Hoezo als je favoriete telefoon merk word beledigd, dan kun je niet aardig blijven hoor
ik had dat bericht ook geliket, en ik vind het absoluut niet ongastvrij als je me supermarkttaart aanbiedt, of huismerk cola, maar ik vind het wel significant minder lekker en drink dan eigenlijk liever water.
Ik vraag me echt af of je het proeft als iemand je een supermarkttaart voorschotelt en je laat denken dat het van de bakker komt.
Ik vind supermarkttaart heerlijk maar ben ook een vuilnisbak dus ja.
Jazeker! Wij hebben op kantoor de supermarktcollegas en bakkercollegas. Sommige supermarktcollegas proberen t te verbergen (zo voelt t iig) door t eerder uit de verpakkingen te halen, maar t smaakt altijd een 6 ipv een 9 als je t van een banketbakker haalt. Ik snap heel goed dat je geen 80 euro gaat uitgeven aan taart hoor, daarom bak ik altijd zelf (vegan zonder te zeggen HEHE), maar supermarkttaart vind ik wel significant minder lekker over het algemeen.
Ik vind die telefoonhoesjes die je als een boekje dicht kunt klappen fantastisch.
Neem jij die mee in je sport rugzak als je samen met de meiden in je bergschoenen lekker de stad in gaat?
Grapje
ik was vorige week jarig, maar heb nog geen taart meegebracht omdat ik nog geen tijd heb gehad om zelf taart te maken. Gisteren heb ik dan eindelijk taart gemaakt, maar had ook een vegan-glutenvrije-versie gemaakt, die wel echt heel lekker is maar er niet helemaal uit ziet zoals ik had gehoopt (iets met slecht getempreerde chocola, die daardoor nogal ongelijk verdeeld is), dus ja, ik probeer vandaag opnieuw een goede taart te maken voor morgen. Kom ik mijn andere collega vanmorgen doodleuk tegen: âja, ben jarig, ik ga nog snel taart halen in de supermarkt naast het werk voor vanmiddagâ.
Dan voel ik mezelf toch een beetje een uitslover, maar ook: 'grmblll, ik wil je slechte supermarkt taart niet, had je niet gewoon naar een bakker kunnen gaan".
groetjes, een taartsnob:)
Wat vinden jullie dan van Hema taart?
Elke winkel waar ik tompoezen bedrukt met mijn eigen hoofd kan kopen, is een winkel waar ik voor wil sterven.
Ik betaalde voor een halve taart (of vlaai?) vd week 7 euro gewoon bij de supermarkt. Vond ik niet bijzonder goedkoop. Hij zag er wel heel leuk uit en werd goed beoordeeld gelukkig. Als een hele dan 14 euro kost is verschil met vergelijkbaar iets van de bakker onderhand ook te verwaarlozen.
Veel taart in supermarkten komt ook van bakkerijen toch? Maar ik lust het meestal niet dus ik ben altijd blij als mensen snoep ofzo trakteren hehe
Wel oke. Niet fantastisch maar ook niet verschrikkelijk
IS echt een van mijn lievelingsplekken voor een taartje
Ja amai, nu waardeer ik de bakkerijen hier nog meer haha.
Nou ik denk eerder uit een fabriek.
Ik hou sowieso niet van taart. Vooral niet van slagroomtaart of koude appeltaart ulghhhhhhhhh. Appeltaartje van AH vind ik dan wel weer lekker maar dat is meer deeg dan appel.
Ik vind dit wel normale prijzen voor taart. Althans is wat ik hier in Brussel betaal.
20 euro voor een taart, hemeltje lief
Vies. Toen ik nog bij Starbucks werkte had ik een keer een 100% score met een mysterie guest en kregen we hema taart (half slagroom half mokka). Ik vond dat niet zo lekker dus hoefde niks, en de rest ook niet en toen ik drie dagen later kwam had nog steeds niemand een stukje genomen
Edit: moet wel even vermelden dat de vegan appelkruimel natuurlijk een fantastische taart is
love mokka
Ik vind appeltaart juist echt niet te eten, ik kies daar ook nooit voor. Zelfs als ik hem zelf maak (want ik dan weer wel heel leuk vind en niet gebakken deeg eet ik wel), hoef ik echt geen appeltaart
Ik heb nu zin in taart.
Ik weet niet wat dit is maar doe mij maar 3/4e