Onder elk post een poll: “Vind jij dat ook?”
Oke ik ging even kleuren zoeken en nu wil ik deze.
Hahaha fantastisch. Maar zo duur!!
Haha ja ik ook. Laatst zei iemand ook tegen mij dat mijn glitters kinderachtig waren. Ik kan best wat kinderachtigheid gebruiken, dus prima
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
Ik vind van moof fietsen zo lelijk en snap niet waarom je zo veel geld aan zo’n misbaksel fiets zou uitgeven.
Snap sowieso dure fietsen niet. Heb een oude mannenfiets die Fucking chill fietst en €50 was (Sparta geloof ik) en een stadsbarrel die ik gewoon overal kan neerplempen.
ik erger me zo aan Chantal Janzen en haar k*tprogrammas, vooral die pyamaparty. Veel mensen vinden het echt leuk volgens mij dus ik denk een impopulaire mening. ( kan ik niet begrijpen maargoed. )
Omgg als iemand vraagt waar je fiets van is " THIS IS SPARTAAAA"
En daaronder dan. Een abonnement op iemand die je fiets opspoort. De fack man.
Oooh ja ik dus ook, zo gemaakt grappig omdat ze toevallig 1x een leuke grap gemaakt heeft. Kan haar niet uitstaan. Maar in mijn omgeving vind iedereen haar geweldig en leuk. Nou ik niet en kijk ook geen enkel programma waar zij in zit. Sorry de frustratie zat hoog hahah
same.
Die fietsen gaan van €1000 tot €3000, daarvoor zou ik ook nog wel een speurneus willen betalen
Ik zit nu hun website te bekijken maar ze hebben daar alleen maar mannenfietsen (met zo’n horizontale stang), is dat niet vervelend?
Ik vind die “echte” chocolade melk naar vla smaken. Had laatst een flesje gekocht op het station maar ik vond het te vla achtig.
Ohja ik vind vla goor
Ik heb een herenfiets, daar wen je snel genoeg aan.
WAT WAAR HOE WANNEER?
Vraag ik me ook af… Sorry #teamsupermarkttaartopeenverjaardag hier, maar …in welke categorie valt dan een Dudok red velvet taart die ik bij de AH koop bijvoorbeeld? Of is dat slechts een listige cover-up/ vermomming voor de supermarkt taart?
Heb jij een gouden tip voor als je een jurk of rok draagt? Want bij m’n been over het zadel zwieren gaat het altijd mis