Dat kan. Maar dat is net als waar de hele discussie mee begon; Ja iPhones hebben altijd kapotte schermen en Android niet!!!
Dat hoeft gewoon niet altijd. Of een telefoon sneuvelt door hem te laten vallen heeft te maken met hoe je er zelf mee om gaat, hoe die neerkomt, hoe hard die valt etc etc.
Bij mij gingen Samsungs dus altijd binnen een jaar kapot, en iPhone meerdere jaren mee. Zal puur toeval wezen maar daarom hoef ik dus geen Samsung meer, want slechte ervaring mee.
Mensen die slechte ervaring met iPhones hebben en daardoor geen iPhone meer willen. Dikke prima. Iedereens goed recht.
Apple heeft zo z’n nadelen, maar Samsung ook. Ontploffende telefoons, onveilige gezichtsherkenning om maar iets te noemen. Volgens mij ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel. Ik heb zelf geen gadgets of accessoires moeten kopen trouwens? Dat kan allemaal wel, voor elke telefoon, maar is nergens voor nodig om hem te kunnen gebruiken.
Denk dat er pas echt verschil zit tussen bijv een iPhone en een Huawei omdat die laatste qua prijs wel een stuk aantrekkelijker zijn dan Samsung en Apple. Maar die heeft dan ook weer andere nadelen zoals onzekerheid over support en updates in de toekomst.
Ik leef voor de rijstenvlaai van de AH.
Haters… FUCK YOU ALL AND DIE!!
Wat een armoe.
Ik heb vandaag een nieuwe Samsung telefoon gekocht🥳
Als ik had geweten dat er een dikke discussie zou komen, had ik even popcorn gekocht!
Maar jij zei dat Apple je naait waar je bij staat? Ik zeg alleen dat dat volgens mij niet uniek is voor Apple maar dat alle smartphone producenten dat op hun eigen manier doen.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen
@Krabsalade Te verslaafd aan hun producten he ik in elk geval
Nav de impopulaire meningen over waar taart al dan niet gekocht dient te worden: ik vind taart sowieso niet bijzonder.
Maakt ook niet uit waar hij vandaan komt. De enige taarten die ik met enig plezier eet zijn de taarten die een vriendin van me bakt, verder eet ik hooguit een klein stukje uit beleefdheid, en zal ik altijd liever iets hartigs bestellen dan een stuk taart.
Leeuwenhart is met een n.
Ja doei, wat een onzin.
Zijn we klaar met die onzin meldingen n.a.v. de berichten hier en met elkaar lopen kutten. Ontopic graag en je stuurt elkaar maar een pb.
Haha ja dit laatste is heel herkenbaar, terwijl ik taarten bakken dus super leuk vind. Ik bak sowieso wel een paar taarten in de maand en ze zijn ook echt wel lekker, maar doe mij toch maar iets hartigs. Mijn vrienden en familie zijn er wel blij mee, want ik rijd dan vaak een rondje om taart uit te delen
Wat een genot om dit topic bij te lezen vandaag🍿
Serieus, wat is hier aan de hand?
1 persoon doet echt onnodig lullig, wordt daarop op een kalme manier aangesproken en naar gevraagd, vervolgens noemt ze super volwassen die persoon illiterate en dan wordt ze nog bijgestaan omdat ze populair en vriendjes is met de mod ook?
Heel bijzonder.
Nou mijn armoedige telefoon heeft geen thee emoji. En de koffie emoji veranderd im deze ik zie hier dus een man met een baard in.
@Monstertruck staat je bij en zodra 1 van jouw posts wordt gemeld komt @Lula vertellen dat daarmee gekapt moet worden, maar die van @HvO blijft wel gemeld staan en die van jou niet.
Dat vind ik bijzonder.
Als ik dit overigens anders interpreteer of zie kan dat uiteraard, mn post was oprechte verwarring over hoe dit op mij overkomt en lijkt te gaan.
Maar hey, wellicht zie ik dat inderdaad wel verkeerd.