sowieso davina michelle 
Mensen die ‘maar jouw gevoel mag er ook zijn hè…’ zeggen (of iedere mogelijke combinatie daar op) verdienen eeuwige jeuk.
XOXO deze ijskoningin die überhaupt niet aan gevoel doet.
Aaaah vandaar dat ik het zo vaak hoor!
Vind t echt stom als er om gratis linkjes om series te kunnen kijken gevraagd wordt. Een abonnement kost een paar euro en kun je desnoods delen met een paar mensen, snap dat dan gewoon niet.
Volgens mij mag dat ook niet hier op het forum als het om illegale linkjes gaat?
Dacht ik ook eigenlijk, maar zie het toch regelmatig
Dat kunnen wij gewoon op een dagelijkse dag doen 
Snap ik ook. Ik zie t nu hier vooral over Videoland series en snap dat dan echt niet, omdat het makkelijk toegankelijk is.
De ziggo app werkt bij ons de helft vd tijd niet terwijl we wel betalen dus dat snap ik wel 
Ik vind die pumpkin spice latte en eigenlijk alles met pompoen zo onwijs goor 
Maar het is toch niet echt pompoen maar iets van speculaaskruiden ofzo?
ik zou echt heel boos worden als iemand pompoenpuree in m’n koffie deed.
In mijn omgeving hetzelfde. Men vindt haar geweldig
Ik snap het niet.
En dat nummer met Marco, dan hoor ik in de auto wel eens Marco zijn stukje en denk ik “Hee!
”, maar dan komt de bittere realisatie dat het dát nummer is met haar 
Oorspronkelijk zat er helemaal geen pompoenpuree in een starbucks pumpkin spice latte, pas een paar jaar geleden zijn ze dat gaan doen onder luid protest van een paar bloggers!
ik ben zoo een aansteller. . . . . . ik vind dat het nieuwe producten topic op members only moet omdat ik het idee heb dat een vlogger (lotte) daar haar ideeën uithaalt voor video’s die zij maakt met nieuwe producten uit de supermarkt.
basic bitch me
Ik vind Desenio-posters het nieuwe Ikea-roos of grijs-New York-gele-bus niveau van posters. Zo ongeïnspireerd en Ali-express/pinterest plaatjes.
Plottwist, Lotte schrijft hier al sinds het begin mee en kan gewoon bij het members only gedeelte.
Dat zou nog niet zo ongeloofwaardig zijn ook want zij komt gewoon van egf.
Jup. Net als Aimee van der Pijl, die had een account op Girlscene