Impopulaire meningen #2

Hier ga ik dit weekend een stukje van halen denk ik

Haha, maar als je echt cheesecake gaat maken ben je echt zo €20 of meer kwijt!

Speciale taarten zijn al snel €40

1 like

Ik voel mij persoonlijk beledigd door dit lettertype, holy moly naamgerelateerd

2 likes

Bastonge is the way!!!

Ja ik doelde idd op een cheesecake zoals op de foto. Ik heb ook een tonys cheesecake gemaakt met zoute karamel en tonys stukjes erop, en nog een gehad je van tonys. De bakker was goedkoper geweest :stuck_out_tongue:

1 like

afbeelding

deze vind ik zooooooo lekker
andere mensen niet???

18 likes

Oh ik zie het nu ook :see_no_evil: ik dacht dat het lagen cheesecake waren.

Ja! Ik hou niet heel erg van zoet en taart normaal, maar dit is geweldig.

Ik nodig mezelf bij dezen graag uit

1 like

Ja heerlijk, ik vind sowieso mokka, hazelnoot, walnoot, koffie etc. lekkerder dan vruchten- of slagroomtaart

2 likes

Jaaaa ik ook!

K zou ook echt geen 55 euro aan een taart uitgeven :hushed:

1 like

Goede taart is echt zoiets waar ik geen prijskaartje aan kan hangen. Elke verjaardag (die van mezelf) bestel ik een luxe taart (en die is duurder dan die van Multivlaai maar wel custom made). Ben 1 januari jarig dus er komt verder ook niemand dus eet die taart voor de helft zelf op😂

Mijn bruidstaart was echt de duurste taart van mijn leven, maar heb echt 0 regrets.

Ik ben dus niet eens echt een taartmens, maar heel goede vind ik wel echt heel lekker eens in de zoveel tijd.

19 likes

Ik vind het liedje van Marco Borsato en Davina Michelle echt verschrikkelijk.

19 likes

Ja ik eet dit op in mn eentje

1 like

Ik ook!!! Vreselijk

sowieso davina michelle :nauseated_face:

10 likes

Mensen die ‘maar jouw gevoel mag er ook zijn hè…’ zeggen (of iedere mogelijke combinatie daar op) verdienen eeuwige jeuk.

XOXO deze ijskoningin die überhaupt niet aan gevoel doet.

8 likes

Aaaah vandaar dat ik het zo vaak hoor!

1 like

Vind t echt stom als er om gratis linkjes om series te kunnen kijken gevraagd wordt. Een abonnement kost een paar euro en kun je desnoods delen met een paar mensen, snap dat dan gewoon niet.

5 likes

Volgens mij mag dat ook niet hier op het forum als het om illegale linkjes gaat?

1 like

Dacht ik ook eigenlijk, maar zie het toch regelmatig