Impopulaire meningen #2

Dat kunnen wij gewoon op een dagelijkse dag doen :joy:

Snap ik ook. Ik zie t nu hier vooral over Videoland series en snap dat dan echt niet, omdat het makkelijk toegankelijk is.
De ziggo app werkt bij ons de helft vd tijd niet terwijl we wel betalen dus dat snap ik wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind die pumpkin spice latte en eigenlijk alles met pompoen zo onwijs goor :face_vomiting:

4 likes

Maar het is toch niet echt pompoen maar iets van speculaaskruiden ofzo?

4 likes

ik zou echt heel boos worden als iemand pompoenpuree in m’n koffie deed.

21 likes

Ik zie dit helemaal voor me en I love it. Facetime me als iemand dit daadwerkelijk bij je doet.

7 likes

In mijn omgeving hetzelfde. Men vindt haar geweldig :neutral_face: Ik snap het niet.
En dat nummer met Marco, dan hoor ik in de auto wel eens Marco zijn stukje en denk ik “Hee! :smiley:”, maar dan komt de bittere realisatie dat het dát nummer is met haar :unamused:

3 likes
3 likes

Oorspronkelijk zat er helemaal geen pompoenpuree in een starbucks pumpkin spice latte, pas een paar jaar geleden zijn ze dat gaan doen onder luid protest van een paar bloggers!

1 like

@Nescio sommige mensen drinken ook kaas thee…

ik ben zoo een aansteller. . . . . . ik vind dat het nieuwe producten topic op members only moet omdat ik het idee heb dat een vlogger (lotte) daar haar ideeën uithaalt voor video’s die zij maakt met nieuwe producten uit de supermarkt.
:troll: basic bitch me

67 likes

Ik vind Desenio-posters het nieuwe Ikea-roos of grijs-New York-gele-bus niveau van posters. Zo ongeïnspireerd en Ali-express/pinterest plaatjes.

28 likes

Plottwist, Lotte schrijft hier al sinds het begin mee en kan gewoon bij het members only gedeelte.

6 likes

Dat zou nog niet zo ongeloofwaardig zijn ook want zij komt gewoon van egf.

4 likes

Jup. Net als Aimee van der Pijl, die had een account op Girlscene

1 like

Dit ja. Society 6 ( weet even niet of dit de correcte naam is) vind ik wel een leuke site. Kun je ook van allerlij printjes kiezen maar van de artiest zelf

Ik snap niet dat mensen nog papieren tv gidsen kopen en dat je er zoveel verschillende varianten van hebt. Tegenwoordig kun je heel simpel via je telefoon of je tv zelf zien wat er die desbetreffende dag en week op tv komt. Vind het echt papierverspilling ten top.
Alleen voor de echt oudere mensen is het misschien handig.

15 likes

Haha mijn oma van 88 koopt ze vaak kijkt ze toch online of er nog een leuke detective op tv is. :’)

Wij hadden vroeger de Veronica Gids en toen ik een jaar of 12/13 was las ik altijd vooruit wat er in As The World Turns en Onderweg naar Morgen zou gaan gebeuren. Dan wist ik vooraf al precies op welke dagen ik extra veel zin had om te kijken.

5 likes

Vaak staat er wel meer in dan alleen de tv-programma’s toch? Interviews, filmrecensies enz.