naamgerelateerd

2 likes

Bastonge is the way!!!

Ja ik doelde idd op een cheesecake zoals op de foto. Ik heb ook een tonys cheesecake gemaakt met zoute karamel en tonys stukjes erop, en nog een gehad je van tonys. De bakker was goedkoper geweest :stuck_out_tongue:

1 like

afbeelding

deze vind ik zooooooo lekker
andere mensen niet???

18 likes

Oh ik zie het nu ook :see_no_evil: ik dacht dat het lagen cheesecake waren.

Ja! Ik hou niet heel erg van zoet en taart normaal, maar dit is geweldig.

Ik nodig mezelf bij dezen graag uit

1 like

Ja heerlijk, ik vind sowieso mokka, hazelnoot, walnoot, koffie etc. lekkerder dan vruchten- of slagroomtaart

2 likes

Jaaaa ik ook!

K zou ook echt geen 55 euro aan een taart uitgeven :hushed:

1 like

Goede taart is echt zoiets waar ik geen prijskaartje aan kan hangen. Elke verjaardag (die van mezelf) bestel ik een luxe taart (en die is duurder dan die van Multivlaai maar wel custom made). Ben 1 januari jarig dus er komt verder ook niemand dus eet die taart voor de helft zelf op😂

Mijn bruidstaart was echt de duurste taart van mijn leven, maar heb echt 0 regrets.

Ik ben dus niet eens echt een taartmens, maar heel goede vind ik wel echt heel lekker eens in de zoveel tijd.

19 likes

Ik vind het liedje van Marco Borsato en Davina Michelle echt verschrikkelijk.

19 likes

Ja ik eet dit op in mn eentje

1 like

Ik ook!!! Vreselijk