Alleen @HvO haar post was gemarked toch? En zij vroeg zich af waarom dat was.
Klopt en daarop ging ik heel kinderachtig die van Leeuwenhart melden en daarop kwam Lula zeggen dat we moeten kappen en kwam die van haar niet gemeld staan, maar die van HvO wel.
Ik heb bij HvO gewoon op ânegeer meldingâ gedrukt. Blijkbaar blijft âie dan toch zo staan of is het nog een keer gemeld. Maar zie vooral dingen waar ze niet zijn
Ah zo. Misschien dat die van hvo vaker gemeld is en daardoor gemarkeerd was? Ik heb geen idee hoor. Neem aan dat een bericht niet na één melding al verborgen raakt. (Toch?)
Gaat zoiets eigenlijk automatisch als een bericht gemeld word?
Vragen vragen vragen
Kikkerthee? Ik snap het nieee
Nee, niet voor de lol. Als die van HvO gemeld moet staan vond ik die van jou schokkender, dus dacht ik âprima, dan gaat die toch ook lekkerâ. Ja, kinderachtig, nee, niet voor de lol.
Overigens was het verwarring en verbazing van hoe ik de situatie interpreteerde, niet iets waarbij ik het nodig heb om een poot te hebben om op te staan. Als ik een punt had willen maken of houden had ik niet gezegd dat ik je post meldde.
Ahh oke! bedankt voor je antwoord.
Maar
ik vind plantenfotoâs altijd zoo saaai. Op insta, hier in wjekw foto topic etc
In Portugal wilde mijn vriend pastéis de nata kopen in de supermarkt. Ben huilend de winkel uitgerend.
Ik koop deze bij de lidl
Ahhh ja heerlijk en dan ook nog airpods die meteen overal verbinding mee maken
Sorry maar je zit in het verkeerde topic: https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-4/
Nee geintje hoor in Nederland mag dat best vind ik (sterker nog heb ikzelf ook gedaan daarna in Nederland, best prima gedaan Lidl ), maar in PORTUGAL, waar die shit gemaakt wordt en vandaan komt en uitgevonden is en door meesterbakkers wordt gemaakt, ja nee sorry dan is dat echt wel een ernstig vergrijp.
Zo tering lekker
Kak, weer de rel âgemistâ. Live meelezen is leuker dan teruglezen.
Mooi, zit ik toch in het goede topic.
Sorry, zal het niet meer doen.
Ik krijg nu een melding dat deze post hidden is. Hilarisch.
Hee joh let even op Mhysaâs post hier, wees aub vriendelijker tegen elkaar?